Raskaaksi 2017

Täällä kp 16 ja ovis lähenee. Tikutan sitä, vaikka ei saadakaan hyödyntää, mutta kiva tietää että kroppa pelittää!

Tänään koitan lopettaa särkylääkkeet kokonaan, katotaan miten menee. Kolme haavaa näyttää hyvältä, mutta napahaava on vähän sen näkönen että pitää tarkkailla miten etenee. Se on tikattu niin, että siihen on jäänyt sellanen ryppy sinne päätyyn ja se ryppy on nyt jännän värinen. Sellanen rusehtavan tumma. Mut ei oo kipee mitenkään. Toivottavasti ei nyt tulehdu tms. Tänään 12 pv leikkauksesta. Tikit kuulemma sulaa kuukauden.

Kp 16/29-39, yk 15
 
Mrs R, mulle gyne sanoi, että ennen aukkaria täytyisi olla vuoto loppunut ihan kokonaan, muuten voi altistaa kohtutulehdukselle ja endometrioosille (?), mutta jos on lyhyet menkat niin kp7 on oikein hyvä :) Suosittelen kyllä hakemaan lääkkeellistä apua, sitten jos joutuu vielä rankempiin hoitoihin, niin niiden aloutus ei viivästy, kun on jo aiemmin kokeiltu lääkkeelliset avut :wink Mulla ei viime kierrossa ollut tiputtelua lainkaan, mikä yleensä alkaa dpo 11 ja menkat alkaa kunnolla dpo16, join todella paljon porkkanamehua, mikä ilmeisesti voi edistää keltarauhasen toimintaa :angelic:
Hyvä tietää toi, että vuodon pitäis olla kokonaan loppu. Kattelin noita aukkariaikoja ja ainakaan sillä klinikalla, johon ollaan menossa ensikäynnille, ei enää ollut aikoja ensi perjantaille. Mulla kunnon vuoto kestää yleensä 4-5 pv, ja sit vielä yks päivä tiputtelua, joten kp 7 olis varmaan ok, mutta kp 6 ei. Ja sit seuraavalla viikolla onkin jo kesäsulku, joten aika menee sit elokuun alkuun. No, eipä voi mitään. Käyn kuitenkin ihan perusgynellä ruinaamassa sitä keltarauhastukea, ettei mee ainakaan ihan harakoille tää heinäkuun kierto. Ja otan taas jonkun myo-inositolin käyttöön, kun nyt pidin siitä taukoa. Ehkä kokeilen vaihteeks Donafertyä, kun aikasemmin oli Inofolic. Kummasti vähentää menkkamasennusta, kun on kaikenlaisia suunnitelmia uuden kierron varalle:)

Varovaiset onnittelut Unicorn! Nyt on ainakin ihan selkeä plussa. Toivotaan, että menisi nyt loppuun asti!
 
Hyvä tietää toi, että vuodon pitäis olla kokonaan loppu. Kattelin noita aukkariaikoja ja ainakaan sillä klinikalla, johon ollaan menossa ensikäynnille, ei enää ollut aikoja ensi perjantaille. Mulla kunnon vuoto kestää yleensä 4-5 pv, ja sit vielä yks päivä tiputtelua, joten kp 7 olis varmaan ok, mutta kp 6 ei. Ja sit seuraavalla viikolla onkin jo kesäsulku, joten aika menee sit elokuun alkuun. No, eipä voi mitään. Käyn kuitenkin ihan perusgynellä ruinaamassa sitä keltarauhastukea, ettei mee ainakaan ihan harakoille tää heinäkuun kierto. Ja otan taas jonkun myo-inositolin käyttöön, kun nyt pidin siitä taukoa. Ehkä kokeilen vaihteeks Donafertyä, kun aikasemmin oli Inofolic. Kummasti vähentää menkkamasennusta, kun on kaikenlaisia suunnitelmia uuden kierron varalle:)

Varovaiset onnittelut Unicorn! Nyt on ainakin ihan selkeä plussa. Toivotaan, että menisi nyt loppuun asti!

Mulla oli tässä kierrossa donafertyt ekaa kertaa :) entiedä oliko sillä osuutta asiaan.. vai metforemilla vai sillä aukkarilla (jossa ne olikin tukossa) xD mutta ei noita ainakaan haittaa ollu :)
 
Unicorn vihdoin teidän vuoro! :Heartred Onnea paljon ja pidän kaikki peukut pystyssä teille nyt!! Kyllä tänne taas jo kaivattiinkin onnistumisen tunteita, että jaksetaan me muutkin uskoa vielä ihmeisiin :)

Ihme, totta tosiaan!
Mä masennuin siitä aukkarin tuloksesta niin ja lahjotin TAAS kaikki vauvavermeet serkulle , ja kappas kuinka ollakkaan xD Viimeks kun esikoista yritettiin, sisko paukahti paksuks ja annoin kaikki vauvakuumeessa hankkimat vermeet sille.. :) ehkä sillä ”luovuttamisella”kin on ollu oma tehtävänsä.

Kiitos :Heartred
Toivotaan kovasti että saadaan syliin asti ja kaikki menee hyvin :Heartred
 
Meillä myös vajaa 60 annospussia donafertyä naisille ja avattu + 1tabl otettu fertility blend miehille.

Luin paljon suosituksia tuosta donafertystä ja se oli meillä tässä kierrossa käytössä :wink
 
Mitenkä se follikkeli kasvoikaan vuorokaudessa ja minkä kokoisena puhkeaa?

Yritän miettiä mikä dpo nyt on, mutta en osaa yhtään hahmottaa kun googlesta löytyy niin paljon erilaista tietoa.

Gynen mukaan 5.6. oli folli 17mm ja sanoi sen puhkeavan ihan muutaman päivän sisään :) Tuntemusten mukan se oli joskus 7-9.6. ehkäpä.. ??
 
Heissulivei naiset! Pidin huomaamattani tauon täältä vauva maailmasta kun serkku sai "vahinko KOLMOSET" ja sitten vauva uutisia tullut kun sieniä sateella.... Niin vaivuin epätoivoon ja löin hanskat tiskiin. Tulin kuitenkin lukemaan tänne ja ilokseni Rintta sekä Unicorn loi vähän toivoa meikäläiseenkin. Onnea kumpaisellekkin aivan järkyttävän paljon:HeartredOlen tässä miettinyt että pitäisi tilata aika gynekologille kun ilmeisesti mun kierto lähti kesälomalle ja kp 55 lakkasin laskemasta:BangHead BMI pitäisi myös saada alle 40 niin voisi kehdata mennä kysymään apuja. Elokuussa tulee 2 vuotta yritystä täyteen... Mies toivoi että tehtäisiin esikoinen ennenkuin hän täyttää 30....se on jo seilannut se laiva. Adios amigos sille suunnitelmalle. Jotenkin alkaa naurattaa tämä touhu välillä kun, olin jo hetken aikaa päässyt siihen zen mielentilaan ettei meille lapsia suoda ja kun tulet tänne lukemaan pitkään yrittäneiden plussa uutisia niin taas on toivoa täynnä. :biggrin
 
Mitkäköhän maailmanlopun menkat mulla taas on? Siis kahdessa tunnissa vuotaa niin paljon, että tulee tamponista läpi:shifty: Kipuja ei kuitenkaan oo ollut oikeastaan olleenkaa sitten perjantain, jolloin vihlaisi/kramppasi muutaman kerran. Tää on outoa, koska nyt parit edelliset menkat on olleet niin kivuliaat, että on ollut pakko ottaa buranaa.

S4NN4, käy ihmeessä kyselemässä apuja mahdollisimman pian, vaikka et saisikaan painoa putoamaan. Painon taustalla voi olla joku hormonihäiriö (esim. PCOS), johon voi saada lääkityksen, joka voi auttaa sekä painon pudotuksessa että raskautumisessa. Näinhän oli Unicornillakin.
 
Jep! Mä yritin saada synnytyksen jälkeen painoa putoamaan ihan kaikilla keinoilla ja ptn ohjeilla. (Synnytin reilu 2v sitten) Ei onnistunut. Ei ollut kilpirauhasarvoissa häikkää. Vaan todettiin tuossa pari kk sitten pcos. Sain metforem reseptin ja paino alkoi heti pudota ja samasta kierrosta plussasin, mistä alotin noi metut :)
Makeanhimo on poissa ja nälkäkään ei oo niin paljon missään välissä. :)
 
Vahvistuuuu:Heartred
Piti vain varmistaa. x)

ImageUploadedByVau Foorumi1529862983.148844.jpg
 
Takaisin
Top