Raskaaksi 2018

Mä en osaa työjuttuihin sanoa mitään kun en mä noista tiedä. Itsellä ei vakipaikkaa ole koskaan ollutkaan.

Stellamom- koska sä testaat?? :D

On; Ihan tosi outo kierto. Ovis oli siis kp18. Normaalisti kp14. Nyt kp24. Ja dpo6. Dpo4stä alkaen vaivannut jäätävät alavatsajomotukset. Sellaiset mitä tulee kun menkat alkaa. Ei niitä menkkoja oo näkynyt kumminkaan. Eilen illalla aivan järjetön raivokohtaus. Mieskin oikeen säikähti että mitä. Lämmöt tänäaamuna vähän (0,5) tipahtanut. Alavatsaa repii niin pirusti että eilen seinänpurkuhommissa tipuin sitten rappusilta kun repäisi. Ainoa normaaliin kiertoon viittaava asia on tää tissikipu. Molemmat ihan kamalan kipeet, kuten aina tässä kierron vaiheessa. Jotenkin on toiveikas olo tärpistä. Pettymystä taas pelkään... Ja juu seinänpurkuhommat jätän kyllä menkkoihin saakka nyt muille. Pysyn vaan maalitelan varressa.
No jospa huomenna testaan jos ei tänään tule täti kylään. Että TE täällä saatte mielenrauhaa haha :hilarious:
Mulla on vain se fiilis että ei ole mitään testattavaa...:confused: Eiliset menkkakivut olivat ensimmäiset kivut nyt tähän mennessä. Tänään on sitten ollut outo olo vain, vähän kuin vatsassa vääntää mutta ei jomota sillai pahasti.o_O
 
Vähän omaa tilaani jos päivittelisin. Tänään siis kp 14. Luulin, että kiertoni olisi tasoittunut siihen 28 päivään, (mikä nyt on n. 4-5 viimeisimmissä kierroissa ollut) mutta ovistesti näyttää sen verran haaleeta että kyllä tässä hetken saa vielä odotella :wtf: Onneksi otin ovistestit tähän kiertoon :shy: Hirveesti ollut erilaisia nippailuita yms jomotuksia viikon ajan:bored:
Tämän aamuinen testi kuvassa
 

Liitteet

  • IMG_6103.JPG
    IMG_6103.JPG
    934.3 KB · Katsottu: 229
No jospa huomenna testaan jos ei tänään tule täti kylään. Että TE täällä saatte mielenrauhaa haha :hilarious:
Mulla on vain se fiilis että ei ole mitään testattavaa...:confused: Eiliset menkkakivut olivat ensimmäiset kivut nyt tähän mennessä. Tänään on sitten ollut outo olo vain, vähän kuin vatsassa vääntää mutta ei jomota sillai pahasti.o_O

Tuu sitten heti kertomaan tänne mitä testi näytti:grin
 
Täällä tänään kp21/32 ja (ehkä) dpo4, eikä mitään ihmeellisiä tuntemuksia oo ollu:rolleyes:
Viikon jos nyt ainakin vielä yrittäis pystyy olee testaamatta:wacky:
 
No jospa huomenna testaan jos ei tänään tule täti kylään. Että TE täällä saatte mielenrauhaa haha :hilarious:
Mulla on vain se fiilis että ei ole mitään testattavaa...:confused: Eiliset menkkakivut olivat ensimmäiset kivut nyt tähän mennessä. Tänään on sitten ollut outo olo vain, vähän kuin vatsassa vääntää mutta ei jomota sillai pahasti.o_O

Sun testikuvaa täällä odotellessa. :p
 
Onpa kaikilla hirvee into nähdä mun testikuvaa :D mä taas oon niin varma vitivalkoisesta testistä että en tiedä voinko lällätellä teille että tiesin kyllä :D olisi shokki jos muuta tulisi...
 
Naiset nyt kaipaan neuvoa. Vaihdoin kesällä työpaikkaa, kun sain määräaikaisen tilalle vakituisen työn. Nyt en kuitenkaan viihdy nykyisessä työssäni enkä ole alusta alkaenkaan viihtynyt.. vauvahaave ja yritys on kova, 1v 5kk yritystä takana. Haen nyt uusia paikkoja. Kannattaako mun lähteä vakituisesta työstä määräaikaiseen, eli kannattaako mun edes hakea määräaikaisia?


No itse olin määräaikaisena ja nyt kun pitäisi palata takaisin työelämään niin työnhaku edessä.. edelliseen työpaikkaan en välttämättä haluaisi työn vaativuuden vuoksi, niin tarkoitus katsoa muita ja jos ei muut aukea niin kysyä sitten sieltä töitä :grin
Mutta toisaalta itse aina arvostanut että saa tehdä tykkäämäänsä työtä.. Itse myös ammatissa missä tietää että töitä on, niin ei ollut niin vaikea ajatus määräaikaisesta ja äitiysloman jälkeisestä ”tyhjästä” tulevaisuudesta..
 
Mä vaihdoin alkuvuodesta vakituisesta työpaikasta määräaikaiseen, jossa lupailivat vakinaistaa syksyllä. No, kumma juttu, syksyllä enää ei ollutkaan mahdollista vakinaistaa. Nyt sitten vakituisella sopparilla keikkatöissä, ja mahdollisesti ensivuodesta vakituista sopimusta yhteen paikkaan. Katsotaan.

Oma kokemus on että vaihto silti kannatti, olen kai onnekas että töitä on löytynyt silti. Ns alanvaihto onnistui, vaikka aspa-alalla edelleen ollaankin.

Ja sanottakoon että yhden vakkaripaikan olisin saanut tässä syksyllä, vaan en ottanut. Mulla itseasiassa tuo vakkaripaikasta lähtö sysäsi liikkeelle sen vauvakuumeen, sillä tuo paikka oli aina vain väliaikainen ratkaisu (jossa kyllä vuosia vierähti kuusi...). Enkä jotenkin pystynyt kuvittelemaan jääväni sieltä äitiyslomalle, ja palaavani takaisin.

Kp13.. :confused004 ei mitään tietoa, lähteekö kierto pyörimään normaalisti. Oletetaan nyt kuitenkin ovista pian saapuvaksi ja eletään sen mukaan :smiley-angelic006
 
Ellalaa, kyllä se voi vielä plussaksi muuttua! :happy: Ja StellaMomin testikuvaa oottelen minäkin! Paljon mukavampi jännäillä ja arvailla muiden testejä kuin omia :hilarious:
Mä meinasin huomenna tai sunnuntaina testata seuraavan kerran. Nyt on ollu semmoisia oireita, että toiveet taas herää. Eilisiltana rupes yököttämään hampaita pestessä ja alapäässä vihloo ja tuntuu semmoista paineen tunnetta. Ja sykkeet kun nousee liikkuessa, niin tulee tosi huono olo. Toisaalta jos ei torstaihin mennessä näy plussaa tai ala menkat, niin soitan lääkäriin, että saisin kierron käyntiin, joten ei se negakaan oo nyt niin suuri pettymys kuin yleensä.
 
Meillä olis huomenna 5v kihlapäivä, joudun perumaan hotellihuoneen varauksen kun taas miehellä nousi eilen kuume ja flunssaa koko poppoolla.. Koska tämä sairastelu loppuu?

Alinah ja papunen 6+0 :Heartred
 
Jeppis, kyllä se on kivempaa että kierto on säännöllinen varmasti. itse juuri mietin että hyvin mun kierto normaalisoitui varhaisen keskenmenon jälkeen, jokunen päivä piteni hetkeksi. Katsotaan miten menee tämän kanssa....
 
Nyt on Apteq-testi odottamassa, kai siinä jo huomisaamuna pitäis jotain näkyä, jos on näkyäkseen :facepalm:
 
Täällä negatiivinen testi kp 32/31. Ovis ehkä ollut myöhemmin tms jos ei nyt näy mitään.. eli odotellaan tätistä kylään vieläkin...
 

Liitteet

  • IMG_20181207_164412__01__01.jpg
    IMG_20181207_164412__01__01.jpg
    658.9 KB · Katsottu: 233
Naiset nyt kaipaan neuvoa. Vaihdoin kesällä työpaikkaa, kun sain määräaikaisen tilalle vakituisen työn. Nyt en kuitenkaan viihdy nykyisessä työssäni enkä ole alusta alkaenkaan viihtynyt.. vauvahaave ja yritys on kova, 1v 5kk yritystä takana. Haen nyt uusia paikkoja. Kannattaako mun lähteä vakituisesta työstä määräaikaiseen, eli kannattaako mun edes hakea määräaikaisia?

No nythän on (alasta ja asuinpaikasta riippuen toki) aika hyvät työllistymismahdollisuudet. Paremmat kuin esim 5 vuotta sitten. Mutta kun tädtä nykytaloudesta ei niin tiiä nii tilannehan voiolla 2 vuoden päästä ihan eri. Eli jos haveilet raskaudesta ja on vakkaripaikka nii ehk itse tekisin niin että yrittäisin raskautua ja olisin nykyisessä työpaikassa. Koska sit on ainaki paikka mihin palata. On se parempi ku huonossa työllistymistilanteessa työttömäks äippä-/hoitovapaalta tulo.

Yks kaveriniois täysin eri mieltä eli hänhakis nyt mukavan työpaikan vaikka siihen ei sit palais takas raskauden jälkeen.

Toki raskautumiseen voi vaikuttaa sr et ressaa työstä kusiel ei viihdy.

Että kimuranttia kysyt Ite jäisin ja koittaisin silti raskauti vakkarityössä.
 
Tän aamun testi täysin valkoinen eli jotain viivanpaikkoja/ näköhäiriöitä ne aiemmat. Oisko joku mahatauti sitten yrittänyt päälle, kun oli maha kipeä ja huonoa oloa...
 
Negatiiviset testit on ihan perseestä! Täällä meneillään 24/30... Kova toive, että tärppäisi vielä tälle vuotta jos ei niin olen päättänyt alkaa laihduttaan ja unohtaan vauvan teon hetkeksi. Uskon, että sekin vaikuttaa, että oon 20kg lihavampi kuin aiemmissa raskauksissa...
 
Täällä myös negatiivinen testi.. toki kp32/35 vasta mutta.. no jos vaikka ensi keskiviikkoon jaksaa odottaa jos ei muuta tapahtu :bored:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top