Raskaaksi 2018

Kp 10 ja pian saa alkaa tikuttaan ovista. Nyt on oikein arpajaiset tässä kohtaa,kun ei taas tiä yhtään, jos palautunut pitkään kiertoon ilman Letroja. Ja kierrot on todella pitkiä 40-55 pv, oviksen löytäminen ilman letroja ollut aika haastavaa. Hyvä silti, tulee nyt taukoa Letroista, eihän suositellakkaan monta kiertoa peräkkäin. Lokakuinen kkm tosiaan takana, yhdet menkat ja nyt luomuna koitetaan tärppiä :)
 
Kyllähän menee jännäksi joulukuu tällä palstalla. On kyllä hirvittävää lukea, että monella tuntuu olevan kierrot pitkiä tai epäsäännöllisiä. Se tekee omat hankaluudet.
Itsellä pitäisi kuukautisten alkaa lähi päivinä ja enemmän olot ovat muuttuneet menkkamaiset suuntaan.
 
Tosi jännä. Huomenna DPO8. Tänään menny työpäivä voiden ihan tosi huonosti. Pirusti palelee ja etoo. Alavatsaa kramppailee edelleen ja tuntuu et tissit räjähtää. Joko huomenna testataan. Ärsyttää taas pettyä kun on kyllä niin selkeä olo. Tai sit on joululunssa :p
 
Tosi jännä. Huomenna DPO8. Tänään menny työpäivä voiden ihan tosi huonosti. Pirusti palelee ja etoo. Alavatsaa kramppailee edelleen ja tuntuu et tissit räjähtää. Joko huomenna testataan. Ärsyttää taas pettyä kun on kyllä niin selkeä olo. Tai sit on joululunssa :p
Minä sain dpo8 One stepin herkkään testiin jotain katseltavaa. Mutta jos ei halua hämmentyä liikaa.. Suosittelen odottamaan
 
Kp 10 ja pian saa alkaa tikuttaan ovista. Nyt on oikein arpajaiset tässä kohtaa,kun ei taas tiä yhtään, jos palautunut pitkään kiertoon ilman Letroja. Ja kierrot on todella pitkiä 40-55 pv, oviksen löytäminen ilman letroja ollut aika haastavaa. Hyvä silti, tulee nyt taukoa Letroista, eihän suositellakkaan monta kiertoa peräkkäin. Lokakuinen kkm tosiaan takana, yhdet menkat ja nyt luomuna koitetaan tärppiä :)

Tsemppiä!!
 
35dbd0d010f6b41ad213568a154d8318


Tää on mun Apteq tehty dpo9.
Koska sinulla viivat vahvistui?? Teitkö joka päivä tuosta eteen päin.
 
Koska sinulla viivat vahvistui?? Teitkö joka päivä tuosta eteen päin.

Tein joka päivä dpo21 asti liuskatestejä sekä muutaman puikon. Viiva vahvistui joka toinen päivä enemmän ja enemmän. :) ekan Digin tein dpo10 ja tulos raskaana 1-2, toisen Digin 4+2 ja tulos raskaana 2-3, kolmannen Digin tein 5+0 ja raskaana +3. :)
 
Jospa minäkin huhuilen pitkästä aikaa.

Alinahille ja Luruhille onnea plussista.
Mimosalle tsemppiä ❤️

Omaa napaa sen verran, että vuoden viimeistä kiertoa vedellään kiertopäivin 14/?ja sitä myöden myös yk12.. olen yrittänyt olla miettimättä tätä raskautumista sen suuremmin. Siirsin Flon piiloon puhelimessani, en seuraa kiertoani enää kuukautisia lukuunottamatta. Heitin myös ovulaatiotestit roskiin. Miehen kanssa mennään puhtaasti fiiliksen mukaan, yritetään molemmat ottaa mahdollisimman rennosti vaikka se mun endo tuolla takaraivossa haluaisi ilkeillä ja levittää epävarmuutta erityisesti minuun. Yritän olla stressaamatta tästä, kun tällä hetkellä on paljon muutakin päällänsä.
Silti sitä toivoisi kyllä, että saisi sen parhaan mahdollisen joululahjan. :shy:
 
Tein joka päivä dpo21 asti liuskatestejä sekä muutaman puikon. Viiva vahvistui joka toinen päivä enemmän ja enemmän. :) ekan Digin tein dpo10 ja tulos raskaana 1-2, toisen Digin 4+2 ja tulos raskaana 2-3, kolmannen Digin tein 5+0 ja raskaana +3. :)
Kiitos vastauksesta.
 
Haha juuri eilen tänne että en taida testaa ennen keskiviikkoa ja nyt jo kuumottelee että jos kuitenkin huomenna testaisi :rolleyes::grin
Tänään tuli jopa kirkkaan kuplivaa eggwhitea :confused: toki tässä lueskellut että ne voi olla mitä vaan kierron loppuvaiheilla mutta silti aina ihmetyttää tämä oma kroppa..


Puhvis kp33/35(?)
 
Kp15 ja ei merkkejä oviksesta, pelkään että tämäkin kierto venyy.. päätin tosin, jos kierto venyy, soitan ihan pokkana sinne perhesuunnitteluun. Toitottavat kuitenkin vaan, että kyllä se ajan kanssa tasoittuu, jos sanon että menkat tuli viimein, mutta kierto venyi taas. Pitäisiköhän mielummin huijata. Tai mennä suosiolla yksityiselle.

No, sen näkee sitten. Luotto kuitenkin on, että oviksen tunnistan kyllä sitten kun suvaitsee saapua paikalle.
 
täällä kp 32/30-32 eikä tätiä näy ei edes tyypillisiä menkkakramppeja mitä normaalisti tosi voimakkaat ja alkaa päivää ennen menkkoja, hämmentävää. vv ollu tosi runsasta siitä asti ku ovis oli muutamaa kuivaa päivää lukuunottamatta. nyt taas voimistunut. huomenna uutta testiä kehiin :smiley-angelic001
 
No voi hööööh! :sad001
Oli oikein höh, mutta ei voi mitään. Tätä mä ennustinkin
Negatiiviset testit on ihan perseestä! Täällä meneillään 24/30... Kova toive, että tärppäisi vielä tälle vuotta jos ei niin olen päättänyt alkaa laihduttaan ja unohtaan vauvan teon hetkeksi. Uskon, että sekin vaikuttaa, että oon 20kg lihavampi kuin aiemmissa raskauksissa...
Mulla vasta eka hakusessa joten en tiedä vaikuttaako mutta aivan varmasti vaikuttaa. Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja laihdutan sen 10 kg samalla. Miehellä sama vaihe menossa joten helppoa se pitäisi olla ku molemmat välttää herkkuja ja tsemppaa liikkeelle.
Täällä myös negatiivinen testi.. toki kp32/35 vasta mutta.. no jos vaikka ensi keskiviikkoon jaksaa odottaa jos ei muuta tapahtu :bored:
Ehtii vaihtua plussaksi kyllä :) mä tein testin päivän sen jälkeen kuin kuukautiset pitivät tuöla joten kyl se oli selkeä tulos. Ja siinä lauantaina aamulla ne tulivat sitten.
Ainoa outo asia on tämä huono olo mikä on tänään ollut aivan kokoajan, aamusta asti. Enkä mun mielestä eilen tai tänään ole syönyt mitään joka olisi ollut väärää tai vanhaa...
 
Haha juuri eilen tänne että en taida testaa ennen keskiviikkoa ja nyt jo kuumottelee että jos kuitenkin huomenna testaisi :rolleyes::grin
Tänään tuli jopa kirkkaan kuplivaa eggwhitea :confused: toki tässä lueskellut että ne voi olla mitä vaan kierron loppuvaiheilla mutta silti aina ihmetyttää tämä oma kroppa..


Puhvis kp33/35(?)

Kummasti ne testaushimot iskee heti, kun on kirjoittanu, että ei aio testata :laughing014 Ja just tuo, että heti tulee vielä kaikkia lupaavia oireita laughing7
 
Negahan se sieltä pärähti.. Outoa myös että lämpö tänään nousussa :confused: noo kai ne tätiä kaikki silti enteilee..


Puhvis kp34/35-?
 
Takaisin
Top