Raskaaksi 2017

Pitäisiköhän tehdä samanlainen reissu :angelic: Mulla sattuis nyt ovulaatio juuri juhannukselle ja mikäli päätetään lähteä juhannuksen viettoon, siellä ei ole kyllä tiloja hyödyntää ovista :joyful:
 
Pahoittelut negoista Alinah ja Unicorn!

Unicorn, saitteko/varsitteko te jo jonkun uuden aukkariajan, jos tässä nyt olleessa tutkimuksessa se jäi epäselväksi?

Alinah, tosi kurja toi nega, mutta nyt sentään saattiin ovis ja kaikki näytti hyvältä. Tiedän, että nyt tuntuu varmasti pahalta, mutta kyllä mä uskon, että se teidänkin plussa on ihan kulman takana.

Mulla piinapäivät jatkuu. Tänään on dpo 7 ja yhtäkkiä iski kunnon huimaus. En tiedä, mistä se tuli, mutta ei mulla kyllä tällasta aikaisemmin ole ollut. Säikähdin vähän. Toisaalta olin eilen hammaslääkärissä ja jouduin pitämään suuta auki ja päätä kenossa niin pitkään, että mulla voi olla pää vaan poikkeuksellisen jumissa.
 
Täällä myöskin testattu tänäaamuna dpo 13 tälläinen.. :sad001 Ja kp 1:ksi näyttäisi kääntyvän jos ei vielä tänään niin huomenna, sen verran jo pyyhkiessä vuotelee...

IMG_20180619_110009.jpg
 
Pahoittelut negoista Alinah ja Unicorn!

Unicorn, saitteko/varsitteko te jo jonkun uuden aukkariajan, jos tässä nyt olleessa tutkimuksessa se jäi epäselväksi?

Alinah, tosi kurja toi nega, mutta nyt sentään saattiin ovis ja kaikki näytti hyvältä. Tiedän, että nyt tuntuu varmasti pahalta, mutta kyllä mä uskon, että se teidänkin plussa on ihan kulman takana.

Mulla piinapäivät jatkuu. Tänään on dpo 7 ja yhtäkkiä iski kunnon huimaus. En tiedä, mistä se tuli, mutta ei mulla kyllä tällasta aikaisemmin ole ollut. Säikähdin vähän. Toisaalta olin eilen hammaslääkärissä ja jouduin pitämään suuta auki ja päätä kenossa niin pitkään, että mulla voi olla pää vaan poikkeuksellisen jumissa.

Huomenna on yksityisen gynen soittoaika niin kysyn häneltä kannattaisko se ottaa uusiks ja voisko hän tehdä. Kysyn samalla jotain lääkehoitoa , kun varsinaisiin lapsettomuushoitoihin ei vielä voida lähteä..

8kg jo pudotettu, joten ei enää tavoitekaan kaukana bmi 40 asti.
 
Pahoittelut negasta salainensydän! :sad001

Täällä dpo8-11 , seuraavan kerran testailen torstaina, elleivmenkat oo pärähtäny päälle :) tosi kurja olo. Tuntuu kun olisi kipeäksi tulossa, vetämätön ja huono. Eilen lämmöt oli 37. :/
 
Soittelin eilen Naikkarille kysyäkseen tästä turvotuksesta ja vatsaoireilusta.Hoitaja soitteli takaisin ja kertoi että kahdet kuukautiset voipi tulla niin sitten vasta joillakin voi laskea turvotus.Normaaleissa rajoissa mennään siis :) Puhuimme syksyn hoidoista ja hän kertoi että yritetään elokuussa päästä tekemään ivf ja lääkäri tietoihin kirjoittanut että tarvittaessa saa käyttää primoluteja käynnistämään kuukautiset. Kierto ollut vähän mitä sattuu siksi hätävaralle kaapissa primolutit.Hoitaja sanoi että jos mitenkään olisi mahdollista niin en ottaisi elokuun kuukautisiin primoluteja ihan sen takia kun se osittain voi vaikuttaa hoitoon ja sekin omanaan on hormooni ja kierron aikana muutenkin jo käytetään lääkkeitä mitkä ovat hormooneja.
 
Täällä helpotuksen huokaus, kun o-testi oli äsken lähes positiivinen. Tilanne siis, että mies on nyt kesällä työreissuilla paljon, tuli pari päivää sitten kotiin ja lähtee taas huomenna viikoksi. Kierron alussa laskeskelin, että ovuloisin normikierron mukaan päivää ennen kuin mies tulee takaisin eli ei tsäänssejä hedelmöittyä, näppäränä tyttönä sitten nappailin kolmena ekana päivänä kaappiin jääneitä e-pillereitä ajatellen, että kierto siitä hämääntyy sopivasti. Kierto sitten pimahtikin ihan täysin, vähän menkkojen päätyttyä tuli tosi niukka "tyhjennysvuoto" pillereitten takia ja ovulaatio ollut ihan hukassa, vielä tänä aamuna haaleaa hailuraa testiin. Kuiteskin siis äsken tuli lähes tasavahvat viivat, huh! Vähän olisi ketuttanut, jos olisin onnistunut sählimään ovulaation keskelle miehen työmatkaa... Toki eihän se ovulaatio nyt vielä varmaa ole, mutta koitetaan ajatella positiivisesti.
 
Tänään oli se soittoaika yksityiselle.
Selitti mulle vähän paremmin kun se edellinen, että sinne munanjohtimiin on voinut tulla jotain nirhaumaa siitä katetrista jolla se tutkimus tehdään ja se on ikäänkuin sulkenut ne johtimet ettei neste pääse sinne. Ja kun mulla ei tiettävästi ole mitään lantionseudun tulehdusta ollut, joka voisi ne sulkea, ja on ennestään jo yksi lapsi ja viime kesänä yksi km, niin piti epätodennäköisenä että ne olis tukossa.

Mutta tuo surkea yrityskin voi kuulemma auttaa suotuisasti raskaaksi tuloon kun niitä paikkoja on vähän edes puhdistettu, vaikkei se johtomiin asti mennytkään. Että kuulemma peukut pystyssä :)

Sanoi että jos olisi minä, yrittäisi kärvistellä syksyyn asti, jollon tkssa tehtäis se uudelleen ja aloitetaan letrot. Kun että menisin yksityiselle tekemään sen nyt ja maksaisin itseni kipeeks siitä. Ei nähnyt sitä kovin hyödylliseksi ja välttämättömäksi juuri nyt. Joten odotellaan syksyyn ja katsellaan sitten jatkoa julkisella. Painoa pitää edelleen pudottaa paljon, että mihinkään varsinaisiin hoitoihin edes päästäisiin. Se tuottaa mulle suurimman stressin tässä hommassa :|
 
Voi Unicorn, toivottavasti sittenkin olisi aukkari siis positiivisia muutoksia tuubiin tehnyt! Ja eikös painonpudotus tällä hetkellä etene oikein mallikkaasti. :)

Tänä aamuna oli o-testi ihan hitusen vahvistunut eilisiltaisesta, juuri ja juuri melkein-plussasta juuri aavistuksen kontrolliviivaa vahvempaan, epäilisin, että yön aikana olisi ollut kirkkaampi plussa. Nyt en tiedä, laskenko dpo 0:ksi tämän päivän vai huomisen... Toivottavasti olisi jo tänään, kun talletuksia ei enää tähän saa, eilisiltana viimeksi. Muistelisin, että kaikki alkaneet raskauteni on tulleet o-plussan jälkeisistä talletuksista, että katsoo nyt.
 
Alinah, haalea viiva siellä näkyy, onko luonnossa väriä? Itselläni tuo olisi ehkä jopa plussa, kun ei tule yleensä mitään viivanpaikkoja testeihin, ainakaan kuvissa asti näkyviä... Mikä dpo sinulla olikaan?
 
No voi höh Unicorn! Mutta ehkäpä se yksityinen lääkäri oli oikeassa, että kannattaa vielä yrittää. Ymmärrän kyllä hyvin, että syyskuuhun asti odottaminen on tuskaa.

Alinah, nään! Mikä dpo sulla nyt oli?
 
Takaisin
Top