Raskaaksi 2017

Eli tavoite on päästä alle tuon 40? :) Oot nyt jo 3 kg pudottanut hyvässä ajassa, se on jo aika iso osa tavoitteesta, varmasti hyvin menee loputkin nyt, kun on hyvät tukikeinot löytynyt! :) Eikös tuon metformiinin pitäisi tehdä pcos:llekin hyvää? Tai siis sille ihmiselle hyvää ja taudille pahaa. :P

Ohops, mulls jäänyt ihan tämä huomaamatta.
Siis joo, siihen pcos se just määrättiin :)
 
Ei ne torvet tainnukkaa olla ummessa x) Tältä näyttää tänään:

ImageUploadedByVau Foorumi1529648523.290404.jpg
 
Unicorn,Viivan alkuinen siellä kuikki.Toivotaan että vahvistuu.
Mrs R,Tsemppiä ajan odotteluun.Toivotaan että nopealla tahdilla asiat menee eteenpäin :)
 
Plus ihan aiheeseen liittymättä, voi poistaa, jos on epäasiallinen - ärsyttääkö teitä muita lapsettomia Vau:n ilmoituksiin pompsahtelevat kyselyt ym? Kuten nyt: "mitkä vauvan tarvikkeet on teillä turhia?" Ööö kaikki?! Argh. Pitää vielä käännellä veistä haavassa, kun ei sitä vauvaa kuulu. Oon koittanut katsoa, saako nuo ilmoitukset jostain pois päältä, mutten ainakaan ole löytänyt.. :sad001
 
Tänään alkoi menkat. Luteaali jäi siis 10 päivän mittaiseksi. Vähän mietin, että jos varaisin gynekäynnin ja aukkarin jo ens viikolle.... Perjantaina olis jo kp 7, nii ehkä sen vois jo tehdä? Ja samalla haluisin nyt sen keltarauhastuen. Vielä huhtikuussa gyne oli sitä mieltä, että se olis mulla turha, mutta tää luteaali oli niin surkee, kun jo dpo 8 oli ekat menkkoihin viittaavat selkäkivut, dpo 9 oli ensimmäistä pientä tiputtelua ja dpo 10 lisääntynyttä tiputtelua ja kunnon kramppeja, että tuskin tällaisella luteaalilla mikään ehtii tonne limakalvoon kiinnittyä. Haluisin, että heinäkuun kierrossa olis edes joku tärppimahis, vaikka sit heti sen jälkeen onkin jo se ensikäynti sinne lapsettomuuspolille.

Ja mangusti, kyllä muakin ärsyttää noi ilmoitukset. Nyt oon kyllä jo tottunut niihin ja oppinut sivuuttamaan, mutta heti keskenmenon jälkeen ne tuntu jotenkin ihan sairaan pahoilta:sad001
 
Mrs R, mulle gyne sanoi, että ennen aukkaria täytyisi olla vuoto loppunut ihan kokonaan, muuten voi altistaa kohtutulehdukselle ja endometrioosille (?), mutta jos on lyhyet menkat niin kp7 on oikein hyvä :) Suosittelen kyllä hakemaan lääkkeellistä apua, sitten jos joutuu vielä rankempiin hoitoihin, niin niiden aloutus ei viivästy, kun on jo aiemmin kokeiltu lääkkeelliset avut :wink Mulla ei viime kierrossa ollut tiputtelua lainkaan, mikä yleensä alkaa dpo 11 ja menkat alkaa kunnolla dpo16, join todella paljon porkkanamehua, mikä ilmeisesti voi edistää keltarauhasen toimintaa :angelic:
 
Tänään alkoi menkat. Luteaali jäi siis 10 päivän mittaiseksi. Vähän mietin, että jos varaisin gynekäynnin ja aukkarin jo ens viikolle.... Perjantaina olis jo kp 7, nii ehkä sen vois jo tehdä? Ja samalla haluisin nyt sen keltarauhastuen. Vielä huhtikuussa gyne oli sitä mieltä, että se olis mulla turha, mutta tää luteaali oli niin surkee, kun jo dpo 8 oli ekat menkkoihin viittaavat selkäkivut, dpo 9 oli ensimmäistä pientä tiputtelua ja dpo 10 lisääntynyttä tiputtelua ja kunnon kramppeja, että tuskin tällaisella luteaalilla mikään ehtii tonne limakalvoon kiinnittyä. Haluisin, että heinäkuun kierrossa olis edes joku tärppimahis, vaikka sit heti sen jälkeen onkin jo se ensikäynti sinne lapsettomuuspolille.

Ja mangusti, kyllä muakin ärsyttää noi ilmoitukset. Nyt oon kyllä jo tottunut niihin ja oppinut sivuuttamaan, mutta heti keskenmenon jälkeen ne tuntu jotenkin ihan sairaan pahoilta:sad001

Heti kun menkat alkaa niin voi varata ajan ja se varataan just silleen että ehtii ennen ovista hyvin. Mulla oli kp11. :)
 
Takaisin
Top