Raskaaksi 2017

Hieman kuulumisia teille kertoilen. Meille syntyi sunnuntai iltana 14.4 terve pieni poika :Heartblue

Synnytyksen nopeus yllätti meidät miehen kanssa täysin, näin ensisynnyttäjäksi meni meidän mielestä tosi nopeasti :grin Aamulla siis meni lapsivedet ja alle 12h siitä poika oli jo maailmassa. :Heartred
Paljon onnea pienestä prinssistä! Teidän pojasta tuli mun syntymäpäiväkaima:smug:

Meidän jätkä on ensi maanantaina 3kk:woot:


Mä kuulin myös vauvauutisia eilen, huomasin että vanhat kateuden ja harmin tunteet nousivat pintaan. Olin niistä tosi yllättynyt, ajattelin etten tuntisi kateutta enää kun on oman lapsen saanut...
 
Kiitos onnitteluista kaikki ihanat :Heartred:)

Paljon onnea pienestä prinssistä! Teidän pojasta tuli mun syntymäpäiväkaima:smug:
Me jännättiin että saakohan poika "oman" syntymäpäivän, kun meillä oli perhe-ja lähipiirissä paljon syntymäpäiviä lasketun ajan tienoilla, mm. appivanhempien ja minun veljen :grin Mutta ei sattunut onneksi sama päivä kenenkään sukulaisen kanssa :hilarious: Mutta hyvä päivä tuo 14.4, hyvin muistaa sukulaisetkin sen :grin

Onnea, Salainensydän! :Heartred Tsemppiä synnytyksestä toipumiseen ja vauva-arjen aloitteluun. :)
Kiitos :Heartred Hirmu hyvin tässä on jo toivuttukin :thumleft En saanut synnytyksessä kuin pienen repeämän ja siihen kaksi tikkiä, joten sekin on helpottanut toipumista. Ja tähän epäsäännölliseen, vauvantahtiseen rytmiinkin ollaan toistaiseksi sopeuduttu hirmu hyvin :)
 
Jaahas, saatan olla dpo-päivillä tai sitten ei. Yli puoleen vuoteen ei näkynyt ovulaatiota, sit viime kuussa se superaikainen -> kierto 21 päivää. Nyt on egg whitea tullut la-to, sitten loppui kuin seinään täksi päiväksi. Ollut vähä epäromanttista, tallettelut la ja to. Miehellä alkoi töissä yt:t - ei paras hetki, mutta sentään sain eilen ”käyntiin”...
kp 16 / 21-55....
 
E961B617-AEA5-4EBD-8F32-41296EE7B00B.jpeg Aurinkoista Vappupäivää kaikille.
Meillä taitaa olla teemaan sopiva uus riippukeinu
 
Joo, itsellä menossa kp 21 ja eilen tuli taas ”romahus”.. olis ollut niin kiva nauraa mukana, kun töissä olivat keksineet hassua vappuohjelmaa. On tää naisen elämä aikamoista, kun on niin hormoniensa heiteltävänä. Tänään en oo ihan niin ranteet auki ja iltapäivällä toivottavasti pääsen jumppaan hakemaan endorfiineja.
Tsemppiä kaikille!
 
Hyvää vappua kaikille!

Näin viime yönä pitkästä aikaa unta, että tein positiivisen raskaustestin. Kyllä sydäntä kylmäsi herätä siitä unesta..
 
Me ollaan nyt miehen toiveesta päätetty pitää taukoa yrityksestä tämä toukokuu. Yritän olla myös puhumatta aiheesta hänen kanssa ja itsekin olla liikaa ajattelematta. Vaikeaa vaan on. Tuntuu että vauvakuume vaan pahenee ja pahenee, en ymmärrä miten se on edes mahdollista.
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa!!

Täällä kp16 ja ehkä ovis.

Mulle ajatus plussaraskaustestistä tuo lähinnä hien pintaan ja kevyen oksetuksen. Sen verran on nyt iskostunut tuo tuulimunan ihanuus selkärankaan. Oon vakuuttunu et seuraava plussa on taas sellainen. Yök! Menkat 20pv!!!
 
Me ollaan nyt miehen toiveesta päätetty pitää taukoa yrityksestä tämä toukokuu. Yritän olla myös puhumatta aiheesta hänen kanssa ja itsekin olla liikaa ajattelematta. Vaikeaa vaan on. Tuntuu että vauvakuume vaan pahenee ja pahenee, en ymmärrä miten se on edes mahdollista.
Tsemppiä! Mekään ei nyt puhuta koko yrittämisestä, menin itte jotenki jo niin pohjalle, että pakko saada vähän hengähtää (ja saada gradu valmiiksi :banghead: ) koita ottaa ilo irti toukokuusta, käykää treffeillä ja yrittäkää nauttia toisistanne :angelic:
Helpommin sanottu, kuin tehty :sad001
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa!!

Täällä kp16 ja ehkä ovis.

Mulle ajatus plussaraskaustestistä tuo lähinnä hien pintaan ja kevyen oksetuksen. Sen verran on nyt iskostunut tuo tuulimunan ihanuus selkärankaan. Oon vakuuttunu et seuraava plussa on taas sellainen. Yök! Menkat 20pv!!!

Täällä kp 26 ja eilen ovis + ja kivut, tuli kyllä yllärinä, että edes ovuloisin tässä kierrossa enään, ei kyllä jaksa enää ruveta piinailemaan, hyi! Ja en kyllä edes haluais tulla raskaaksi :wink:yuck:
 

Liitteet

  • IMG_20190502_091117.jpg
    IMG_20190502_091117.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 339
Takaisin
Top