Raskaaksi 2018

Kiitos! Mies ei ole kotia tullut reissusta vieläkään, kun ei ehtinyt viimeiseen bussiin eilen illalla. Joten ei olla vieläkään puhuttu, tänään pitää kysellä.

Opiaattina uskon että ovulaatio oli sitten kp13 sinulla, eihän kaikille edes tule vahvempaa viivaa toisesta! Ja ajankohtahan voi vaikuttaa, seuraavana aamupäivänä olisi voinut olla kirkuva plussa. Ootko limoja tarkkaillut? Itse koin ne helpoimmaksi tavaksi selvittää ovulaation.

Mites Laura666 testi?

Muiden tilanne?

Täällä negaa vaan. Tiputtelu jatkuu. Ja olinkin kataonut väärin kun odotin tätiä täksi päiväksi. Tänään olikin vasta mun normaali vika kp. Eli huomenna täti kylään. Alaselkä on ollut pirun kipeä ja tissit. Oikein muuta ei ole. Ei ole kyllä pms oireitakaan. Mutta vaikea enää uskoa positiiviseen testiinkään tässä kierrossa. :sad001

Varasin vyöhyketerapia-ajan mun seuraavalle oletetulle ovispäivälle. Yleensä se ovis on aina oikeaan aikaan ollut ja nyt sattui ainoat vapaat ajat olemaan sille päivälle. :D heh. Mutta joo saas ny nährä.

Miten siellä, onko sulla jo ihania raskausoireita? :) Ja mitkä fiilikset noin muuten?
 
Eikä, vaikka niin lupaavaa :sad001 No, mä luotan nykyään vyöhyketerapiaan ku meilläki se näköjään toi ihmeen :D

Täälä 4+5 tai 4+6, riippuen sovelluksesta, epäilen tuota 4+5. Rinnat vaihtelevasti kipeät, eilen oli olo kun en raskaana olisikaan, tänään on etova olo ollut koko aamun ja varsinkin ruokaa tehdessä. Alavatsaa nippailee ja jomottelee välillä, kuukautisoireita ei ole ollenkaa. Jano on kamala :D
 
Eikä, vaikka niin lupaavaa :sad001 No, mä luotan nykyään vyöhyketerapiaan ku meilläki se näköjään toi ihmeen :D

Täälä 4+5 tai 4+6, riippuen sovelluksesta, epäilen tuota 4+5. Rinnat vaihtelevasti kipeät, eilen oli olo kun en raskaana olisikaan, tänään on etova olo ollut koko aamun ja varsinkin ruokaa tehdessä. Alavatsaa nippailee ja jomottelee välillä, kuukautisoireita ei ole ollenkaa. Jano on kamala :D

Mulla on sunkin oireet ilman plussaa. :D mutta on sielläkin onneksi vähän oireita! Mä oon yrittänyt pitää yllä toivoa että etkös säkin saanut haamulaisen vasta kun täti oli myöhässä. Mullahan olisi siihen myöhästymiseen nyt 2päivää aikaa. Tosin en usko että mikään pysyy kyydissä jos 8päivää ennen tätiä alkaa tiputtamaan. :D
 
No ei sitä tiedä jos se tiputtelua on vähäistä! Mutta joo, olen näköjään matalahormoninen, kuopuksesta oli sama!

Joo on kyllä siis vielä vähäisempää kun se mitä yleensä tulee päivää ennen tätiä. Mutta kyllähän tässä on tunteja vielä aikaa alkaa. Mutta ainakin tulevaan kiertoon on ohjelmaa kun vyöhyketerapia ja sitten yksityisenpuolen lääkäriaika. Ihanaa kun tietää pääsevänsä lääkärille joka ottaa sut ihmisenä. Nämä terkkulalekurit kun ei ota mihinkään kantaa eikä niitä kiinnosta. Oliko sulla muuten vyöhyketerapiasta muuta iloa? Kävitkö ihan koko kropan vai vaan jotain tiettyä osa-aluetta. Mulla voisi siitä olla paljon apua moniin vaivoihin. Extrana olisi apu tähän raskaustoivestressiin.
 
Minä otin rentouttavan hoidon ja lisänä hormonipisteet, oli rentouttavaa! Ensiviikolle on kanssa varattuna, otin valmiiksi jo seuraavaan ovulaatioon sen kanssa, joten nyt saa luvan olla vain rentouttava hoito :)
 
Siis mä en nyt ymmärrä näitä ovistestejä ollenkaan. Pe oli tasavahvat viivat eilen päivällä testiviiva selkeesti vahvempi ja nyt tänään oli tasavahvat viivat o_O yleensä on siis ollu yhtenä päivänä selkeesti vahvempi testiviiva ja sit seuraavana päivänä selkeesti vaaleempi.. lisäks vielä täs on se et yleensä o+ tulee kp14 ja nyt tosiaan ollaan menossa jo kp18..
 
Se on hyvä kyllä, että toisilla on apua tommosista hieronnoista. Ite oon kokeillu kaikki helkutin poppaskonstit, mut ei niin ei. Tämä on niin perseestä suoraan sanottuna, kaikenlisäksi epäilen ettei tämä inssi vielä tuota tulosta..
 
Muokattu viimeksi:
No niin pientä analysoitavaa muille :grin gyne sano perjantaina eli kp 11 et +/-1 päivä nii on ovis. Näki ultralla ku munarakkulan reuna oli senlainen ja kohdun paksuus tuki tätä. No niin. Nää on marketin ovistestejä mutta silti... kuvassa näkyy nii vadta tänää vahva viiva eli huomenna ovis vasta... :dontknow kumpaa siis uskoa? Oireista täytyy kyl sanoo et eilen oli aamulla huono olo oikeasti ja nippaili masussa. Mutta eihän ne ihan varmoja ovisoireita ole. Vasemmanpuoleinen on tältä päivältä ja toinen vasemmalta eilinen eli kp 12.
 

Liitteet

  • 20181014_162305.jpg
    20181014_162305.jpg
    1,010 KB · Katsottu: 165
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top