Raskaaksi 2017

Älä vielä heitä toivoa menemään pottu kun ei oo ees eka käynti takana :Heartred

Ja ne äitienpäivä postaukset seinillä on kyllä ihan 99% täyttä paskaa :D :D tyyliin: ”Olen niin siunattu kun minulla on nämä kaksi lahjaa! Jokainen päivä on yhtä äidinrakkauden sinfoniaa ja parisuhdekin kukoistaa!!” Siihen vielä kuva tyyliin lasten jalkapohjista niin se on siinä!
Ja totuus on että sitäkin kuvaa varten on huudettu ipanoita ruotuun naama punaisena ja ukko lähti pihalle jo aamupäivällä ku ei kestä enää olla sisällä!! :D

Sorry :D jotkut vois sanoa tätä katkeraksi ja happamaksi naukumiseksi mutta enimmääkseen totta kyllä puhun!

Unicorn kysyit mitä kuuluu. Syyskuussa tuulimuna ja romahdus, helmikuussa toinen tuulimuna ja vähän näyttävämpi romahdus ja nyt uhmakas ”vauvat on perseestä tuokaa sitä viinaa”-asenne.
 
No huh! Onpas ollut hurja alku teillä!
Onnea kuitenkin ollut matkassa :Heartred
Nii sitkeä pieni ja hienosti kasvanut!

Tuntuu että nyt viime vuoden lopulla ja tämän vuoden alussa on hirveän moni vauva halunnut tulla hurjasti paljon ennen aikojaan.. kaveri synnytti rv28 myös vauvan.. Ja mulla alkoi supistukset rv17 töissä ollessa ja olin loppuajan saikulla ja kiellettiin jopa siivoaminen, mutta kotona sain olla. Syntyi kuitenkin täsmällisesti laskettuna päivänä. Jaksoi sinnitellä sinne asti kun otin rauhassa :)
Olihan se alku meille, mutta kaikki onneksi nyt hyvin :Heartred Pojan syntympäiväksi tuli 16.3 ja LA ois ollut 26.6.
 
Älä vielä heitä toivoa menemään pottu kun ei oo ees eka käynti takana :Heartred

Ja ne äitienpäivä postaukset seinillä on kyllä ihan 99% täyttä paskaa :D :D tyyliin: ”Olen niin siunattu kun minulla on nämä kaksi lahjaa! Jokainen päivä on yhtä äidinrakkauden sinfoniaa ja parisuhdekin kukoistaa!!” Siihen vielä kuva tyyliin lasten jalkapohjista niin se on siinä!
Ja totuus on että sitäkin kuvaa varten on huudettu ipanoita ruotuun naama punaisena ja ukko lähti pihalle jo aamupäivällä ku ei kestä enää olla sisällä!! :D

Sorry :D jotkut vois sanoa tätä katkeraksi ja happamaksi naukumiseksi mutta enimmääkseen totta kyllä puhun!

Unicorn kysyit mitä kuuluu. Syyskuussa tuulimuna ja romahdus, helmikuussa toinen tuulimuna ja vähän näyttävämpi romahdus ja nyt uhmakas ”vauvat on perseestä tuokaa sitä viinaa”-asenne.


Eikä!!! ;(
Kylläpä se koettelee.
Onko tohon jotain syytä selvitetty? :/
Miten sä olet voinut?

Anteeks kun tulin tänne hehkuttamaan vauvaonnea. Tiedän just tasantarkkaan miltä teistä tuntuu.. :/ mutta aattelin vaan kertoa kuulumiset. Mua ainakin jäi kiinnostamaan miten Heitsulla ja Alinalla on sujunut.. enkä oikein tienny mistä muualta lähteä kaivelemaan.

Meilläkin äitienpäivä meni just noin. Molemmat lapset huusi, mies sai mut itkemään heti aamusta ja loppupäivä olikin sit pilalla ja ootin vaan että se päivä on nopsaan ohi, että ei tarvitse peitellä surullisuutta ja sitä, että sattu olemaan muuten vaan huono päivä.. :D ja sattuneesta syystä en edes niitä liirumlaarumeja mihinkään seinille lisäillyt. X)
 
Mä nyt kerron meisän kuulumisia. Me ollaan just nyt lomalla Kyproksella, eilen tultiin tänne. Rv28+4 menossa ja hyvin menee, mulla ei oo tosiaan enään tämän reissun jälkeen töitäkään jäljellä montaa viikkoa kun jään kesälomalle 10.6 ja siitä sitten suoraan äitiyslomalle. Hyvin vähäoireinen raskaus ollut, varsinkin alkuraskaus oli. Esikoisen alkuraskaus oli ihan toisenlainen verrattuna tämän oireineen, siksi mä alkuun olin varma että tulee tyttö. Mutta toinen poika siellä vatsassa kasvaa.

Esikoinen on nyt 3v3kk. Sille tämä meidän matka on 4 ulkomaan reissu. Ja vitsit miten ylpeä mä oon kun tällä kertaa malttoi niin nätisti olla paikallaan koko lennon ja nukkuikin pienet 40min päiväunet koneessa, viime vuonna oli vähän vielä opettelemista paikallaan pysymisen kanssa.. :D
 
Smith oot kyllä ihana! Jaksat aina valaa uskoa meihin muihin, vaikka on omakin taakka kannettavana :Heartred Ja ihan parasta on, kun saat mut AINA nauramaan sun kommenteilla! :D Oot paras!!
 
Ihana on lueskella teidän kuulumisia vaikka harvemmin tänne kirjoittelen. :Heartred Olis kyllä ehdottomasti teijän vuoro ketä täällä vielä omaansa odottaa, luvattoman pitkä matka teillä on ollut.

Voin yhtyä tuohon mistä Unicorn mainitsi että sitä väistämättä miettii miten onnistuu toinen lapsi sitten aikanaan. Vielä ei vauvakuumetta ole aktiivisesti mutta kyllä se taustalla pyörii ajatuksissa.

Meijän poika on nyt 6kk ja pitää huolen siitä että on meidän tehokas "ehkäisyväline":D:D. Hän herää monesti kun olis meillä mahdollista kahden kesken viettää aikaa kun mies vuorotöissä.
 
Täällä myös yksi, joka on vetänyt hieman happea taustalla ja seuraillut muiden kuulumisia viimeiset kuukaudet. On lomailtu ulkomaita myöten, aloitettu uudessa työpaikassa, järjestelty hääjuhlaa, juotu viiniä yms. joten aika tehokkaasti on yrityksenkin pystynyt jättämään taka-alalle. :D

Nyt tarkoituksena palata ruotuun, kääriä hihat ja ryhtyä tositoimiin. Ovistestit on tilauksessa ja lapsettomuuspolin ensikäynti siintää kesäkuun alkupuolella. Jännittää ja pelottaa, että mitähän kaikkea sieltä löytyy.
 
Eikä!!! ;(
Kylläpä se koettelee.
Onko tohon jotain syytä selvitetty? :/
Miten sä olet voinut?

Anteeks kun tulin tänne hehkuttamaan vauvaonnea. Tiedän just tasantarkkaan miltä teistä tuntuu.. :/ mutta aattelin vaan kertoa kuulumiset. Mua ainakin jäi kiinnostamaan miten Heitsulla ja Alinalla on sujunut.. enkä oikein tienny mistä muualta lähteä kaivelemaan.

Meilläkin äitienpäivä meni just noin. Molemmat lapset huusi, mies sai mut itkemään heti aamusta ja loppupäivä olikin sit pilalla ja ootin vaan että se päivä on nopsaan ohi, että ei tarvitse peitellä surullisuutta ja sitä, että sattu olemaan muuten vaan huono päivä.. :D ja sattuneesta syystä en edes niitä liirumlaarumeja mihinkään seinille lisäillyt. X)

Kiva kun tulit kertomaan kuulumiset!! Kyllä ”vanhat ryhmäläisetkin” tänne saa kirjoitella tietenkin :) :)
Mut jos joku yhen kuukauden tjottaillut, välittömästi raskautunut urpo tulee tänne hehkuttamaan onneaan ja ihmettelemään miten helppoa raskautuminen on niin hänelle lähtee välittömästi kirjepommi!

Oon jaksellu huonommin ja paremmin :) enimmäkseen paremmin. Näihin tuulimuniin ei kai ole mitään selkeää syytä. Lääkäri sanoi että mun tapauksessa (ja korostan taas et tää koskee MINUN hedelmällisyyttäni, ei muiden) ikä saattaa jo vaikuttaa (34). Lääkäri sanoi myös suoraan että näitä saattaa tulla vielä vaikka kaksikin ennen onnistunutta raskautta joten koetan suhtautua tulevaan plussaan vain merkkinä varata kahden viikon päähän ultra. En mä muuten tätä jaksa jos ”joka kerta olen raskaana ja menetän lapsen” :) ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.
 
Täällä myös yksi, joka on vetänyt hieman happea taustalla ja seuraillut muiden kuulumisia viimeiset kuukaudet. On lomailtu ulkomaita myöten, aloitettu uudessa työpaikassa, järjestelty hääjuhlaa, juotu viiniä yms. joten aika tehokkaasti on yrityksenkin pystynyt jättämään taka-alalle. :D

Nyt tarkoituksena palata ruotuun, kääriä hihat ja ryhtyä tositoimiin. Ovistestit on tilauksessa ja lapsettomuuspolin ensikäynti siintää kesäkuun alkupuolella. Jännittää ja pelottaa, että mitähän kaikkea sieltä löytyy.

Jee, ryhmä kasaan!!
 
Onko teillä tämä suljettu ryhmä vai voisiko tänne päästä kirjoittelemaan 2017 vauvaa jo toivonut (alunperin 2011 vuoden vauvaa lähdetty toivomaan).
Kun ei kesätauon takia hoidotkaan ala vasta kun syksyllä (ellei silloinkin ole taas miljoona sata ja yksi estettä).
Kun harmittaa et ivf hoito siirrettiin vaikka piti alkaa perjantaina. Tämmönen ihme välitila nyt :banghead:

Kyllä tänne mahtuu muita samassa tilassa olevia :) Miks teidän hoidot siirrettiin syksyyn? Elän vielä itse siinä uskossa, että me saadaan yksi hoito ennen kesäsulkua, se selviää maanantaina.
 
Tervetuloa sekaan vaan new moon!! :Heartred
Ja kaikki muutkin jotka kokevat sopivansa tähän pidempään yrittäneiden ketjuun :)

Sulla on ollu rankka tie... paljon tsemppiä!! Mitään kovin suuria viisauksia tai ratkaisuja ongelmiin täältä ei kenties löydy, mutta monta kuuntelevaa ja sympaattista korvaa ja paljon vertaistukea :Heartred
 
Tosi kurjaa tommonen... :/
Odottaminen on niin turhauttavaa!! En voi muuta sanoa kuin että koita keksiä jotain millä harhauttaa ittes. Ehkä joku uusi harrastus tai jotain..
 
Huh hurja tarina! Ja noi hoitojen viivästykset ja yllärit on kyllä raskaita. Meillekin muutama pomppu tullut vastaan ja ne ottaa aina koville. Toivottavasti aika menee lopulta nopeasti ja saatte ajatukset muualle!!
 
Takaisin
Top