Raskaaksi 2018

Mami91, joo tiedän että nuo pitäisi syödä nyt jo! Ja söinkin säännöllisesti. Mutta kun veetutti niin paljon edellinen km niin lopetin. Muistin tossa viime viikonloppuna vasta että ainiin NE! ja foolihappo kuulemma auttaa paljon jo raskautumisessa. Nyt alan taas nappailla niitä ja ovista odotan tuossa ensi to-pe jos on taas ajallaan! Mamma vitamiinit piilotettu eri purkkiin tässä kun töissä napsin niitä! Nitrofur C, joku luulee vielä et mulla on kesto VTT :grin
Mulla on kanssa eri purkissa, ettei esikoinen tiiä niistä. Mokoma kun arvais muuten.
 
Mami91, joo tiedän että nuo pitäisi syödä nyt jo! Ja söinkin säännöllisesti. Mutta kun veetutti niin paljon edellinen km niin lopetin. Muistin tossa viime viikonloppuna vasta että ainiin NE! ja foolihappo kuulemma auttaa paljon jo raskautumisessa. Nyt alan taas nappailla niitä ja ovista odotan tuossa ensi to-pe jos on taas ajallaan! Mamma vitamiinit piilotettu eri purkkiin tässä kun töissä napsin niitä! Nitrofur C, joku luulee vielä et mulla on kesto VTT :grin

Joo siis ite oon kans kettuuntunut tässä jokusen kerran ja jättäny vitskut tauolle. Nyt oon koittanu skarpata parin kk ajan, ja en tiiä johtuuko niistä vai mistä mut viime menkat oli jo siedettävät ( mulla siis ollu super runsaat vuodot ongelma ja sain lääkkeetkin niihin mut en ehtiny hakeen vielä ) Niin viimeks oli vaan yks runsaampi vuotopäivä ja yhteensäkin vaan 4 päivää kestoltaan ja puolet ajasta tosi niukkaa vuotoo, jes. Ja nyt tuntuu että ovis ois tulossa paaljon aiemmin kun viime kuukausina ja sekin on niin hyvä juttu mulle :happy:
 
Minäkin olen yrittänyt muistaa vitamiinejä popsia. Olen niin huono siinä! Mulla ei ole kierto alkanut vielä edellisen synnytyksen jälkeen vielä (vauva 8kk), mutta (sori TMI) alapää on käyttäytynyt eri tavalla tällä viikolla niin olisikohan menkkoja tulossa. Jotenkin tullut valkovuotoa eri tavalla ja alaselkää+kohtu jomottanut hieman. Pidetään peukkuja. :)
 
Itsellä olisi ensi viikon pe dpo6, eikö silloin mahdollisesti alkio kiinnity? Olen samana päivänä menossa ottamaan influenssarokotuksen ja nyt mietityttää pitäisikö se siirtää. Voiko häiritä mahdollista kiinnittymistä? Ehkä vain turhaan mietin liian syvällisiä...
Googlettelemalla pitäisi olla turvallinen missä tahansa raskauden vaiheessa, kun ei ole ns ”elävä” rokote.
 
Mulla on nyt tänään tullut vähän särkyä vatsan seudulla. Oisko influenssa siirtänyt ovista jo tälle viikolla, apuva :D !! Tai sitten mulla on joku tulehdus tms vielä. JAIKS! Luulen että tänään pupuilen tuon toisen sänkypotilaan kanssa vaikka se ei ole ihan 100% kunnossa. Pojat taitaa jaksaa uida sisään sentään :hilarious:
 
Minäkin olen yrittänyt muistaa vitamiinejä popsia. Olen niin huono siinä! Mulla ei ole kierto alkanut vielä edellisen synnytyksen jälkeen vielä (vauva 8kk), mutta (sori TMI) alapää on käyttäytynyt eri tavalla tällä viikolla niin olisikohan menkkoja tulossa. Jotenkin tullut valkovuotoa eri tavalla ja alaselkää+kohtu jomottanut hieman. Pidetään peukkuja. :)

Kuulostaa enemmänki siltä et oisit raskautunu :wink
 
Mulla dpo 3 tai 4 nyt ja mulla on kyl ollu tänään kans tosi kipee alavatsa ja selkä. Katotaan mitä tapahtuu. Aika rauhallisin mielin mennään. :)
 
Sadetuuli, juu totta. Vaikka oon nyt kovasti päättänyt, että nyt en ajattele koko asiaa ja ens viikonlopulle kehittelen jotain tekemistä niin etten testailis ennen aikoja. :D
 
Itse testasin, vaikka kuinka olin päättänyt olla testaamatta. Tyylipuhdas nega. Kp 28. Että silleen. Harmittaa niin pirusti, vaikka tavallaan en mitään muuta odottanutkaan.
 
Kp41 :dead: Menkoista ei tietoakaan, mutta jonnekin tonne kohdun suunnalle on nyt muutaman päivän tuikkinu ja pistelly, varmaan joku tulehdus vielä tähän päälle tulossa :shifty: Eilen testasin negan ja pääsin juhlimaan pikkujoulut. Teki kyllä ihan hyvää :p Sais vaan tapahtua jotain, kun en tykkää yhtään tämmösestä odottelusta...
Mä oon käyttänyt foolihappoa jo jostain alkuvuodesta asti lähes päivittäin (muutamia unohduksia lukuunottamatta). Mulla on ollu semmoinen, missä on kaikkia b-vitamiineja, niin ei oo tarvinnut piilotella purkkia. Nyt oon ajatellut seuraavaan kiertoon hakea jonkun mammavitskun, jos siitä vaikka ois apua :rolleyes: Oon vaan huono muistamaan ne, jos purkki ei ole pöydällä näkyvissä.
 
Kuulostaa enemmänki siltä et oisit raskautunu :wink

En ainakaan tämän päivän testin mukaan ole raskaana... vähän ärsyttävää kun ajankohta testien tekemiselle on aikamoista hakuammuntaa. En toisaalta jaksa ovistestejä tehdä vielä, kun sitten pitäisi kai koittaa joka päivä tehdä. Mies kielsi tekemästä raskaustestejä useammin kuin kerran viikossa. XD Sanoi että tulee liian kalliiksi. XD Niin ensi viikonloppuna taas sitten uusi testi kehiin. Harrastamme säännöllisesti seksiä, niin jos mulla on ovista pitäisi joka tapauksessa olla mahis raskautumiselle.
 
Tänään dpo9 tai 10 menossa ja kävin hakee 2 raskaustestiä kotimatkalla. Olin töissä viikonlopun, tällainen tulos tuli.

3430cd46650d80123ab626bff91c493a


8c7b0ccdcf4a546d732f621750068536


44e6198931a35231c49d4f3ab76b5f04
 
Viivan vahvistumista Alinah! :Heartred

ON: onko muille tullu pregcheckin testeihin viivanpaikkaa? Testasin äsken ku oli tylsää ja olin muka näkevinäni jotain mut luulen et se on vaan viivanpaikka koska on vasta dpo8:rolleyes:
 
Oi alinah! Viivan vahvistumista :smiley-bounce016

Luruh, mä oon saanu niihin aina puhtaita negoja et toisaalta ei pahalta kuulostaisi :wink


On. Kp12 menossa ja ovistestit korkattu vaikka tosin liian ajoissa mutta mitäs testihullu voi muuta tehdäkkään :grin on tämä kun ensin piinaa ovistestejä ja sitten raskaustestejä :grin
 
Takaisin
Top