Raskaaksi 2018

Vaikka meillä vasta yk2 nyt käynnissä, mutta venyi nuo kp:t pelottavasti (mietin sua melkein päivittäin, btw, kun ajattelin että oiskohan sulla edes alkanut menkat kun mulla ei :D) ja alkoi vaan masentaa. Yritin puhua miehelle siitä, kuinka heti alkoi pelottaa, että jos en saisikaan lapsia ikinä. "no eihän me olla kuin kk vasta hommailtu" no ei kyse ole siitä, vaan siitä että jos vaikka kierto olisikin ikuisesti päin helvettiä tai jotain muuta. Ja että vaikka kuinka hommailisi, kyse on vain päivästä tai parista, jolloin voi onnistua..
:Heartred Olen kyllä iloinen että sä sentään pääsit uuteen kiertoon, eiköhän se minullakin edessä ole ennemmin tai myöhemmin :hello2 luo toivoa!

Joo.. Tässä kun ei oikein tule edes sitä mahdollisuutta yrittää, niin turhauttaa. Ja kun ei mies sitä ymmärrä. Pelottaa, jos mulla onkin pcos tai joku muu. Mutta uskon ja toivon että kroppa alkaisi pian pyörimään..
 
Paoittelut kp 1:stä tai onnittelut, jos tulevassa kierrossa on parempi mahdollisuus ja onni!
Tunnistan tuon, että vaikka olen ihan järkevä ihminen, olin jo 4 kuukauden kohdalla parahtanut miehelleni, että näinköhän me jäädään lapsettomiksi... en siis tiennyt edes siinä kohtaa, että hedelmällisyyteni oli hyvin alhainen (en siis koskaan saanut biologista lasta).
Tsemppiä kaikille ketjuun :)
Katjusha toiveikkaana kp 3 / yk monta sataa

Muistelisin Katjusha, että olit samaan aikaan raskaaksi 2015- ryhmässä. Voisko olla? "en siis koskaan saanut biologista lasta", oletko kuitenkin äiti nyt? Anteeksi kysely, mutta oot jääny mieleen ja kiinnostaa :)
 
Mulla on ihan samoja ajatuksia... Vaikka kans nyt on alkamaisillaan vasta yk3.
Onneksi ja iloksi tässä nyt on vielä meillä kaikilla aikaa ja mahdollisuuksia vaikka kuinka paljon :) Mutta varmaan näitäkin ajatuksia on hyvä käydä läpi jo vähän "varmuuden vuoksi" ja on ihan luonnollista, että niitä tulee.. :) Mulle lääkäri sanoi, että "ethän sitten tikuttele mitään, kun se 6kk kuitenkin keskimäärin menee raskautumiseen etkä edistä sitä stressaamalla liikaa" ja tästä eteenpäin aion nyt vaan yrittää antaa kaiken mennä omalla painollaan. Teen vaan sen, mitä voin tehdä, eli kiusaan miestä sängyn puolella säännöllisesti..

:Heartred Olen kyllä iloinen että sä sentään pääsit uuteen kiertoon, eiköhän se minullakin edessä ole ennemmin tai myöhemmin :hello2 luo toivoa!

Joo.. Tässä kun ei oikein tule edes sitä mahdollisuutta yrittää, niin turhauttaa. Ja kun ei mies sitä ymmärrä. Pelottaa, jos mulla onkin pcos tai joku muu. Mutta uskon ja toivon että kroppa alkaisi pian pyörimään..

Kyllä se sullakin hyväksi muuttuu, ihan varmasti! En usko siihen vaihtoehtoon, ettei.
Nyt ainakin itse osaa sitten myös iloita niistä menkoista, eikä ihmettele jos joku toinen kärvistelee pitkillä kiertopäivillä..
 
Täällä kp20. Edellisten kiertojen perusteella odottelen tiputtelua ja tuhruttelua alkavaksi viimeistään maanantaina, menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon päästä. Toki piinamieli tökkii takaraivossa, mutta jotenkin on sellainen olo että ei tästäkään kierrosta tullut mitään.
Minäkin odotan tässä tiputtelua tällä viikolla, eilen oli illalla kipuja ja jotenkin yhdistin niitä enemmän menkkoihin kuin mitään kiinnittymistä, mut katsotaan :) dpo 10 tänään, ja torstaihin mennessä odotan menkkoja, mullakin oli THE TUNNE että ei tärppiä. Ennen on ollut sellainen "ehkäpä" fiilis!

Lisäksi tässä juuri mietin, että ehkä se tulee kun se on tarkoitettu. Minä vain hosun tässä! Mutta kyllä kai se on tää luonne, kaikki heti nyt, aina ollut sellainen. Pikkuhousunsuoja pöksyihin odottamaan tiputteluita!
 
Pahoittelut kuukautisista ne kohdanneille, paitsi Alinahille ja opiaattinalle onnittelut!

StellaMom toivotaan että tunne yllättäisikin ja kuukautiset eivät alkaisikaan!

Täällä kp12, flo ennustaa huomiselle ovulaatiota, kovin ei vielä oireita kyllä ole. Toki mieskään ei ole ehkäisyä unohtanut joten ei sen puolesta, mutta silti tarkkailen elimistöä tunnistanko ovulaation että tulevaisuudessa yritys helpottuisi.
 
Muistelisin Katjusha, että olit samaan aikaan raskaaksi 2015- ryhmässä. Voisko olla? "en siis koskaan saanut biologista lasta", oletko kuitenkin äiti nyt? Anteeksi kysely, mutta oot jääny mieleen ja kiinnostaa :)
Naana, saa kysellä. Olen lopultakin äiti. Meille tehtiin 3 IVF-hoitoa omista ja 3 IVF-hoitoa luovutetuilla munasoluilla. Viimeisimmästä kierroksesta saatiin ihana ihana tytär! Lämmin kiitos sille upealle naiselle, joka auttoi meidän aarteen luomisessa!!
 
Mä oon nyt vähän hämilläni et mitä tässä mun kropassa tapahtuu. Onneks tänään on gyne, josko siellä vihdoin selviäis jotain. Nyt kp27/?, alavatsa nippailee ja tissit ihan järkyttävän kipeet, mut aamulla tehty testi nega.
 
BellaMama, juu ainahan sitä toivoo ettei täti tulisi, mutta vähän pelottaa että mitä sitten tapahtuisi:eek:?? :nailbiting: Tunne on vain niin vahva että täti tulee, joten yllättyisin jos olisikin tulematta. Ekat kaksi kierrosta tunsin nippailut, ja kiinnittymisvuodot ja oli huono olo jne jne. Nyt en ole muuta kuin menkkoja ennakoivia äksyilyjä ja vatsan jomottelua tuntenut. Mies silti antaa aamu ja iltapusut vatsalleni hieman leikisti :woot:
 
Katjusha- ihana onnellinen loppu teillä! On aina kiva kuulla se että on niin paljon muitakin vaihtoehtoja jos ilman apua ei onnistu. :)
 
1ff5fe2c36f07b866c24f1af9e1cd037
Joko tämä on ovisplussa?? Kp7.
 
Laura nyt on ainakin tosi lähellä. Ei se kyl iiiihan saman paksuinen oo kun kontrolliviiva. Mutta sit taas toisaalta oon joskus lukenu että kaikilla ei esim. Tän paksumpaa viivaa edes tule. Kannattaa ny varulta ainakin hyödyntää, jos ovis olis jo. :p mutta veikkaisin että huomenna tai ylihuomenna olis jo yhtä paksu. :)
 
Laura nyt on ainakin tosi lähellä. Ei se kyl iiiihan saman paksuinen oo kun kontrolliviiva. Mutta sit taas toisaalta oon joskus lukenu että kaikilla ei esim. Tän paksumpaa viivaa edes tule. Kannattaa ny varulta ainakin hyödyntää, jos ovis olis jo. :p mutta veikkaisin että huomenna tai ylihuomenna olis jo yhtä paksu. :)

Hyödynnetään varmasti! Mä jotenkin kuvittelisin että mulla toi menis niin kirkkaaks et se olis saletti plussa koska mulla näyttää olevan koko kierron ajan aika tummia viivoja. Kyllä mä ajattelin tän kierron tikuttaa huvikseni alusta loppuun kun tuli raakauakeijulta aika paljon extraliuskoja kun tilasin. Taisin tilata 42 ovistikkua ja niitä oli yli 50 kuoressa. :D
 
Ohhoh, no nyt ei pitäis ovulaatio jäädä huomaamatta. :D Laita si viestiä jos saat viä vahvemman testituloksen. Mulla kans kyl aina melko vahvoja tulee noihin testeihin ja si kun ovis on niin on oikeesti vahvempi viiva ku kontrolliviiva. :)
 
Siis tää ei enää oo todellista. Kävin siel gynellä ja periaatteessa mitään selittävää ei löytyny. Oikeella puolella on todennäkösesti kiinnikkeitä ja sieltä löyty kaks melko isoa kystaa jotka todennäkösesti johtuu kierrosta. Se mitä sit löyty oli sektioarven kohdalta kohdusta nestekertymä ja nyt venailen sit labrassa et otettais hcg.
 
Naana, saa kysellä. Olen lopultakin äiti. Meille tehtiin 3 IVF-hoitoa omista ja 3 IVF-hoitoa luovutetuilla munasoluilla. Viimeisimmästä kierroksesta saatiin ihana ihana tytär! Lämmin kiitos sille upealle naiselle, joka auttoi meidän aarteen luomisessa!!

Voi ihanaa :Heartred onnea! Onko tyttö nyt minkä ikäinen?
 
Takaisin
Top