Raskaaksi 2017

Soitin terveysasemalle ja selitin koko kirjon ja että saisinko lähetteen labraan selvittään onko mulla hiiva tai muu tulehdus, mutta ei. Oli sitä mieltä, että jos ei ole kutinaa niin ei ole ongelmaa. Käski vaan tarkkailla tilannetta ja juoda paljon.

Jotenkin jo kyllästyttää tää kun ei pääse ikinä hoitoon vaan pitää taistella tiensä läpi. Ja migreeni vaan jatkuu, vaikka oon ottanut kunnon lääkekombon.

Entä jos otat ominpäin apteekin hiivalääkkeen?
 
202aeae69f57f5b76db29e334b93037b


Tuossa ei ole alkukiertoa mittailtu, koska on ollut niin sekava kuukausi. Mutta muutaman päivän pidempään mittasin kuin mitä oon merkkaillut ja ne oli ihan samaa rataa, matalaa normia.

Nyt on siis menkat, jotka ei tunnu juuri miltään. Aamulla vatsaa kramppasi ja äsken viilteli hetken jostain suoliston puolelta. Mutta muuten ei tunnu yhtään miltään.

Entä tän aamun lämpö? Onko vuoto alkanut kunnolla?
 
Juu on. Tänään alkoi semmonen kuukautisten "normaali". Tosi runsasta vuotoa ja kipuilua. Lämpö oli aamulla vielä koholla. Sitä ihmettelin, koska en ole enää varsinaisesti kipeä. Katsotaan mitä huominen näyttää. Nostaakohan kemiallinen tms lämpöjä?
 
No yleensä sääntö on et lämpö seuraa progesteronia. Kun progesteroni romahtaa, lämpö putoaa ja menkat alkaa. Se on vähän niinku ketjureaktio. Siksi toi käyrä on erikoinen... mittaatko suusta ja kaikkien taiteen sääntöjen mukaan?

Kenties lämpö on huomenna jo perusviivan alla... outoa on myös se että ovulaatiosta on noin vähän aikaa.

(Kiinnittyminen voi aiheuttaa vuotoa. Se on kivutonta ja määrä vähenee kun aikaa kuluu)
 
Joo, tämä kierto on kaikin puolin erikoinen. Mittaan suusta ja ihan samalla tavalla kuin ennenkin.

Mua myös mietityttää toi tosi lyhyt aika ovulaatiosta. Ehkä on vaan joku tosi erityinen kiertohäiriö. Tää vuoto ei voi olla kiinnittymistä, koska vuodan tosi normaalisti ja paljon.
 
Hei vaan kaikille [emoji173]️ onko Potun pissaongelma ohi? Mitä kaikille kuuluu?

Täällä elellään dpo 2. Yleensä rinnat kipeytyy heti oviksen jälkeen, nyt ei edelleenkään tunnu mitään?! Että mitäs nyt oikeen. Ja ovulaatio tapahtu kolmatta kertaa putkeen oikealta, mistäköhän sekin johtuu?
 
Pissan kanssa suht rauhallista :D Antibiootit tuli ja meni ja polte jäi sille tielle! Jatkan kuitenkin karpalomehun litkimistä. Tuntuu että rakko toimii jo paremmin, mutta ei kuitenkaan vielä normaalisti. Jalkakin on edelleen puutunut, leikkauksesta nyt 3,5 viikkoa :D

Mutta tiättekö! Tänään tasan KUUKAUSI ivf-käynnille ja hoidot alkaa joko siitä tai pian siitä! Kuitenkin yksi hoito ennen kesäsulkua (joka alkaa 15.7.).

Mites muilla?
 
Täällä oli ja meni kuukautiset. Nyt on kp8. Olo on ollut omituinen, painoa tippunut 2,5kg ja ruoka ei maistu. Mietin onko tällä ololla ja omituisen lyhyellä kierrolla jotain tekemistä toistensa kanssa. Olen kyllä ollut siis myös hyvon stressaantunut viime aikoina. Sanooko mun kroppa nyt poks.

Tein raskaustestinkin varmuuden vuoksi, mutta nega se oli kuten arvelinkin. Mulla vaan siis on ikään kuin raskausoireita.
 
Täällä kp 9. Kumi käytössä edelleen, joten eipä tässä raskautta piinailla. Parisuhteen tilaa kylläkin.. Tuli taloudellinen takapakki ja mies on ihan stressissä (kuten aina kaikesta) ja yritän tsempata, mutta hän miettii tosissaan onko hoitojen aika nyt. Toki ymmärrän huolen mutta fakta on että pärjätään ihan hyvin, eikä mun arvot ajan saatossa ainakaan parane.. Ni enpä tiedä.
 
Pene, luin jostain, että DHEA vois auttaa nostamaan amh-arvoa, en kyllä yhtään tiedä mitä tuo aine on tai onko se jokin resepti valmiste :)
 
Täällä kp 9. Kumi käytössä edelleen, joten eipä tässä raskautta piinailla. Parisuhteen tilaa kylläkin.. Tuli taloudellinen takapakki ja mies on ihan stressissä (kuten aina kaikesta) ja yritän tsempata, mutta hän miettii tosissaan onko hoitojen aika nyt. Toki ymmärrän huolen mutta fakta on että pärjätään ihan hyvin, eikä mun arvot ajan saatossa ainakaan parane.. Ni enpä tiedä.

Niin raskasta, jos toinen epäröi! Ja just toi että tuntuu että miehet ei aina ymmärrä näitä naisen kehon tosiasioita ja että se kello tikittää ja kovaa...
 
Hieman kuulumisia teille kertoilen. Meille syntyi sunnuntai iltana 14.4 terve pieni poika :Heartblue

Synnytyksen nopeus yllätti meidät miehen kanssa täysin, näin ensisynnyttäjäksi meni meidän mielestä tosi nopeasti :grin Aamulla siis meni lapsivedet ja alle 12h siitä poika oli jo maailmassa. :Heartred
 
Pene, luin jostain, että DHEA vois auttaa nostamaan amh-arvoa, en kyllä yhtään tiedä mitä tuo aine on tai onko se jokin resepti valmiste :)
Ryhmän sivusta huutelen lisätietoja: DHEA on ns. alkuhormoni (muuttuu eliimistössä mm. testosteroniksi ja estrogeeniksi), ja on reseptin takana. Sitä on tutkittu alentumeen munasolureservin yhteydessä, ja osa tuloksista on ollut positiivisia. Sitä saatetaan määrätä 3 kk kuuri ennen ivf:ää, mulla on se just käytössä. AMH oli mulla 2017 0,5, nyt kolmen kk DHEA-kuurin jälkeen 1.1. AMH saattaa tietenkin vaihdella mittauksesta toiseen, mutta olin iloisesti yllättynyt tästä tuloksesta.
 
Takaisin
Top