Raskaaksi 2018

Tuon mukaan sulla ei ole ovulaatio tulossa ainakaan pariin päivään. Ovulaatioplussa on silloin, kun toinen viiva on vähintään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Ihan mihin tahansa kierron aikaan olen tehnyt ovulaatiotestin, siihen on aina tullut jonkinnäköinen viiva eli ei tuo merkkaa ihan mitään. :)
One step testit erilaisia kuin rfsu:n? Koska rfsu ovistestit eivät näyttäneet mitään kunnes tuli hailakka viiva pari päivää ja sitten poistui taas täysin. Kokemuksia anyone??
 
Mulla on sunkin oireet ilman plussaa. :D mutta on sielläkin onneksi vähän oireita! Mä oon yrittänyt pitää yllä toivoa että etkös säkin saanut haamulaisen vasta kun täti oli myöhässä. Mullahan olisi siihen myöhästymiseen nyt 2päivää aikaa. Tosin en usko että mikään pysyy kyydissä jos 8päivää ennen tätiä alkaa tiputtamaan. :D
Kaikki ovat erilaisia, haamu voi tosiaan tulla vasta kun täti on myöhässä. Mullahan se näytti haamua about 3 pv myöhässä.
No niin pientä analysoitavaa muille :grin gyne sano perjantaina eli kp 11 et +/-1 päivä nii on ovis. Näki ultralla ku munarakkulan reuna oli senlainen ja kohdun paksuus tuki tätä. No niin. Nää on marketin ovistestejä mutta silti... kuvassa näkyy nii vadta tänää vahva viiva eli huomenna ovis vasta... :dontknow kumpaa siis uskoa? Oireista täytyy kyl sanoo et eilen oli aamulla huono olo oikeasti ja nippaili masussa. Mutta eihän ne ihan varmoja ovisoireita ole. Vasemmanpuoleinen on tältä päivältä ja toinen vasemmalta eilinen eli kp 12.
Mä uskoisin testeihin, voihan se olla että normaalikierron mukaan se näytti siltä, mutta sitten folli ei vain vielä lähtenyt liikkeelle? Nyt vain petihommiin kunnes l
 
Täällä en olekaan hetkeen kirjoitellut, seuraillut kylläkin.
Nyt yk 12 ja luullakseni dpo 1 tai 2, ihan ei ole tarkkaa lukua kun ovistestit loppu kesken :hilarious:
Viime kiertoa en tikuttanut ollenkaan, yritettiin taas väliin yksi kierto että miettis asiaa mahd. vähän :sorry:

Tästä jos ei tärppää, niin vuos tulee yritystä täyteen :wtf:

Jos sitä vähän aktiivisemmin osallistuis taas keskusteluihin täällä:bag:
 
Kaikki ovat erilaisia, haamu voi tosiaan tulla vasta kun täti on myöhässä. Mullahan se näytti haamua about 3 pv myöhässä.

Mä uskoisin testeihin, voihan se olla että normaalikierron mukaan se näytti siltä, mutta sitten folli ei vain vielä lähtenyt liikkeelle? Nyt vain petihommiin kunnes l

Juu ihan varuiksi niitä petihommia :hilarious:
 
Dpo 9 ja nega, ei toki yllätä :D

Edit: Eilen ja tänään "vihlonut" (onko tällekin joku oma vauva-palstojen koodinimi :D) emätintä, mietin että onkohan tulehdus vai joku muu juttu nyt.. Alkoi eilen iltapäivällä.
 
Muokattu viimeksi:
Opiaattina, harmi, että vielä näytti negaa testisi! Mä sanoisin, omasta kokemuksesta, että kaikki "oudot" oireet on mieluummin plussaa, se että kipuilee minne sattuu esimerkiksi. Toki en voi sulkea pois tulehdustakaan sulta :)
 
Oma kokemus tuon km plussakierron aikana oli se että oireita ei ollut heti. Fiilis oli että ei ole mitään tapahtunut, odotti menkkoja, mutta kun sekin päivä meni ohi niin tein huvikseni testin. Testissä oli ensimmäistä kertaa pieni punertava haamu. Oireet alkoivat haamun jälkeen; väsymys, turvotus, ruokahalujen muutos. Esim. mieheni oli poissa ma ja ti sillä viikolla ja tein ruokaa pojalle, mutta itse söin vasta kun oli iltapalan aika, enkä syönyt paljon! Jomotusta oli paljon, kivut (vahvemmat jomotukset) tulivat vasta pe kun km alkoi sunnuntaina. Tämä on mun ainoa kokemus joten en osaa sanoa paljonko siitä oli normaalia. Odotan vieläkin että se pahoinvointi on mulla erittäin paha, koska no mun tuuri on sellainen :wacky:
 
Täytyy kyllä sanoa että kun niitä oireita oikein fiilistelee et onko nii mulla ainaki on :grin mut en lannistuid virl jos dpo 9 on negaa! Eihän se tarvi ku vähä pitempää matkata torvesta kohtuun nii heti on vähä jäljessä ne hcg arvot (paraski täällä puhumaan ku oon tuos asiassa ihan kärsimätön:hilarious:)

On: ovistesti vaan vahvempi eilen illalla ku iltapäivällä ja tänäänki oli viel tasavahvat viivat. Että ottaapa tässä nyt selvää et onko ovistestit oikeassa vai gyne. Ehkä varalta koittaa kellistää ukko tänäänki
 
Sadetuuli, joilleki ovis näkyy vain kauemmin! mulla taitaa olla sellainen 1-2 pv niin se on ohi! Sitten kun testi on haalea taas niin tietää ainakin että nyt se on tapahtunut.

Mä NIIIN toivon että tärppäisi heti uudestaan, mutta samalla pelkään että stressaan ja teen vartalostani "hostile environment" vauvoille. Työ tuo stressiä, ja ainoa syy miksi töissä käyn on se säännöllinen tulo, joka auttaa meidän taloutta. Periaatteessa voisin jäädä kotiäidiksi, koska kyllä tuo mies tienaa ihan kivasti, mutta tulisi jotenkin riittämätön olo. Tuli keskenmenon jälkeen sellainen olo että oma kroppa petti minua. Mieheni on liian positiivinen asioista, sanoi että vauva 2.0 pitää vain panna alulle sitten. Ja muistuttaa minua siitä, että olemme kaksin tässä veneessä. Ja vaikka se onkin totta, niin tuntuu siltä että hän ottaa sitä liian rennosti välillä. Ihan kuin se tapahtuisi helposti.
Yk 4 on nyt aloitettu ja kp 9/25-34. En osaa vieläkään sanoa että onko mun kierto normaali vai ei.
 
Dpo 9 ja nega, ei toki yllätä :D

Edit: Eilen ja tänään "vihlonut" (onko tällekin joku oma vauva-palstojen koodinimi :D) emätintä, mietin että onkohan tulehdus vai joku muu juttu nyt.. Alkoi eilen iltapäivällä.

Oisko se koodinimi ne "sukkapuikot" :D mulla on ja sukkapuikkoja alavtasassa :D
 
08ff034ba572ac2192501ca235929897
täällä täysin tyylipuhdas nega. Dpo12. Ironinen tilanne; ensimmäinen päivä 9päivään kun ei minkäännäköstä tiputtelua. Ja tädin pitäisi tulla tänään. :D Tyyntä myrskyn edellä oletan. Lämmöt vieläkin 37.
 
Hyppään tänne mukaan, kun vihdoin sain miehenkin ajatukset mukaan :) eli toista olisi tarkoitus lähteä yrittämään tai kaksi yrityskiertoa tässä nyt ollut ja toistaiseksi ei plussaa.. tosin esikoisen tekoon meni 2v ja letrot niin ei ehkä tähän luomuraskauteen ole niin suurta uskoa :D pcostaustalla vielä niin jännä seurata miten ovulaatiot tulee (jos tulee) kun vielä imetys käynnissä ja tarkoitus kyllä jatkaa vielä niin pitkään kun lapsi vain haluaa :)
 
Täytyy kyllä sanoa että kun niitä oireita oikein fiilistelee et onko nii mulla ainaki on :grin mut en lannistuid virl jos dpo 9 on negaa! Eihän se tarvi ku vähä pitempää matkata torvesta kohtuun nii heti on vähä jäljessä ne hcg arvot (paraski täällä puhumaan ku oon tuos asiassa ihan kärsimätön:hilarious:)
/
Joo ihan hyvin voi olla vielä plussa tiedissa :) mutta oon kärsimätön :D niinkuin varmaan melkein kaikki täällä. :D
 
Hyppään tänne mukaan, kun vihdoin sain miehenkin ajatukset mukaan :) eli toista olisi tarkoitus lähteä yrittämään tai kaksi yrityskiertoa tässä nyt ollut ja toistaiseksi ei plussaa.. tosin esikoisen tekoon meni 2v ja letrot niin ei ehkä tähän luomuraskauteen ole niin suurta uskoa :D pcostaustalla vielä niin jännä seurata miten ovulaatiot tulee (jos tulee) kun vielä imetys käynnissä ja tarkoitus kyllä jatkaa vielä niin pitkään kun lapsi vain haluaa :)

Tervetuloa! :) Ja tsemppiä yritykseen!
 
Nyt sitten esimieskin tietää tilanteen, kun lääkäri oli laittanu sairasloman syyksi alkuraskauden verenvuodon... Ilmeestä näki, että meinas ensin onnitella ja muutenkin otti tilanteen ihan kivasti. En ois kuitenkaan halunnu vielä kertoa töissä :confused: Ei pitäis vaikuttaa mun työtehtäviin yms. mitenkään, mutta en kyllä halua, että aletaan mitenkään tarkkailla mahaa tai juomisia esim. pikkujouluissa :rolleyes: Ja myös jos meneekin pitkään, ennenkuin tärppää uudestaan :shifty: Muutenkaan ei oltu kerrottu raskaudesta vielä kun mies parhaalle kaverilleen.
Ilmeisesti kuitenkin keskenmenon jälkeen pitäis tärpätä helpommin, täytyy elää siinä toivossa nyt :grin
 
Nyt sitten esimieskin tietää tilanteen, kun lääkäri oli laittanu sairasloman syyksi alkuraskauden verenvuodon... Ilmeestä näki, että meinas ensin onnitella ja muutenkin otti tilanteen ihan kivasti. En ois kuitenkaan halunnu vielä kertoa töissä :confused: Ei pitäis vaikuttaa mun työtehtäviin yms. mitenkään, mutta en kyllä halua, että aletaan mitenkään tarkkailla mahaa tai juomisia esim. pikkujouluissa :rolleyes: Ja myös jos meneekin pitkään, ennenkuin tärppää uudestaan :shifty: Muutenkaan ei oltu kerrottu raskaudesta vielä kun mies parhaalle kaverilleen.
Ilmeisesti kuitenkin keskenmenon jälkeen pitäis tärpätä helpommin, täytyy elää siinä toivossa nyt :grin
Kertokaa tyhmälle, miksi juuri keskenmenon jälkeen pitäisi tärpätä helpommin?? En ole mitään faktaa löytänyt, mut jos teil on jotain lääkärin sanomisia tms tähän taustaksi :woot: Tämä toivoo niiin saavansa käärön ensi kesänä...
 
Takaisin
Top