Raskaaksi 2018

Tänään kp 3/32 täällä. Tuntuu tylsältä toki, mutta yritän pysyä positiivisena ja ajatella mitä kaikkea saan kokea koska ei tullut elokuinen vauva. Mulla on kaksi konserttia kesällä, molempiin haluan kyllä mennä. Mutta kun otettiin liput niin oli se vähän riskialtista. Joulun jälkeen ei ole hetkeen sellaista että olisi pakko sukuloida, joten saan ehkä olla rauhassa se 12 vko ennen kuin voisin valittaa miten väsynyt olen kokoajan :grin Mun äiti on juoruilija, joten se ei sais tietää asiasta ennen kuin ultrassa sanottaisiin että kaikki näyttäisi olevan ok.:bookworm:
 
9e8e7ffab5f0cc4f1b938a3483dfad16
Kuva jäi näköjään matkanvarrelle.
 
Tänään kp 3/32 täällä. Tuntuu tylsältä toki, mutta yritän pysyä positiivisena ja ajatella mitä kaikkea saan kokea koska ei tullut elokuinen vauva. Mulla on kaksi konserttia kesällä, molempiin haluan kyllä mennä. Mutta kun otettiin liput niin oli se vähän riskialtista. Joulun jälkeen ei ole hetkeen sellaista että olisi pakko sukuloida, joten saan ehkä olla rauhassa se 12 vko ennen kuin voisin valittaa miten väsynyt olen kokoajan :grin Mun äiti on juoruilija, joten se ei sais tietää asiasta ennen kuin ultrassa sanottaisiin että kaikki näyttäisi olevan ok.:bookworm:

Itse yrittää myös tuota samaa että ajattelee positiivisesti eteenpäin.. Pakko jotenkin jaksaa eteenpäin :)

Dpo9. Nah ärsyttää niin paljon. Toiveet oli korkealla ja poikkeuksellisen vahvat epäilykset. FRER anto kumminkin negan. Tää on 6,5mlu testi. Eli voi tän kierron heittää taaa kankkula kaivoon tässä. Yk7 teretulemasta. IMG]http://forum.vau.fi/images/shareimage/f8baa8fbe1ffb114aa1522f89021808d[/IMG]

Nomut vielähän on aikaa että plussaksi muuttuisi :rolleyes: vaikka tunnistan kyllä tunteen ..
 
Häh!!! Mulla on ihan erinäköinen ei mitään noita liikuntajuttukaan.
Nyt Mä tajusin et sinne saa ite lisättyä niitä eri mittareita

On: eilen oli flown mukaan ovis, ja jotain tuntemuksia oli illalla oikealla puolella alavatsalla ja vv kin ovikseen viittaavaa. En saanu testailua kun on ollu jäätävää muutto puuhaa. No katotaan, jouluna selviää.

Kävin niissä verikokeissa ja hb oli ihan normi samoin kilpirauhasarvot mut varastorauta 10,8 kun viitearvot on 10-150, luulisin että rautakuuri olisi tarpeen, mutta en oo vielä saanut soitettua lääkäriaikaa.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1544431225.609049.jpg

Ei vielä tasavahvaa, tai vahvempaa, mut ovista päin :) Nyt kp 12, joten toiveet on korkealla, kun selkeesti ovista pukkaa, vaiks aattelin et vois ol vaikee bongata jos heittäny pitkälle kierrolle. Ovis tuntemuksia myöskin joten jees fiilis :) Talletuksia on tehty jo pari päivää. Flo tosin on ajatellu oviksen viikon päähän, mut kyl viiva ha olot kertoo nyt et tulis aiemmin :P Pahoittelut negoista, täällä vielä piinailut jouluun ja ylikin.
 
Tänään kp 3/32 täällä. Tuntuu tylsältä toki, mutta yritän pysyä positiivisena ja ajatella mitä kaikkea saan kokea koska ei tullut elokuinen vauva. Mulla on kaksi konserttia kesällä, molempiin haluan kyllä mennä. Mutta kun otettiin liput niin oli se vähän riskialtista. Joulun jälkeen ei ole hetkeen sellaista että olisi pakko sukuloida, joten saan ehkä olla rauhassa se 12 vko ennen kuin voisin valittaa miten väsynyt olen kokoajan :grin Mun äiti on juoruilija, joten se ei sais tietää asiasta ennen kuin ultrassa sanottaisiin että kaikki näyttäisi olevan ok.:bookworm:

Meillä on kanssa sekä äiti että anoppi semmoisia juorukelloja, että kummallekaan en kertois ennen ultraa, jos vaan saisin mahan pidettyä piilossa :rolleyes: Jouluna jäisin varmasti kiinni, jos en söis raakoja kaloja, joten kai tää on parempi niin, etten oo just plussanneena silloin. Nyt vaan kun alkais menkat, niin tietäisin kyllä mitä tehtäis joululomalla :smiley-angelic006
 
Ah sellaiset vatsakivut että taitaa se täti olla tulossa! Huhhuh.. Vatsa tosin aivan sekaisin että sekin tekee vielä kipeäksi :sour:

Puhvis kp34/35? Yk3
 
Arri, rautakuurille mars, varastorauta sais olla yli 50, jos raskaaksi mielit :) Aloita mieluummin eilen!
Alinah, voi mikä papunen siellä kasvaa :wink Onnea odotukseen!!
Puhvis, pöh menkoille!
Täällä on viitteitä kyllä siihen suuntaan myös kp 26.
 
Ovis pitäis olla aivan lähiaikoina. Tänään aloin haaveilemaan, kuinka ihanaa ois pieni joulukuinen :rolleyes:
Vaikka siis kuukaudella ei todellakaan ole väliä, kunhan sais edes joskus oman esikoisen:arghh: Aivan kauhea kaipuu:sorry:
 
Tosi jännä. Huomenna DPO8. Tänään menny työpäivä voiden ihan tosi huonosti. Pirusti palelee ja etoo. Alavatsaa kramppailee edelleen ja tuntuu et tissit räjähtää. Joko huomenna testataan. Ärsyttää taas pettyä kun on kyllä niin selkeä olo. Tai sit on joululunssa :p

Mää en ookkaa koskaa sairastanu sellasta lentsua et tissit räjähtäis :laughing021 anteeks oli ihan pakko vähä heittää vitsiä. Oikeesti oireesi on kyllä suoraan ku oppikirjasta. Pidetään siis peukut pystyssä :happy7
 
Mää en ookkaa koskaa sairastanu sellasta lentsua et tissit räjähtäis :laughing021 anteeks oli ihan pakko vähä heittää vitsiä. Oikeesti oireesi on kyllä suoraan ku oppikirjasta. Pidetään siis peukut pystyssä :happy7

Tää tissikipu on joka kierrossa. Kerran aikaisemmin ollut vaan näin hurjana. Testit negaa. Kyllä se mieli tekee tepposia. Mutta onhan sitä aikaa vielä muuttua plussaksi. Nah :oops::D
 
Tälläistä edelleen et eiköhän se yk4 ala pian toivottavasti :) Viivanpaikka näkyy livenä..

Puhvis kp35/35?
 

Liitteet

  • 2F49380D-1B94-40B3-A032-92DE9D0499D9.jpeg
    2F49380D-1B94-40B3-A032-92DE9D0499D9.jpeg
    1,020.4 KB · Katsottu: 221
Takaisin
Top