Raskaaksi 2019

Uskallankoha testaa aamul viikkodigil ja pc? Järki sanoo kannattais vasta maanantaina mut haluisin jo huomen.. yhet molempia jäljel vain :/


Tee pc aamulla ja pidä huoli että et yön aikana käy veskissä. Mitä pidempään pissa ollut rakossa niin parempi. Näin itse sain vahvemmin viivat näkyviin plussatessa ja plussan vahvistumista seuratessa. Joskus oli juttua että päivä/iltapissasta näkyisi paremmin mutta haaleampia olivat vaikka miten olisi jopa 4-5 h pidätellyt. En kyllä aikaisilla dpo:lla lähtisi enään edes testaamaan parin tunnin pissasta
 
En tiiä oonko lukenu näitä palstoja liikaa ja siks kuvittelen et oon raskaana. Lyhyesti: käytössä yhdistelmäehkäisy. Taukoviikko venyi 12h liian pitkäksi. Noh tietty meinasin et pamahdan heti paksuks. Tein raskaustestin ”rv 2+6”, siihen tule punertava hailakka haamu, joka katosi kuivuttua. Noh tyhjennysvuoto alkoi täysin ajallaan. Vuodon loppumisesta on nyt viikko ja viimepäivinä alavatsaa on vihlonut vähän väliä, nukun paljon ja itken todella todella helposti. Lisäksi olo on turvonnut. Jos olisin raskaana nyt olisi rv 5+5. Sanokaa nyt seonneelle ettei ole mahdollista olla raskaana vaan kyse on varmaan esimerkiksi emätintulehduksesta tai hiivasta :D
 
Onnea Iines! :Heartpink

Ja vahvistumista muidenkin lupaaville viivoille. Tämähän on mennyt jännäksi.

Minulla taitaa olla dpo 10. Testasin aamulla herkällä testillä puhtaan negan. Se teki sen mitä toivoin, sai ajatukset pois jännittämisestä ja keskittymään muuhun. Nyt siis taas rauhallisin mielin odotan loppuviikkoa, tuli sieltä menkat tai ei.
 
Jesbe, kysyit siitä vaihdevuosi hommelista.. Kuinka vanha sää oot? Kaverilla tuli lapsettomuuden syyksi diagnoosi "ennen aikaiset vaihdevuodet" ja tais olla silloin 33 tai 34 Ellen väärin muista :confused:. Mut käsittääkseni hän ei ole oireillut, muuta kun ettei kiinnity alkiot ja kilpparin vajaatoiminta on siinä kanssa.
 
Iines, en kestä, ihanaa että teillä tärppäsi:Heartred nyt tsiljoonasti tarrasukkia! Ja tsempit muille omiin tilanteisiin. Varsinkin deedee, ehkä huomen aanulla varmuus?
 
C40A3DE9-DA45-4440-B238-AF26EC073E08.jpeg
Tein tänään ensimmäisenraskaustestin vuosiin, tulos oli tämä (tietty rfsu testi, ainut mitä löysin kotoa) näkyykö teille mitään ? Mulla tänään siis kp 27 .. ovis+ kp 14 :anyone
 
Holle, kyllä näkyy:) tee vielä joku muu testi, kun näistä rfsuista niin paljon ollu huonoa, mut näkyy kyllä ihan selkeesti:) varovaiset onnittelut ja tarrasukkia:Heartred
 
Vau Holle! Mulla on aina ollu pc herkin. Eilen tein myös rfsu:n herkän, siinä oli haamu. Pc oli ihan selvä.

Täällä kärsitään jo nyt ihan kunnon aamupahoinvoinnista! :hungover: Mulla ei missään raskaudessa sitä ole ollut ja nyt muka jo h 3+3. Ihan käsittämätöntä...
 
Vau Holle! Mulla on aina ollu pc herkin. Eilen tein myös rfsu:n herkän, siinä oli haamu. Pc oli ihan selvä.

Täällä kärsitään jo nyt ihan kunnon aamupahoinvoinnista! :hungover: Mulla ei missään raskaudessa sitä ole ollut ja nyt muka jo h 3+3. Ihan käsittämätöntä...


mikä on pc o_O milloin sinulla oli viimeiset menkat? tai mikä dpo?
 
Takaisin
Top