Raskaaksi 2018

Suva, en pystynyt pättämään painaisinko "sympatiaa" vai "optimistinen"... Toivotaan, enteilis hyvää vaikka kurjiahan nuo tuollaiset tulehdukset tietysti on.

StellaMom, aamulämpö jos on koholla vielä kuukautisten alun päivän tienoilla, on se hyvä merkki. Iltalämpöön vaikuttaa päivän tapahtumat, syömiset, juomiset, joten siitä ei ihan hirmu tarkasti pysty paljon päättelemään.

Ja tervehdys kaikille uusille kuumeilijoille!

Täällä menossa kp 5 ja katsotaan, kehkeytyykö tästä kuukautiskierto vai olikse sitten siinä :) Käytössä Gelee, E-Epa, berocca, vitaepro... ja maca-jauhe, kun vain muistais sitä vain joka päivä ottaa.
 
Katjusha joo toivottavasti enteilis.. Mulla kun on erityisen herkkä tuo alapään bakteeritasapaino järkkymään.. Riittää että on väärällä pesuaineella pesty pikkuhousut..
 
Kp29 ja tätiä ei kuulu... Olin jo innoissani eilen et ois normi kierto mut nyt sen ultralöydöksen takia epäilyttää entistä enemmän et mitähän tässä kropassa nyt tapahtuu... :sorry:
 
Lääkärihän oli yllättäen sitä mieltä ettei tarkisteta edes kilppariarvoja koska ne on otettu puoli vuotta sitten. Vaikka epäilisi mahdollista PCO:ta niin silti vuosi täytyy odottaa ennen kuin tutkitaan. Neljättä päivää ovistikku melkeik plussaa. Ja mitä edellisen kierron tikuista katselin kuvia niin sitä ne oli myös koko loppukierron. Mulla se ei vaan haalene se testi viiva mihinkään. Yhtenä (!) Päivänä luulin että haalistuu :D
 
Ja oli myös kirjannut kun kysyin että miksi ei munasarjoja ole gynellä katsottu niin "ei ole meidän terveyskeskuslääkäreiden vika ettei gynet tee jotain asiaa" että jatketaan vaan tutkimuksia kotona :D
 
Täällä KP 29/27 mutta odotan viikonloppuun asti testailua, koska eilen oli hirveät menkkajomotukset vaikka ei tullut mitään vuotoa vielä. Lisäksi odotan että 14 päivää ovulaatiosta on mennyt ja se olisi perjantaina :) Oireita nolla, ihan siis hyvä fiilis on. Ehkä se on tää kun oma pää ei kuvittele oireita enää? Lämpö oli 36,4 tänään ja normaalisti ollut about 35,5 aamuisin. Eilen illalla reilu 37 astetta. En tiedä enteileekö se mitään... en ole tutkinut näitä lämpötilajuttuja niin paljon. Jos joku tietää jotain niin kertokaa :rolleyes:o_O

Jostain luin että jos lämmöt on koholla vielä kun kp on 3päivää yli normaalin kierron niin olisi todennäköistä että raskaus alkanut. Mutta jostain syystä oon lukenut paljon muutakin hömppää viime kuukausina :D
 
Onkohan se lämpö tarkoitus olla "koholla" noin aste omasta normi aamulämmöstä tms? Mulla se on ollut 35-35,6 ja nyt yli 36 aamuisin. kp 29/27-34 (ekat kierrokset olivat niin sekalaiset) joten katsotaan miten tässä mennään.Äsken oli vähän jomotusta vatsassa taas, mutta en osaa erotella että oliko menkat vai mikä!
 
Mulla nyt tää toinen kierto ilman pillereitä on vähän ihmeellinen. Ekassa kierrossa ovulaatio tuli kp9 ja oireet oli tosi selkeät ja testi plussaa. Nyt en Sit toiseen kiertoon tilannu testejä eikä oo ollu samanlaisia kipuja/limoja kun ekassa kierrossa. Nyt pari päivää sitten alkoi jäätävä tissikipu ja melko voimakas paineentunne alavatsalla. En tiiä mitä tässä nyt Sit tapahtuu, onko ovulaatio jo mennyt vai onko se vasta tulossa vai mitä. Nyt siis kp 14 ja pari päivää oon testannu ovulaatiotesteillä niin ne on ihan täysin vitivalkoisia testiviivan osalta joka on yleensä kertonut mun kohdalla siitä että ovis on mennyt jo, koska ennen ovista viiva on näkyvissä haaleana ja Sit vahvistuu kohti ovulaatiota. Jännää on. Edellinen kierto oli pituudeltaan siis 23 päivää. Nyt vaan Sit odotellaan mitä tapahtuu. Testejä on tilattu ja varmaan huomenna tulevat. Koskakohan aikaisintaan uskaltaisi testata. Kummassakin aikaisemmassa raskaudes näkynyt haalea viiva jo dpo8. Mut nyt kun ei tiedä yhtään mikä dpo on menossa. Ja tietenkään kun mitenkään ei voi odottaa siihen asti et menkat ois myöhässä :D
 
Minäkin olen lukenut sellaisen "säännön" että kohonnut aamulämpö 18 dpo on "todella" hyvä merkki. Mikäli kuukautiset olis alkaakseen, lämpö laskee normaaliksi lähtien 1-2 päivää ennen menkkoja. Mikäli on paksuna, voi olla lämpöä vaikka miten monta viikkoa. Raskaushan on yhdenlainen "tulehdus" kropassa :wink
 
StellaMom minusta tuntuu että sieltä tulee plussa testiin, innolla odotan kuvaa!

Zalla87 toivottavasti kolmas sinne suodaan pian:Heartred

Suva toivottavasti enteilisi sielläkin plussaa! Koska ajattelit testata?

Täällä kp14, ovulaatiosta ei varmuutta. Alavatsaa jomotellut nyt monta päivää, mutta empä ole jaksanut limoja seurata tai kohdunnapukkaa kun yritystäkään ei ole. Katsotaan mihin kierto venyy.
 
Oi että, täälläpä onkin monella jännät paikat! Toivotaan plussia paljon paljon!

Luruh, toivottavasti tilanne selkiytyy pian. Älä vaan goolettele mitään, sieltä voi varmaan tulla vastaan ihan mitä tahansa...!

Täällä kp 24/25-27 (muoks. dpo oletettavasti 11) ja hieman yllättäen tuhruvuoto loistaa poissaolollaan. Odotin sen alkavan jo maanantaina (mutta nyt kun sanon näin niin varmaan alkaa saman tien... ). Vaikka kuinka yritän pitää pään kylmänä, niin kummasti se toiveikkuus nostaa päätään. Kn kiinteä ja tosi takana/ylhäällä. Repäisykipuja ja nippailuja alavatsalla. Nännit aavistuksen herkemmät kuin normaalisti. Mut tosiaan, mennään päivä kerrallaan ja jos ei lauantaihin mennessä menkkoja kuulu niin sitten ehkä testaan. Ehkä.
 
Terkku: onneks google on about yhtä tietämätön kun minäkin tässä aiheessa :hilarious: koska joo olihan pakko googlaa ku lääkäri ei kertonu mitään. Yritin tänään soittaa terveysneuvontaan et mitäs tehdään ku testit negaa mut tätiä ei näy mut tunnin jonottamisen jälkeen luovutin :shifty:
 
Terkku: onneks google on about yhtä tietämätön kun minäkin tässä aiheessa :hilarious: koska joo olihan pakko googlaa ku lääkäri ei kertonu mitään. Yritin tänään soittaa terveysneuvontaan et mitäs tehdään ku testit negaa mut tätiä ei näy mut tunnin jonottamisen jälkeen luovutin :shifty:

Haha! Hyvä myös kun tajusit mitä "goolettele" tarkoittaa, mahtavia nää typot :D Toivotaan nyt pian joko menkkoja tai plussaa!
 
Haha! Hyvä myös kun tajusit mitä "goolettele" tarkoittaa, mahtavia nää typot :D Toivotaan nyt pian joko menkkoja tai plussaa!

Haha en mä ees huomannu tota typoa :grin nyt itseasiassa toivon niitä menkkoja koska plussa tarkottais sairaalareissua :sorry:
 
Hellouu pitkästä aikaa. Käväsin täällä muutama kuukausi sitten mutta sillon asiat ei oikein edenneet mihinkään kesän vuoksi. Nyt kuitenkin asiat näyttää etenevän, kävästiin viime viikolla tapaamassa naistentautien lekuria ja gyneä ja nyt näyttäisi sille että hoidot lähtee käyntiin. Julkisella. Endoa oli yhden myooman verran (onko se sitten endon määritelmä, en tiedä kun jokainen gyne sanoo erilailla?) ja miehellä siittiöittä sellanen probleema että simpat tykkää liikkua muualle paitti suoraan. No onneksi niitä suoraan liikkkuviakin oli ja päästiin heti uuteen kiertoon aloittamaan letroilla ja ehkäpä jopa inssillä jos hyvin käy. :) Toivottavasti alkaisi tulla tuloksia mahd.pian. Aukiolotutkimus skipattiin kun mulle se on tehty jo vuosia aikaisemmin.

Tietääkö kukaan muuten tällaisesta että mulla on kohtu ja vasen munasarja kiinni toisissaan -voiko tuosta olla jtn haittaa?? Vasen puoli mulla sillon aukiolotutkimuksessa todettiin moitteettomaksi ja mikä outoa, vielä 1½ kuukautta sitten Mehiläisessä ultrattu kohtu ja sillon ei kyllä ainakaan gyne maininnut mitään vaan totesi että kohtu ja munasarjat on kuin oppikirjasta. :O Omituista.

Ens viestissä pitää vastailla sitten muillekin :)
 
Pitkän aikaa seuraillut sivusta tilanteita. Kyllä niitä plussia vaan ilmestyy. [emoji4]

Tsempit kaikille pettyneille! Vuosi alkaa olla loppupuolella, joten nyt peukut pystyyn kaikille, että vielä saadaan plussat tikkuihin!

Täällä dpo 19 tai 20, luulisin. Kp 38, menkat myöhässä ja iltalämmöt 37, vaikka hyvin harvoin nousee lämpö. Eilinen testi nega, huomenna teen uuden aamupissasta.
 
Terkku2 ompas todella lupaavaa siellä! Toivotaan että tulisi kirkuva plussa testiin!

Luruh selviäisipä siellä nyt tilanne!

ShiruLi82 hyvä että asiat lähti etenemään ja nopeasti! Toivottavasti saatte nyt plussan testiin :)

Emilla toivottavasti sielläkin tulos muuttuisi positiiviseksi!

Täällä alavatsa ollut kovin kipeä tänään, joten uskon ovulaation olevan nyt. Hemmetin mies ehkäisi. Ei muuta ku vituttaa.
 
Laura666, onpa erikoista settiä terkkarilta gynen tutkimuksista! Hämmentävää :D

Kiva lukea teidän kirjotuksia, jotka ootte aiemmin olleet keskustelussa mukana :) tulee uskoa että tilanteet etenee ja muuttuu plussiksi, kun malttaa.

Täällä kp3, yk3. Kummasti toiveet nousi kun viime kierrosta tuli pitkä, 33 päivää, vaikka olin kipeenä käytännössä koko kierron ja aattelin ettei voi tärpätä tollasessa kunnossa. Nyt koitan aatella että rauhassa eteenpäin ja että hyvähän meidän kaksinkin on. :) Katsotaan mitä tuleman pitää.
 
Mä oon kans yrittäny ajatella tota että ollaan si kaksin ja nautitaan siitä mitä meillä nyt on. Suunniteltiin että mennään keväästä Italiaan jos ei tärppää jouluun mennessä. Kyllä meillä kaikkea yhteistä kivaa tekemistä on. :)
 
Nyt alko muuten semmoset poltot alavatsalla että apua. Voimakkaampaa ku menkat ja selkää särkee. Illalla myös oksetti. Jos tää ei tästä lakkaa niin päivystykseen kai mentävä. Ihan tulessa munasarjat. Buranan mä nyt si otin, jos kivut helpottuis sillä.
 
Takaisin
Top