Raskaaksi 2018

Todellakin siellä on plussan oireet kaikki! Ajattelin huomenna tehdä pc uudestaan, koska digi antoi tosiaan jo 2-3, ja kuitenkin keskiviikkona se oli todella haalea, melkeimpä negatiivinen!

Vaun laskuri antoi la 19.6, rv4+3 tänään, preg sovellus antaa 4+4 ja la 17.6, joten ehkäpä se ultrassa selviää jos niin pitkälle päästään :)

Ja kyllähän te pääsette. Oli jo heti lähtöön niin sitkeät siittiöt että mikäs teillä vatsaa kasvatellessa. :) Oireet on kyllä tosiaan täällä ihan plussaa mutta mieli ei :D
 
No en uskonut minäkään plussaan tai edes mahdollisuuksiin siitä että puskista tämä silti tuli vaikka tietysti se pieni mahdollisuus olikin :D ja oireita oli vähän, selvin ehkä kova turvotus vatsalla koko ajan. Ja satunnaisesti särkevät rinnat.
Ja eilen kokeilin kohdunnapukan niin suhteellisen alhaalla oli kyllä.
 
onnee @bellamama :Heartred! Kiva lukea plussauutisia!!!!

Tylsiä aikoja eletään täällä! Ovis ennuste vasta ens viikon puoleen väliin blaah! Onneks illalla voi käydä viinillä kavereiden kanssa pitkästä aikaa ja syödä mahan täydeltä sushia :wink

Vielä jaksan käydä hoidoissa ja yrittää aktiivisesti jouluun mennessä. Ensi vuoden alusta jää kyllä yrittäminen tauolle. Lopetan kaikki tukevat lääkitykset ja olen vaan. Jos KP venähtää niin sit ne venähtää. Yritän syödä hyvin, liikkua ja keskittyä kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin tarkoittaen sitä, että kaikenlainen lääkitys loppuu. Elän nytkin terveellisesti, mutta silloin tehostetusti. Ensi maaliskuussa 2019 tulee 2v täyteen yrittämisestä.

Kyllä se aktiivinen yrittäminen vaikuttaa elämään. Kokoajan elää, mitä jos- vaihetta. Ei uskalla ottaa tiettyjä työtehtäviä, koska mitä jos tulee raskaaksi, kaukomatkojen varaaminen, mitä jos raskaana, jne. Pakko kahlita itsensä pois jossittelusta ja elää elämää! Sori tää avautuminen, heh!
 
Tsemppiä BellaMama! Toivotaan, että miehen käytös oli vaan alkujärkytystä :)

Omaa napaa sen verran, että käytiin tänään miehen kanssa kirpparilla ja oli aivan pakko ostaa kaksi söpöä bodya. :shy:
Flo ei reagoi oirepäivityksiin mitenkään vaan ennusteet pysyy koko ajan samoina. Jännä nähä venyykö kierto muuten vaan taas vai olisko nyt käynyt tärppi :angelic:
 
Siirryn tänne toivomaan, vielähän tässä on tätä vuotta jäljellä. Pillerit lopetin huhtikuussa, yk4 tärppäs, mutta päättyi nyt keskenmenoon :sad001 En oo mitään oviksia jaksanu tikutella ja tuskin lähden siihen nytkään, vaan katotaan tää loppuvuosi nyt ihan rennosti ( :laughing014 just joo) että miten käy.
UnicornMami oon huomannu tuon "mitä jos"-tilanteen stressaavuuden jo tässä muutaman kuukauden aikana. Muutaman viikon ehti ajatella "nyt kun oon raskaana/ kun vauva syntyy" ja niitä suunnitelmia oli paljon helpompi tehdä. Mulla on harrastus, joka ei sovi raskauden aikana, niin tosi vaikea tehdä sen suhteenkaan mitään suunnitelmia, kun en haluais sitä turhaankaan lopettaa, mutta nyt voi oikeestaan harrastaa pari viikkoa kuusta ja sit pari kolme viikkoa menee odotellessa, että tärppäskö vai ei :rolleyes:
 
Onnea Bellamama! :Heartred

Ja Unicornmami, tsemppiä tilanteeseen. Ehkä se tärppääkin sillon kun ajattelee, että nyt ei enää yritetä.

Laura666, toivotaan nyt sullekin vielä sieltä tähän kiertoon plussaa! Oireet olis täydelliset!

Omaa: toiveet on korkeella, varsinki täällä kun tulee plussia ni itelläki alkaa toiveet herätä, että josko sittenkin nyt. Kp 19, dpo flon mukaan 2. Talleteltu on ja nyt oltu terveitäkin, eli ken tietää. Jännityksellä odottelen. Ostin kuukupin viime kierrossa, niin toivotaan että sitä ei nyt tarvis opetella käyttään. :P
 
Onnea Bellamama! :Heartred

Ja Unicornmami, tsemppiä tilanteeseen. Ehkä se tärppääkin sillon kun ajattelee, että nyt ei enää yritetä.

Laura666, toivotaan nyt sullekin vielä sieltä tähän kiertoon plussaa! Oireet olis täydelliset!

Omaa: toiveet on korkeella, varsinki täällä kun tulee plussia ni itelläki alkaa toiveet herätä, että josko sittenkin nyt. Kp 19, dpo flon mukaan 2. Talleteltu on ja nyt oltu terveitäkin, eli ken tietää. Jännityksellä odottelen. Ostin kuukupin viime kierrossa, niin toivotaan että sitä ei nyt tarvis opetella käyttään. :P

Tsemppiä piinapäiviin! Kyllähän täällä jo kaikille plussaa toivoo ja kovasti luottaa muiden plussaamiseen! :D
 
Tein tänään ovulaatiotestin, ihan vain kokeillakseen. Eilinen one step raskaustesti oli tyhjä, tänään one step ovis näyttää tältä. Onko tämä noin viikon takaa keskenmenon takia koholla vai onkohan mun ovis ja kierto ihan sekaisin? Ideoita?:pompus:
 

Liitteet

  • IMG_20181012_221115__01.jpg
    IMG_20181012_221115__01.jpg
    725.7 KB · Katsottu: 170
No kävin ultrassa ja kesken oli menny sillo viime viikolla. Että mulla se kirkas verivuoto 2 pv oli km.
Mutta sattupa somasti että oli ovis just tännää +/-1 päivä eli onneks alkuviikosta ja eilen talleteltiin.:rolleyes: näki ultralla et yks olis irtoomassa tai irronnu. Ja kphdun limakalvon paksuuski oikeen ideaali 9-10 mm. pitää toivoa että otti ja tärppäs. Nyt ei tänää ehdi.
 
Ai nii ja oon marketin oviatikuilla (kylläkin aamuisin) tehny kp8-11 (tää päivä) ja samanpaksuista viivaa näyttää. Biiva on pllu aina haaleempi ku se kontrolliviiva. Mut eikös ne päivällä pitäis tehdä ja toisaalta onhan sr h-hetkellä aika harvakseltaa 1 kt/pv tehdä ovistesti. Mut uskon enemmän gynen tekemään ultraan.
 
Tein tänään ovulaatiotestin, ihan vain kokeillakseen. Eilinen one step raskaustesti oli tyhjä, tänään one step ovis näyttää tältä. Onko tämä noin viikon takaa keskenmenon takia koholla vai onkohan mun ovis ja kierto ihan sekaisin? Ideoita?:pompus:

Tuohon laitoinki omaa juttuani. Voisin kuvitella et jos on spontaani km nii saattaa hyvinki uus kierto sit alkaa ihan heti perää. Ainaki näin mulla. Ja tosiaan ovis aika lailla kp11 main km jälkeen.
 
Ai nii ja oon marketin oviatikuilla (kylläkin aamuisin) tehny kp8-11 (tää päivä) ja samanpaksuista viivaa näyttää. Biiva on pllu aina haaleempi ku se kontrolliviiva. Mut eikös ne päivällä pitäis tehdä ja toisaalta onhan sr h-hetkellä aika harvakseltaa 1 kt/pv tehdä ovistesti. Mut uskon enemmän gynen tekemään ultraan.
Mä mietin että mun haalea ovis olisi ehkä km jälkeen raskaushormoneja jotka reagoivat siihe... Ehkä olen väärässä siis? En tiedä yhtään kierrosta mitään... 27 oli perus kierukan kanssa...
 
Tuohon laitoinki omaa juttuani. Voisin kuvitella et jos on spontaani km nii saattaa hyvinki uus kierto sit alkaa ihan heti perää. Ainaki näin mulla. Ja tosiaan ovis aika lailla kp11 main km jälkeen.
Sponttaani oli tuossa viime sunnuntaina, vuosi 2päivää, ja sitten hieman nippailuja sen jälkeen. Eilen rtesti nega.
 
Mä mietin että mun haalea ovis olisi ehkä km jälkeen raskaushormoneja jotka reagoivat siihe... Ehkä olen väärässä siis? En tiedä yhtään kierrosta mitään... 27 oli perus kierukan kanssa...

Voi paha. Itekki olin aivan varma et menee muutama kk et pääsee ees kärryille kierrosta. Ja siks teinki vaan 1 krt/pv ovistestin. Onneks oli toi ultra. On mulla aina ollu aika säännöllinen 28-30 pv kierto mut eipä ditä näin pillereiden jälkeen tiiä. Ehkä tekisin sinuna niitä ovistestejä kuitenki vähä useemmin tai ainaki oikiaan aikaan päivästä. Että vähä näkis haaleneeko vai vaihvistuuko
 
Tein tänään ovulaatiotestin, ihan vain kokeillakseen. Eilinen one step raskaustesti oli tyhjä, tänään one step ovis näyttää tältä. Onko tämä noin viikon takaa keskenmenon takia koholla vai onkohan mun ovis ja kierto ihan sekaisin? Ideoita?:pompus:

Tuon mukaan sulla ei ole ovulaatio tulossa ainakaan pariin päivään. Ovulaatioplussa on silloin, kun toinen viiva on vähintään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Ihan mihin tahansa kierron aikaan olen tehnyt ovulaatiotestin, siihen on aina tullut jonkinnäköinen viiva eli ei tuo merkkaa ihan mitään. :)
 
Onnea BellaMama, mitä mieltä mies on nyt nukuttuaan viikonlopun yli?

Mulla kp23. Voisiko olla, että mulla oli ovis viime viikolla - teen illalla vasta klo 19-20 aikaan testejä koska töiden takia en aiemmin voi. Silloin kp 13 oli melkein yhtä tumma viiva kuin kontrolliviiva testissä ja 14 pikkuisen haileampi, mutta ei ihan ja tulkitsin, että se olisi se ovis voinut olla. Sen jälkeen testit ovat olleet käytännössä valkoisia. Voisiko olla, että tuo liian myöhäinen testausaika aiheuttaisi, että siksi olisi haaleampi kun kontrolliviiva, vai eikö mulla nyt sit vaan tullut ovista tässä kuussa..
 
Kiitos! Mies ei ole kotia tullut reissusta vieläkään, kun ei ehtinyt viimeiseen bussiin eilen illalla. Joten ei olla vieläkään puhuttu, tänään pitää kysellä.

Opiaattina uskon että ovulaatio oli sitten kp13 sinulla, eihän kaikille edes tule vahvempaa viivaa toisesta! Ja ajankohtahan voi vaikuttaa, seuraavana aamupäivänä olisi voinut olla kirkuva plussa. Ootko limoja tarkkaillut? Itse koin ne helpoimmaksi tavaksi selvittää ovulaation.

Mites Laura666 testi?

Muiden tilanne?
 
Takaisin
Top