Raskaaksi 2018

6b52a32a948d4107da41d1e57c05e209
Ei mennyt tääkään kierto ilman viivanpaikkoja. Dpo10. Jännittää vaan jääkö luteaali lyhyeksi. :D turhauttavaa.

Nomut näyttää toi mun silmään vähän punertavan :rolleyes:
 
Laura odotellaan ja katsellaan! Mä en ole saanut viivanpaikkoja edes silloin kun on nega kierros :) Eli jos väriä tulee niin mä hihkun jo innoissaan :D tämä kierros on varmasti viimeinen ku seuraan tätä näin tarkasti, en vain jaksaisi enää stressaa tämän takia. EHkä jään ilman omia lapsia vain...:wideyed:
 
Laura odotellaan ja katsellaan! Mä en ole saanut viivanpaikkoja edes silloin kun on nega kierros :) Eli jos väriä tulee niin mä hihkun jo innoissaan :D tämä kierros on varmasti viimeinen ku seuraan tätä näin tarkasti, en vain jaksaisi enää stressaa tämän takia. EHkä jään ilman omia lapsia vain...:wideyed:

Mulla tää ois laskelmissa varmaan 30 tikku jossa tämmösiä näkyi. Katsotaan illalla ja aamulla uudestaan. En usko enää tässä kierrossa plussaan. Muniksia vihloo niin luultavasti täti kurvaa sunnuntaiksi :)
 
Arri, rautakuurille mars, varastorauta sais olla yli 50, jos raskaaksi mielit :) Aloita mieluummin eilen!
Alinah, voi mikä papunen siellä kasvaa :wink Onnea odotukseen!!
Puhvis, pöh menkoille!
Täällä on viitteitä kyllä siihen suuntaan myös kp 26.
Joo meinaan kyl syödä rautaa, nyt vaan arvon, et aloitanko ennen lääkäriä. Mut toisaalta sama se varmaan on. On kyl lähipiirissä ihmisiä joilla alkanu raskaus vaikka hb on ollu alle 50. Mut oon kyl sitä mieltä et oma reilu 10 on liian vähän.
 
Onpas puhviksella selkeä viivanpaikka vai kenties orastava haamu, hmmmmm!

Nannulle suosittelen edelleen miehenkaatohommia, milliä vaille o-plussa on tuo!

On. Kettuska on jännän äärellä. Elämän viimeinen yrityskierto on menossa ja dpo1. Nyt ei auta muu kuin laittaa sormet ja varpaat ristiin ja toivoa parasta. Hyvin hyödynnetty ja letrot popsittu. Plussa on mun ainut joululahjatoive. Testaan aikaisintaan ens viikon lauantaina.
 
44f63fdd731e7d6675cc59fdc630b8d7
Koko päivän kun pidättelee että näkisi saman haamun kuin aamulla. No kuten jo aikaisemmissa kierroissa todenneena niin pitää ne yhdet viivanpaikat saada joka yk :rolleyes: Koska tää siis nega, puhtaasti. Jotain sairasta huumorintajua pitää kyllä olla että nää jatkuvat pettymykset kestää!
 
Oon vältelly uusien farkkujen ostamista ajatuksella, että kohtahan ne jää pieneksi, mutta nyt jouduin luovuttamaan, kun mulla oli enää yhdet kunnolliset ehjät :shy: Onneksi löysin kuitenkin alesta sopivat :hilarious: Mutta yritä tässä nyt olla stressaamatta raskautumisesta, kun vaatteitakaan ei voi ostaa miettimättä tämmöstä :bag:
 
Mä oon kuullu noista one step testeistä kyllä niin paljon kuraa, että siis kuulemma tyylii pc testi on näyttänyt haamua kun tää one step on ollu nega. Oliko tää sama testi josta ollu puhetta, sitä en tiiä kun näitä one step testejä on vissiin muutamaa eri.

Tsemppiä! Toivottavasti muuttuu vielä plussaksi.
 
Mä oon kuullu noista one step testeistä kyllä niin paljon kuraa, että siis kuulemma tyylii pc testi on näyttänyt haamua kun tää one step on ollu nega. Oliko tää sama testi josta ollu puhetta, sitä en tiiä kun näitä one step testejä on vissiin muutamaa eri.

Tsemppiä! Toivottavasti muuttuu vielä plussaksi.

Joo ja kyllä sen saanut itsekkin todeta. Mutta kun kerran ostin niitä sellaisen läjän että voi yrittää vielä vuoden eikä ne lopu niin menkööt. Kyllähän se aikanaan selviää onko vai ei. :cool:
 
Mitähän toi ”seuraava kiertosi alkavat todennäköisesti 15 päivää myöhässä” tarkoittaa? Tai miten flow sen ennustaa ja siis meinaako seuraavia menkoja tosiaan vaikka yläpuolella lukee et niihin olisk 15 päivää. Se teksti tuli siis siihen kun lisäsin tälle päivälle oman päätelmän oviksesta limojen perusteella. osaako joku valaista?
 

Liitteet

  • 46D4D3B9-8905-44E9-9F1D-E4EF6540B243.png
    46D4D3B9-8905-44E9-9F1D-E4EF6540B243.png
    225.7 KB · Katsottu: 281
Mitähän toi ”seuraava kiertosi alkavat todennäköisesti 15 päivää myöhässä” tarkoittaa? Tai miten flow sen ennustaa ja siis meinaako seuraavia menkoja tosiaan vaikka yläpuolella lukee et niihin olisk 15 päivää. Se teksti tuli siis siihen kun lisäsin tälle päivälle oman päätelmän oviksesta limojen perusteella. osaako joku valaista?

Hmm, oletan että laskenut että menkat tulisi nyt tässä näin, ja sun lisäyksen myötä sit siirtää sitä päivää noin.. Mulla siirtyi kahdella päivällä kun edellisessä kierrossa olin merkinnyt ovulaatioplussan kaiketi muutamaa päivää liian aikaisin.. niin uskoo nyt mun luteaalivaiheen olevan pidempi.. Toivottavasti auttoi tämä selitys ja joku viisaampi voi jatkaa :grin
 
Ah ei vieläkään vuotoa, ja nyt toivon kun tänne tämän ilmoitan niin saa herätä tädin tuloon :p No, aamulla uutta testiä..
 
Eei negaa edelleen.. No sais sitten se seuraava kierto jo alkaa :shifty:

Puhvis kp36/35
 

Liitteet

  • 550EA781-56A4-4702-8593-2DC53F172F7E.jpeg
    550EA781-56A4-4702-8593-2DC53F172F7E.jpeg
    492.6 KB · Katsottu: 227
865eb11cb176ad91dae1de6091129df4
Dpo11. Kuvottaa. Vatsaan nipistelee. Menkat tulossa varmaan mutta ainakin luteaali ei jäänyt niin lyhyeksi kun ajattelin. Nega.
 
969cdeb321c2c0a56e921d201e0cd65e
Entäs tämä toinen sitten. Naurattaa jo vähän. Tässähän on oikein triplaviivat. En edes tiedä missä kohtaa oikea viiva pitäisi olla. Kohta menee toista sataa onesteppiä roskikseen.:D:D:D:D:D
 
Takaisin
Top