Raskaaksi 2017

Ääh, mulle on jostain iskenyt hinku tehdä tänään testi, vaikka tiedän sen olevan täysin turhaa. Tänään siis dpo 8 ja keskenmenneessä raskaudessakin testasin ihan puhtaan negan dpo 8 illalla. Jotenkin tässä vaiheessa tuntuu ”turvalliselta” testata, kun tietää tuloksen olevan nega joka tapauksessa. Jotenkin ajattelen niin, että näin voisin siis vähä kerrallaan totutella negoihin eikä perjantain nega sitten vituta niin paljoa. Perjantaina on kuitenkin pakko testata, että tiedän, onko järkeä vältellä alkoholia juhannuksena vai ei.
 
Täällä testatissä joku viivanpaikka.
Hullunhommaa ees testailla, mutta on väsyttäny monta päivää eikä jaksa tehdä mitään. Tuntuu kun kipeenä olis ja vasenta munasarjaa jomottaa. Vaikka ovis oli oikealla x) Huomenna aikasintaan pitäs vasta menkkojen alkaa. Mut taidan käydä silti vielä varuiks huomiseks yhden testin, että voi juhannuksena siemailla rauhassa punkkua :) ellei täti kurvaa huomenna. Oviksesta en oo ihan satavarma. Saattaa olla tänään dpo9 tai 12.. joten vähän epävarmaa tuokin.

Liian hyvä kamera kun ”korjaa” kaikki värivirheet , silmällä näkyi selvästi harmaa viiva :D
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1529520057.591998.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1529520057.591998.jpg
    44.7 KB · Katsottu: 364
Unicornillakin näkyy hailura! Joko tooooosi huonoja testejä liikenteessä taikka sitten jotain oikeasti siellä tapahtumassa! Peukut pystyssä!
 
Mä testasin hohtavan valkoisen negan pc:llä. Tänään dpo 9 ja mulla alkaa olla sellanen fiilis, että luteaali jää liian lyhyeeksi tässä kierrossa ja menkat alkaa huonolla tuurilla jo huomenna. Lämmötkin oli romahtanut. Testaan vielä huomenna ennen juhannuksen vittoon lähtemistä, mutta sitten on tääkin kierto taputeltu. Mietin, että mä ehkä aikaistan sitä lapsettomuusklinakan ensikäyntiä elokuulta heinäkuun loppuun. Tuntuu, että jotain mun hormoneissa on vikana, niin ei oo mitään järkeä vaan rämpiä tässä suossa ja yrittää.
 
Mulla tuli äsken tosi kova vihlaisu alavatsalla tuolla alakerrassa.. piti ihan kyyristyä. Kp27 ja dpo9-13. Ei vielä menkkoja. Kokoajan menkkajomottelee.. mutta tuollaista vihlaisua ei oo tullut koskaan aikaisemmin. Säikäytti.
 
Voihan ketutus... toivotaan, että tuhru tai vihlaisu olisikin juuri niitä hyviä merkkejä!!
Mä kävin ultrassa kp 12 ja limis oli ok kasvanut 8,17 mm eli päästiin buukkaamaan viimeinen alkionsiirto. Onneksi sain ajan ennen lomaa, ettei tarvi tyttöä ottaa mukaan sinne. En halua, että lapsi on paikalla, jos uutinen on, ettei ole mitään siirrettävää. Huoh, kohta tämä yrittäminen oikeasti loppuu, sekavin tunnelmin mennään.
 
Unicorn, hui sentään! Kyllä tollaset vihlaisut aina säikäyttää, mutta toivottavasti nyt olis kyse hyvästä asiasta!

Alinah, mukavaa juhannusta menkoista huolimatta. Toivottavasti vitutus vähän haihtuu, kun on mukavaa tekemistä.

Katjusha, varmasti tosi sekavat fiilikset. Oon kuitenkin ihaillut sitä, miten aina jaksat olla niin kiitollinen yhdestäkin lapsesta, jonka ootte niin pitkän yrityksen jälkeen saaneet. Se jotenkin huokuu sun viesteistä. Toivon, että itse osaan suhtautua samalla tavalla, jos joskus päästään ekan jälkeen yrittämään toista lasta.

Tää luteaalivaihe näyttää jäävän historiallisen lyhyeksi, koska nyt pyyhkiessä tuli jo vähän oranssia. Sen lisäksi, että en ole raskaana, vituttaa, että menkkojen pitää tulla sotkemaan myös juhannusta. Vihaan tamppooneiden kanssa pelaamista vieraissa mökkiolosuhteissa.

Mä päätin nyt, että mähän hitto vie oon raskaana ennen kuin ens vuoden alkupuolella täytän 30. Ihan sama, tapahtuuko se luomusti, ovulaatioinduktiolla vai ivf:llä. Aikaistin sitä ensikäyntiä lapsettomuusklinikalla melkein kuukaudella ja varasin ihan ensimmäisen mahdollisen aamuajan sinä päivänä, kun klinikka aukeaa kesäsulun jälkeen:grin Yksi kierto vielä mahtuu tähän väliin ennen sitä ja sitten saa riittää tää luomuyritys.
 
Kiitos Mrs R. Ja kaikki muut! :Heartred testasin aamulla kyllä, ja oli nega.

Nyt mulla pidetäänkin välikierto, koska maanantaina ois pitänyt aloittaa pistokset ja pistellä 25.6-1.7 ja ultra olisi ollut 2.7. Me lähdetään 1.7 sunnuntaina turkkiin, niin se nyt häiritsee tätä kiertoa. Odotellaan siis seuraavaan kiertoon. :) Reseptit on jo valmiina uusiin piikkeihin.
 
Kääks !
Näättekö tässä jotain?
Viivanpaikka vai onkohan väriä?
Tänään kp27, normikierto 28-33 mutta tuba-ultrassa oli 17mm follikkeli ti 5.6. ja sanoi sen puhkeavan lähipäivinä, joten dpo olis jotain 9-13 välillä.?

Viimeks sain samanlaisen viivan rfsun herkkään dpo13 (sitä ennen ei haamunhaamua) ja meni kesken 6+ ..
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1529592389.931165.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1529592389.931165.jpg
    67 KB · Katsottu: 353
Niin se vähän munkin silmään näyttäs, mutta ei uskalla vielä hihkua ennenkun on kp33 ja menkat ei tuu. Niin monesti saanut pettyä.

Ihan tajuton väsymys alko viikko sitte ja sellanen kipee olo kokoajan ja flunssakin pukkas päälle. Tänään vihlaisu alavatsalla ja muutenkin kokoajan sellanen hassu jomotus alavatsassa. Selittäs kyllä kaikki oireet.. eikä ois mitän ”vakavampaa” :P katsellaan.

Kävin kurkkaamassa ja siellä se viiva näkyy kuivuttuaankin, ja mun mielestä punertaa. Teen huomenna uuden :)
 
Takaisin
Top