Raskaaksi 2018

Ai kauhee! :D No mistä sitten päättelit että voisit olla raskaana? Just sen siideristä krapula- jutun tähden?

No se oli kun alkoi alavatsaa repiä niissä töyssyissä. Ja kun siitä pääsin kotiin niin alavatsa kramppi kesti varmaan tunnin ja sit kaveri kysy et koskas on viimeks ollu kuukautiset. No en muistanut. Veikkasin että varmaan 5viikkoa sitten. Siitähän kaveri ampaisikin apteekkiin. Silloin kyllä yhdestä ainoasta yhdyntäkerrasta mikä sekin oli vain touhutippoja niin kappas vaan plussahan se sieltä. Ei oo enää yhtä helppoa. :D
 
Kolme päivää ollu semmoista menkkojen alkujomotusta, mutta ei vaan ala... Yleensä siis seuraavana päivänä aina alkanut. Oli sitten kuitenkin testattava ja ihan kun tuossa olis jotain todella alkavaa viivaa? :pompus:

siis kyllä tossa haamu on!

Siis mulla aivan samat fiilikset! Niin kauheita menkka jomotuksia tuli eilen illalla et piti laittaa side, tänää jatkunu vähä lievempänä mut tätiä ei näy. Dpo 12 jos ovis tuli silloin ku epäilin sen tulevan. Kylläkin kp 28/30-32 vasta menossa. Pitää varmaan tehdä testi kans!
 
Muokattu viimeksi:


Minulla näyttää tältä ja tuohon kuukautiset kohtaan merkkasin o+

Näin mullakin vaikka englanniksi :D

3F358EAF-D9AD-4410-BDA7-4DFC7D2664FB.png
 
Dpo8 ja kuumottelee kovasti testit kaapissa.. Olot kyllä vähän sellaiset että voisi seuraava kierto tulla.. No eipä tässä vielä voi sanoa mihin suuntaan kääntyy :grin


Puhvis kp29/35 dpo8 (olettaen ovulaation olleen ekasta ovisplussasta)
 
Dpo8 ja kuumottelee kovasti testit kaapissa.. Olot kyllä vähän sellaiset että voisi seuraava kierto tulla.. No eipä tässä vielä voi sanoa mihin suuntaan kääntyy :grin


Puhvis kp29/35 dpo8 (olettaen ovulaation olleen ekasta ovisplussasta)

No minähän olen jo tehnyt kahtena aamuna hämäriä tuloksia dpo 8-9..en tietenkään kannusta, mutta onhan se miekenkiintoista
 
Oispa nykyään niin helppoa Laura :D
Meillä ei varmaan tule tärppiä tälläkään kierrolla, vähän kipristelee vatsassa sillä tavalla että sieltä tulee menkat :) yllätyn jos ei...:happy:
 
Oispa nykyään niin helppoa Laura :D
Meillä ei varmaan tule tärppiä tälläkään kierrolla, vähän kipristelee vatsassa sillä tavalla että sieltä tulee menkat :) yllätyn jos ei...:happy:

No toivottavasti kumminkin tulisi! Mulla on toiveet korkealla vaikka liian lyhyttä luteaalia pelkäänkin. Joo ei ole nykyään helppoudella pilattu. Kyllä sitä nuorena olisi lisääntynyt niin paljon näppärämmin :)
 
En siis mitenkään epätoivoinen oo, mutta voiko tästä ovistestistä arvailla jotain? :bag: Mitkäs kaupassa myytävät raskaustestit ois herkkyydeltään 10? Jos sellaisen yrittäis saada huomisaamuksi :joyful:
 

Liitteet

  • IMG_20181205_150334.jpg
    IMG_20181205_150334.jpg
    761.1 KB · Katsottu: 274
Ellalaa mä oon kans kulkenu side housuissa muutaman päivän, koska olin ihan varma, että alkaa, mutta parempi ois näin :joyful: Kyllähän sä voisit jo alkaa testaamaan :wink
 
En siis mitenkään epätoivoinen oo, mutta voiko tästä ovistestistä arvailla jotain? :bag: Mitkäs kaupassa myytävät raskaustestit ois herkkyydeltään 10? Jos sellaisen yrittäis saada huomisaamuksi :joyful:
Eikös kaupassa myydä testiä, joka lupaa tunnissa losta jo 6pv ennen menkkojen alkua...aika mahtava testi:woot: voiko olla niin pätevä.. Hihii:gen014
 
Rfsu:ta (varsinkaan herkkää tai testaa varhain) en suosittele kyllä kenellekkään, niin paljon täälläkin ollut virheellisiä viivoja..

Aijaa, itse suosittelen. Kyllä se näyttää raskauden jos oikeesti raskaana on. :) sen kaverina kannattaa tietysti tehdä vielä joku muu, mutta muuta herkkää ei sitten olekaan ruokakaupoissa myynnissä.
Sitten löytyy Apteq merkkinen raskaustesti tavallisesta apteekista (ei ya apteekki) sen herkkyys on 10miu.

Tässä nyt parin viikon takaa rfsu 25mIU liuska.

ef5fc7497643b724a167fe354942b3b5


Tässä myös jonku parin viikon takaa rfsu herkkä puikko ja Clearbluen puikko. En nyt muista oliko tää minkä niminen. Molemmat ostettu ksupermarketista. Jonku aikaa kaikki testit antanu niin tummaa ja kirkuvanpunaista viivaa, että ei tarvi niitä tehdäkään.

ccff3554fd1c12b75d80a4d9d44e525d



b7dc80435626fef3a41fddc7750c56ee
 
Aijaa, itse suosittelen. Kyllä se näyttää raskauden jos oikeesti raskaana on. :) sen kaverina kannattaa tietysti tehdä vielä joku muu, mutta muuta herkkää ei sitten olekaan ruokakaupoissa myynnissä.
Sitten löytyy Apteq merkkinen raskaustesti tavallisesta apteekista (ei ya apteekki) sen herkkyys on 10miu.

Tässä nyt parin viikon takaa rfsu 25mIU liuska.

ef5fc7497643b724a167fe354942b3b5


Tässä myös jonku parin viikon takaa rfsu herkkä puikko ja Clearbluen puikko. En nyt muista oliko tää minkä niminen. Molemmat ostettu ksupermarketista. Jonku aikaa kaikki testit antanu niin tummaa ja kirkuvanpunaista viivaa, että ei tarvi niitä tehdäkään.

ccff3554fd1c12b75d80a4d9d44e525d



b7dc80435626fef3a41fddc7750c56ee

Joo ei siinä, kyllä ne näyttää sit kun on raskaana mutta varsinkaan haamujen metsästäjille en suosittele koska elättelevät (joskus) turhia toiveita. Hienot plussat sulla näissä, omia odotellessa :happy: hyviä vointeja alinah!
 
En siis mitenkään epätoivoinen oo, mutta voiko tästä ovistestistä arvailla jotain? :bag: Mitkäs kaupassa myytävät raskaustestit ois herkkyydeltään 10? Jos sellaisen yrittäis saada huomisaamuksi :joyful:

Mä optimistisena oon sitä mielt et voi päätelltai ainaki arvailla ja kyllä toooooosi positiiviselta näyttää siis sen isalt et r.testiinki plussa vois tulla.

Milloin aito oikeen testin kokeilla?
 
Takaisin
Top