Raskaaksi 2018

Miksen löydä enää flo sovelluksesta enää sieltä oireista ovulaatioplussaa? Kun mulle tuli ovisplussa epätyypillisesti nyt jo ja se ennustaa viikonlopulle ovista ja ennen siel oli se kohta et voi laittaa et millon ovisplussa oli. Onks siel joku päivitys tehty ettei enää voi itte laittaa sitä ovisplussaa?

Vaihdoin kieltä englanniksi niin joo se kuukautiset-kohta on sama kuin ovulaatiotestit :grin ainakin samannäköiset ovat. Tullut varmaan joku käännös/ajatusvirhe :p
 
Vaihdoin kieltä englanniksi niin joo se kuukautiset-kohta on sama kuin ovulaatiotestit :grin ainakin samannäköiset ovat. Tullut varmaan joku käännös/ajatusvirhe :p

Siis täh? Kun vaiks mitä oon painanu niin en löydä mitään ovistesti kohtaa? :eek: enkä saa edes vaihdettua kieltä. :D
 
95ab102d53a8bc6d4442aabb5f85fd66


Itellä ihan vaan näin, nyt mulla on tosin raskaustila päällä siellä flo sovelluksessa. :)
 
vähän kun raaputtaisi arpoja, ei niistä melkeen ikinä mitään voita mutta se jännitys ja mahdollisuus on aina läsnä!

Eilen jo testasin kun löytyi liuskakasa kaapista... Eilen ei mitään, mutta tänään viivanpaikka tai olematon haamu... Että voi olla tai voi olla olematta..näin savolaisittain.. :happy:
 
Mulla taas Flo näyttää tältä. Koska oot päivittäny sun sovelluksen? Hmh, laitan seuraavaan viestiin kuvan kun en saanukkaan sitä tähän.
 
Aivan, päivitin mun flo:n ja sain ne näkyviin. Ennen päivitystä kurkkasin ton kohdan: lisää säätöarvoja eikä sielläkään ollu mut si päivityksen jälkeen en enää kattonu ja nyt kun kurkkasin niin siellähän ne oli. Nyt näyttää samalta ku eleanooralla. :)
 
En mä tiedä, mulla päivittyy sovellukset itsestään puhelimen latauksen yhteydessä.
 
Kolme päivää ollu semmoista menkkojen alkujomotusta, mutta ei vaan ala... Yleensä siis seuraavana päivänä aina alkanut. Oli sitten kuitenkin testattava ja ihan kun tuossa olis jotain todella alkavaa viivaa? :pompus:
 

Liitteet

  • IMG_20181205_093741.jpg
    IMG_20181205_093741.jpg
    795.9 KB · Katsottu: 265
Täällä dpo4. Eilen illalla alkoi alavatsakrampit. Näyttää jatkuneen vieläkin. Pahoin pelkään että myöhäinen ovis oli mutta luteaali jää lyhyeksi. :sad001
 
Oho, jääpä sulla Laura tosi lyhyeks luteaalivaihe jos kohta jo menkat alkaa! :eek:

No sepäs se. Toivottavasti olisi nyt jotain muuta kramppia. Vaikkakaan yleensä ei ole kun just ennen menkkoja tälläistä. Luin kyllä että royal gelee joillain sotkenut kiertoa. Mutta on myös paljon stressiä just nyt. Sunnuntaina testailen jos ei täti tule ennenaikaisesti.
 
Jos se olis vaikka jotain muuta kramppia. :) eiks ovulaation jälkeen voi kuitenkin olla kaikenlaista kramppia just esim muniksissa? :)
 
Jos se olis vaikka jotain muuta kramppia. :) eiks ovulaation jälkeen voi kuitenkin olla kaikenlaista kramppia just esim muniksissa? :)

Joo mietin myös tietysti jos gelee onkin saanu aikaiseksi erittäin hyvän oviksen ja olis ekaa kertaa sitä keltarauhas jomoilua. En muista ekasta raskaudesta miten oli. Muistan vaan että autossa kun mentiin hidastetöyssyihin niin repi tosi kovasti ja oksu lensi. Siitä samana päivänä pärähti plussakin.
 
Niin ja voihan aina raskaudet olla erilaisia. Mulla ei ollu sellaista kramppia ollenkaan. Ei juuri mitään oireita, mut heti seuraavana päivänä plussasta oli krapulainen olo aamulla. :D
 
Niin ja voihan aina raskaudet olla erilaisia. Mulla ei ollu sellaista kramppia ollenkaan. Ei juuri mitään oireita, mut heti seuraavana päivänä plussasta oli krapulainen olo aamulla. :D

Siis itseasiassa muistan myös ensimmäisestä sen että krapulainen olo oli. Silloin oli ehkäisypillerit käytössä eikä yritetty siis raskautua ollenkaan. Ja olin edellisenä iltana juonut siiderin. Totesin vaan että "ei hitto jos 19vuotiaana alkaa jo yhdestä siideristä tälläiset aamuolot niin en juo enää ikinä mitään!"
 
Takaisin
Top