Raskaaksi 2019

Deedee, oli kyl niin paljon kaikissa niitä viivoja, hurjaa jos ne reagoi ovikseen noin selkeästi:sad001 tsemppiä, toivotaan että tilanne muuttuisi, tuliko ovis kumminkin hyödynnettyä?
 
Näyttää plussalta:smiley-bounce013
 

Liitteet

  • 87889D18-ED7F-4491-AA5E-CDD9E210E047.jpeg
    87889D18-ED7F-4491-AA5E-CDD9E210E047.jpeg
    22.9 KB · Katsottu: 211
Onnea plussanneille ja tsemppiä meille plussaa odottaville!

Mua oikeesti hävettää kun painelen ihan kummallisia reaktioita. :banghead: Tänään mm. jonkun kirjotukseen meni mm. ”Vanha” ja ”tyhmä” jne... Suokaa anteeksi nakkisormelleni!
 
Vau Holle! Mulla on aina ollu pc herkin. Eilen tein myös rfsu:n herkän, siinä oli haamu. Pc oli ihan selvä.

Täällä kärsitään jo nyt ihan kunnon aamupahoinvoinnista! :hungover: Mulla ei missään raskaudessa sitä ole ollut ja nyt muka jo h 3+3. Ihan käsittämätöntä...

Mulla alkoi aika pian oviksen jälkeen pahoinvointi, se voi jo 2+ alkaa ja tietty toivon että olis sitä pahoinvointia, mutta luulen että on vaan lääkesäädöistä johtuvaa. :sorry: Vielä pitäis jaksaa odotella testausta kun ovis oli vasta viikko sitten. Ekasta (12v sitten) mulla oli kuvotusta pitkään mutta oksensin vaan kerran. Jos tää olis raskauspahoinvointia, en varmasti tällä kertaa niin vähällä pääsisi.

Jesbe, mun gyne sano joskus että 28v on nuorin kenellä sen asiakkaalla on vaihdevuodet alkaneet, mutta se tosi tosi harvinaista ja yleensä sitten ”sukuvika” eli kaikilla suvun naisilla sama. Minkä ikäinen sä oot?
 
Deedee, oli kyl niin paljon kaikissa niitä viivoja, hurjaa jos ne reagoi ovikseen noin selkeästi:sad001 tsemppiä, toivotaan että tilanne muuttuisi, tuliko ovis kumminkin hyödynnettyä?
Ei ole hyödynnetty mies ei ole ollut kotona ja nyt huokailee miksen tiiä koska ovis on että johan se hymynaama oli jo ja monta kertaa. Miehen toiveesta ostin kaksoishormoni digi ovis testit tähän kiertoon kun sitä turhauttaa etten ikinä tiiä koska ovis ja seksiä ei ole sitä edes kertaa viikossa aikatauluongelmat on ja reissutyö. Ovisplussa aikaan on tallettelut aina paitsi viime kierrossa mutta mies sanoi ei voi joka kerta kun näyttää plussaa eli viikon välein.
 
Aika sekavat fiilikset on, tuntuu ettei talletteluja ole tarpeeksi vaikka oon tullu raskaaks kierrossa jossa oli parin kuukauden selibaatti takana ja yks ainut tallettelu ja siittiöt sen verran vanhoja mut sehän meni kesken aikasin. Oli juttu että 10päivän selibaatis siittiöiden laatu saattaa heiketä.
Joku kysy että miks oon sitä mieltä että munasolut on huonoja jos on myöhäinen ovis niin oon lukenut että kp21 jälkeen ovis on myöhäinen. Ja liian myöhäinen ovis on sitä jos luteaali jää lyhyeksi. Mulla luteaali on ollu kai 12-16 välillä vaikee sanoo ku en oviksia päivän tarkkaan tiedä et siitä ei oo kyse. Mutta että mun tapauksessa ainakin ongelma saattaas olla kun lh-piikkejä tulee jopa alle viikon välein ja ovistesti jatkuvasti plussalla niin se munasolu yrittää irrota mut ei irtoa niin se saattaa sit kuukahtaa kai tai sen takia olla huono..en osaa selittää.omia pohdintoja
 
Ei ole hyödynnetty mies ei ole ollut kotona ja nyt huokailee miksen tiiä koska ovis on että johan se hymynaama oli jo ja monta kertaa. Miehen toiveesta ostin kaksoishormoni digi ovis testit tähän kiertoon kun sitä turhauttaa etten ikinä tiiä koska ovis ja seksiä ei ole sitä edes kertaa viikossa aikatauluongelmat on ja reissutyö. Ovisplussa aikaan on tallettelut aina paitsi viime kierrossa mutta mies sanoi ei voi joka kerta kun näyttää plussaa eli viikon välein.


Nämä on hyviä!
 
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja hieno plussa aalto on alkanut nyt kaikki mukaan ja kohti joulukuisia!

Kiitos tsempeistä oon kyl aika sekasin ja pettynyt ja rikki mut kai tästä noustaan :sad001
 
Ja sieltä voi irrota epäkypsä munasolukin. En nyt yhtään muista, ootko käynyt lääkärissä tän asian kanssa? Varmasti turhauttavaa, mut sille on varmasti apuja!
Julkiselle menossa mutta saa odottaa että pääsee tutkimuksiin. Yksityinen liian kallis.
 
Tässä löysin Hus-sivuilta lh viitearvot:
- Follikulaarivaihe 1,8 - 11,8 IU/l
- Ovulaatiohuippu 7,6 - 89,1 IU/l
- Luteaalivaihe 0,6 - 14,0 IU/l
- Menopaussi 5,2 - 62,0 IU/l

Eli kaksoishormoni digi on herkkyydeltään 40 ja näytti plussaa mulla mutta ei ollu se lh määrä riittävä irrottaa mulla munasolua joten ehkä mulla on toi lähemmäs 80 se mun lh määrä joka tekee oviksen.
 
Takaisin
Top