Raskaaksi 2018

Oon varmaan outo mutta: JEEE TÄTI TULI!!! Kp44:n jälkeen pyörähti käyntiin kp1, yk 2! Alkoi olla jo aikakin!
Voi onnea!

Mulla kp70 eikä loppua näy. Eilen olin töissä täysin valkoisissa vaatteissa ja oikein toivoin, että pliis, täydellinen mahdollisuus! Alkakaa menkat! Mutta ei :banghead:

En sinänsä luovuta koska uskon että ovis tulee sitten ajallaan ja sieltä perästä ne menkatkin. Mutta sit olisi vaan tunnistettava se ovis ja käytettävä hyödykseen. Ja saisi tietysti tulla ennemmin kuin myöhemmin.
 
Rfsu testistä tuli virheellinen positiivinen. Kävin labrassa. Hcg verestä alle 1.2 eli normaali. Nyt ootan vaan että jotakin tapahtuu. Rfsulle laitoin sähköpostia ja lähettivät korvauksena 8liuskaa ja digin. Täytyykin nyt testata noita pskaliuskoja kun tietää et ei oo raskaana. Tietää sit mitä odottaa kun on nega. Tai sit ei. Kuka tietää. Mysteeri rfsu. Muutamana päivänä tullut pyyhittäessä vaaleanpunaista. Tulisko täti vihdoin kylään? T. Kp128
 
Rfsu testistä tuli virheellinen positiivinen. Kävin labrassa. Hcg verestä alle 1.2 eli normaali. Nyt ootan vaan että jotakin tapahtuu. Rfsulle laitoin sähköpostia ja lähettivät korvauksena 8liuskaa ja digin. Täytyykin nyt testata noita pskaliuskoja kun tietää et ei oo raskaana. Tietää sit mitä odottaa kun on nega. Tai sit ei. Kuka tietää. Mysteeri rfsu. Muutamana päivänä tullut pyyhittäessä vaaleanpunaista. Tulisko täti vihdoin kylään? T. Kp128
Kp 128??? Oikeesti? :wideyed:
 
Täällä kp20. Edellisten kiertojen perusteella odottelen tiputtelua ja tuhruttelua alkavaksi viimeistään maanantaina, menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon päästä. Toki piinamieli tökkii takaraivossa, mutta jotenkin on sellainen olo että ei tästäkään kierrosta tullut mitään.
 
Kp 128??? Oikeesti? :wideyed:

No mulla "onneksi" hyvä syy siihen että kierto on venynyt. Lopetin imetyksen vähän päälle viikko sitten. Nyt toivon kovasti että normalisoituisi kierto tai tärppäis. Toivon että muillakin katkeaa pitkä kierto tavalla tai toisella.
 
Soitin tänään lekuriin ja ne oli sitä mieltä ettei gyne ole munasarjoja tarkemmin edes katsonut. Mutta niitä on vuosien ajan seurattu kyllä. Ensi viikolla saan luultavasti lähetteen varmistusultraan.

Niin joo että on vaan keskittynyt yhteen asiaan, eikä tutkinut muuta. Hyvä, että kohta tutkivat!
 
Mies tänään kysyi, miksen ole enää hössöttänyt vauva-asioita vähään aikaan. Voi, kun se tietäisikin. Ei mene päivääkään etten asiaa ajattelisi. Tuntuu vaan niin tyhmältä, kun tilanne on se ettei mitään voi tehdä. Mies tietää kyllä että menkat on kadonneet kokonaan, mutta en jaksa selittää sille miksi tämä oma yritysinto on oikein kuollut. Ei se oikein tajua että raskautuminen on mahdollista vain sen päivän-parin aikana.
 
Voimia Turkooosi! Tuntuu että pettymys onkin pahin nimenomaan heti silloin, kun menkat alkavat. Siitä sitten pikkuhiljaa askel kerrallaan mieltä ylöspäin. Pitkään olette tekin jo yrittäneet. Anteeksi kun en nyt muista (ja menee nimimerkit sekaisin), oliko teillä jotain hoitokeinoja jo käytössä?
 
Mies tänään kysyi, miksen ole enää hössöttänyt vauva-asioita vähään aikaan. Voi, kun se tietäisikin. Ei mene päivääkään etten asiaa ajattelisi. Tuntuu vaan niin tyhmältä, kun tilanne on se ettei mitään voi tehdä. Mies tietää kyllä että menkat on kadonneet kokonaan, mutta en jaksa selittää sille miksi tämä oma yritysinto on oikein kuollut. Ei se oikein tajua että raskautuminen on mahdollista vain sen päivän-parin aikana.

Vaikka meillä vasta yk2 nyt käynnissä, mutta venyi nuo kp:t pelottavasti (mietin sua melkein päivittäin, btw, kun ajattelin että oiskohan sulla edes alkanut menkat kun mulla ei :D) ja alkoi vaan masentaa. Yritin puhua miehelle siitä, kuinka heti alkoi pelottaa, että jos en saisikaan lapsia ikinä. "no eihän me olla kuin kk vasta hommailtu" no ei kyse ole siitä, vaan siitä että jos vaikka kierto olisikin ikuisesti päin helvettiä tai jotain muuta. Ja että vaikka kuinka hommailisi, kyse on vain päivästä tai parista, jolloin voi onnistua..
 
Paoittelut kp 1:stä tai onnittelut, jos tulevassa kierrossa on parempi mahdollisuus ja onni!
Tunnistan tuon, että vaikka olen ihan järkevä ihminen, olin jo 4 kuukauden kohdalla parahtanut miehelleni, että näinköhän me jäädään lapsettomiksi... en siis tiennyt edes siinä kohtaa, että hedelmällisyyteni oli hyvin alhainen (en siis koskaan saanut biologista lasta).
Tsemppiä kaikille ketjuun :)
Katjusha toiveikkaana kp 3 / yk monta sataa
 
Voimia Turkooosi! Tuntuu että pettymys onkin pahin nimenomaan heti silloin, kun menkat alkavat. Siitä sitten pikkuhiljaa askel kerrallaan mieltä ylöspäin. Pitkään olette tekin jo yrittäneet. Anteeksi kun en nyt muista (ja menee nimimerkit sekaisin), oliko teillä jotain hoitokeinoja jo käytössä?

Meillä on just tutkimukset alkamassa, katsotaan mitä löytyy...
 
Vaikka meillä vasta yk2 nyt käynnissä, mutta venyi nuo kp:t pelottavasti (mietin sua melkein päivittäin, btw, kun ajattelin että oiskohan sulla edes alkanut menkat kun mulla ei :D) ja alkoi vaan masentaa. Yritin puhua miehelle siitä, kuinka heti alkoi pelottaa, että jos en saisikaan lapsia ikinä. "no eihän me olla kuin kk vasta hommailtu" no ei kyse ole siitä, vaan siitä että jos vaikka kierto olisikin ikuisesti päin helvettiä tai jotain muuta. Ja että vaikka kuinka hommailisi, kyse on vain päivästä tai parista, jolloin voi onnistua..

Mulla on ihan samoja ajatuksia... Vaikka kans nyt on alkamaisillaan vasta yk3.
 
Takaisin
Top