Raskaaksi 2018

Oi alinah! Viivan vahvistumista :smiley-bounce016

Luruh, mä oon saanu niihin aina puhtaita negoja et toisaalta ei pahalta kuulostaisi :wink


On. Kp12 menossa ja ovistestit korkattu vaikka tosin liian ajoissa mutta mitäs testihullu voi muuta tehdäkkään :grin on tämä kun ensin piinaa ovistestejä ja sitten raskaustestejä :grin

Älä nyt ku mäki oon vaan saanu puhtaita negoja pregcheckillä ja oon ihan varma et nään näkyjä :rolleyes: Pakko varmaan testaa parin päivän päästä uudelleen..
 
Alinah viiva bongattu, vahvistumista viivalle :smiley-bounce013


Eilen ei jaksettu varmistella, kun meni niin myöhälle ennen kuin oltiin kotona. Eilen oli ovis päivä, mutta oltiin kuitenkin to ja pe oltu aktiivisia. Ehkä tänään vielä voisi, kai niillä simpoilla vielä olisi pieni mahdollisuus keretä pelipaikalle. Luulis, että siellä on kavereita ollut odottelemassa :sign19:sign17 laughing6
 
Tänään dpo9 tai 10 menossa ja kävin hakee 2 raskaustestiä kotimatkalla. Olin töissä viikonlopun, tällainen tulos tuli.

3430cd46650d80123ab626bff91c493a


8c7b0ccdcf4a546d732f621750068536


44e6198931a35231c49d4f3ab76b5f04

VIHDOIN. Ihanaa! Onnea :Heartred
 
Mä si kumminkin sorruin tekeen ton ovistestin, kun mun alavatsaa vihloo ja selkä on kipee. Oikeen polttaa välillä ja yllättävän vahva ovistesti tuli 1h pidätyksellä ja normi juomisella. Mutta r. Testiä en osta ennen ens viikonloppua! :D n. viikko tosiaan oviksesta ja viikko kuukautisiin.
72b9caa16d085aedc52c7ec0f2176dd6
 
Mä si kumminkin sorruin tekeen ton ovistestin, kun mun alavatsaa vihloo ja selkä on kipee. Oikeen polttaa välillä ja yllättävän vahva ovistesti tuli 1h pidätyksellä ja normi juomisella. Mutta r. Testiä en osta ennen ens viikonloppua! :D n. viikko tosiaan oviksesta ja viikko kuukautisiin.
72b9caa16d085aedc52c7ec0f2176dd6

Ootsä ennen tehnyt tossa kohtaa kiertoa? Mulla näyttää aina kuukautisiin asti tosi vahvaa viivaa. Välillä luullu jopa plussaksi.
 
Laura, mulla on kyllä aina viiva tossa ovistestissä, että ei siinä. Ja oon tehny aikaisemminkin kyl oviksen jälkeen, mut ei se ihan noin vahva oo kyl ollu. Mutta aina ihan selkeä viiva kyl. Sitä vaan rupee herätteleen toiveita, vaikka luultavastihan menkat alkaa normisti kumminkin. :D
 
Tsemppiä alinah! Näyttää hyvältä alulta :)
Ovistesteistä: rfsu näytti aina vain hailuroita mulla, ei ikinä tullut kunnon räikeetä plussaa kuten onestepillä.

Täällä kp 14/31 ja ovis on laskettu tälle viikolle! Sitä odotellessa!:hungry:
 
Viivan vahvistumista Alinah! :Heartred

ON: onko muille tullu pregcheckin testeihin viivanpaikkaa? Testasin äsken ku oli tylsää ja olin muka näkevinäni jotain mut luulen et se on vaan viivanpaikka koska on vasta dpo8:rolleyes:

Mää oon saanu ja aika selviäkin. Mutta silti pidän hyvinä testeinä kun sitten jos on raskaana niin se viiva aika aikasin näkyy jo hyvin :)
 
Jee alinah, mahtavaa!

Mä tein jossain mielenhäiriössä aamulla raskaustestin, ja sain viimein sen kuuluisan rfsu:n viivanpaikan näkyviin :bored:

Varmaan haettava joku toinenkin testi, muuten en saa rauhaa :arghh:
 
Älä nyt ku mäki oon vaan saanu puhtaita negoja pregcheckillä ja oon ihan varma et nään näkyjä :rolleyes: Pakko varmaan testaa parin päivän päästä uudelleen..

Nomutta laitat tänne niin voidaan nähdä harhoja yhdessä :wink

Mä si kumminkin sorruin tekeen ton ovistestin, kun mun alavatsaa vihloo ja selkä on kipee. Oikeen polttaa välillä ja yllättävän vahva ovistesti tuli 1h pidätyksellä ja normi juomisella. Mutta r. Testiä en osta ennen ens viikonloppua! :D n. viikko tosiaan oviksesta ja viikko kuukautisiin.
72b9caa16d085aedc52c7ec0f2176dd6

Jännittävää! Mulle kans muodostuu viivoja läpi kierron mutta ekassa raskaudessa testasin haamun kanssa suht positiivisen ovistestin myös että jännityksellä odotellaan täälläkin mitä näyttää kun testaat :grin

021f473a45d0119e030f3b819684705b


8bdd436ba1630d6533d20f874aa03661


ee43352fa7417ebae13fe10f2b3fb55f


Just joku likaläiskä viimeisessä kuvassa. Sori likainen pöytä, täytyy siivota.. :D

Oi! Sieltä se vaan vahvistuu:Heartred
 
Takaisin
Top