Raskaaksi 2017

Aika kattava lista tosiaan. Oon kullut, että jotkut suosittelee myo-inositolia, jota on esim. Inoman-nimisessä valmisteessa. Myo-inositolin hedelmällisyyttä parantavista vaikutuksista on ihan oikeasti tieteellistä näyttöä ainakin pcos:ta kärsivillä naisilla. Sen toiminnasta miehillä en itse ole lukenut, mutta ehkä se on vielä yksi mahdollisuus, joka kannattaa testata.

Hmm. Tuota vois kyllä itsekin koittaa , kun pcos:ta kärsin. Täytyypä tutkia asiaa, kiitos :) geleä oon syönyt mutta ei vaikuttanut muutoin kun sai kierrot sekaisin.
 
Hmm. Tuota vois kyllä itsekin koittaa , kun pcos:ta kärsin. Täytyypä tutkia asiaa, kiitos :) geleä oon syönyt mutta ei vaikuttanut muutoin kun sai kierrot sekaisin.
Mä oon ite ottamassa myo-inositolin (inofolic) käyttöön ens kierrossa, jos nyt ei tuu plussaa. Mulla ei oo todettu pcos:ä, mutta veikkaisin, että mulla vois olla pco-tyyppiset munasarjat, kun kierto on niin pitkä.
 
Te jotka syötte letroja niin mihin vrk aikaan otatte lääkkeen? Mä täällä mietin aloitanko tässä kierrossa.
Mä otan illalla muutama tunti ennen nukkumaanmenoa. Ajattelin ottaa sen takia illalla, jos tulee jotain sivuoireita niin olisivat mieluummin yöaikaan niin ei tarvii töissä kärvistellä. Toistaiseksi mulla ollut ajoittain aika kovaa päänsärkyä letroista, mutta se ajoittuu enemmän valveillaolo ajalle ,ikävä kyllä, ottoajankohdasta huolimatta.
 
Mulla ei mitään sivuoireita niistä tullut. Jotenkin tuntuu ettei mitään hyötyä vaikka söisin kolme nappia kerralla..

On se vaan niin väärin kyllä että lasta saa odottaa vuosia..
 
Hitto kun pistää oikean puolen munasarjaa, ovis ei pitäis olla vielä pitkään pitkään aikaan jos ollenkaan.
 
Mikä kp sulla Alinah menossa?

Kp15, tänään taas lupa jatkaa oviksen tikuttelua. Ollaan vielä täällä miehen sedän luona Klaukkalassa ja ovistestit kotona enkä aamulämpöäkään tänään mitannut kun mittari kotona.

Keskiviikkona tsekataan uudestaan follikkeli ultrassa tilanne miltä tuolla näyttää.
 
Oiskohan sitte kuitenki tuuri käyny ja ovis ois nyt? Muistanko väärin vai oliko sulla ovis yleensä myöhemmin?

Ne harvat ja muutamat kerrat kun ovuloin, ovis tapahtuu tosi myöhään. Marraskuussa viimeksi todistetusti ovuloinut kp38. En kuitenkaa usko, että ovuloin nyt kun viimeviikolla ultrassa lääkäri meinasi että tämäkin kierto tulee olemaan ovuloimaton mutta varmuuden vuoksi sitten määräsi ton uuden ultran.
Toki teen ovistestin kun kotiin pääsen.
 
Ne harvat ja muutamat kerrat kun ovuloin, ovis tapahtuu tosi myöhään. Marraskuussa viimeksi todistetusti ovuloinut kp38. En kuitenkaa usko, että ovuloin nyt kun viimeviikolla ultrassa lääkäri meinasi että tämäkin kierto tulee olemaan ovuloimaton mutta varmuuden vuoksi sitten määräsi ton uuden ultran.
Toki teen ovistestin kun kotiin pääsen.
Toivotaan että ultrassa sitte löytyis vastaus....:sad001
 
Jee, tänään alkoi vuoto ja älyttömät kivut, maksimit parasetamolia ja ibuprofeenia vedetty ja kuumavesipullo vatsalla, edelleen kipu lähes sietämätöntä. Päivystykseen ei viitsi lähteä, kun ei ne siellä mitään pysty kuitenkaan tekemään, kipristelen ja vuotelen mieluummin rauhassa kotona... Onni on mies, joka tähän aikaan lähti kauppaan hakemaan minulle siteitä ja lakritsia. :Heartred
 
Heitsu, sympatiat menkoista, mutta peukku sun kauan odottamalld suunnitteluajalle! Toivottavasti sitä kautta sitten tärppää:Heartred

Mä oon täällä tulossa hulluksi tästä piinailusta. Nyt on dpo 10 ja herkät testit vielä ihan negoja. Silti musta tuntuu, että kaikki oireet viittaa raskauteen. Olin jo ihan varma, että tänään olisi ilmestynyt testiin joku haamu, mutta ei. Ja joo, dpo 10 on todella aikainen, tiedetään... Tänään aamulla tuli muutama tippa jotain ruskeaa vuotoa. Mulla ei ole koskaan ollut mitään tiputtelua ennen menkkoja ja luinkin, että ns. kiinnittymisvuodon pitäisi tulla just näihin aikoihin. Kaikki vaikuttais siis periaatteessa ihan positiiviselta, mutta toi puhdas nega jotenkin lannistaa, vaikka tiedän testaavani tosi aikaisin. Koira mekkaloi yöllä ja muutenkin varmaan jännitin testitulosta niin paljon, että heräilin herkästi. Menin vessaan testaamaan jo neljältä aamuyöstä:hilarious: Näin ollen aamulämmöistä en nyt voi sanoa mitään varmaa.
 
Heitsu, sympatiat menkoista, mutta peukku sun kauan odottamalld suunnitteluajalle! Toivottavasti sitä kautta sitten tärppää:Heartred

Mä oon täällä tulossa hulluksi tästä piinailusta. Nyt on dpo 10 ja herkät testit vielä ihan negoja. Silti musta tuntuu, että kaikki oireet viittaa raskauteen. Olin jo ihan varma, että tänään olisi ilmestynyt testiin joku haamu, mutta ei. Ja joo, dpo 10 on todella aikainen, tiedetään... Tänään aamulla tuli muutama tippa jotain ruskeaa vuotoa. Mulla ei ole koskaan ollut mitään tiputtelua ennen menkkoja ja luinkin, että ns. kiinnittymisvuodon pitäisi tulla just näihin aikoihin. Kaikki vaikuttais siis periaatteessa ihan positiiviselta, mutta toi puhdas nega jotenkin lannistaa, vaikka tiedän testaavani tosi aikaisin. Koira mekkaloi yöllä ja muutenkin varmaan jännitin testitulosta niin paljon, että heräilin herkästi. Menin vessaan testaamaan jo neljältä aamuyöstä:hilarious: Näin ollen aamulämmöistä en nyt voi sanoa mitään varmaa.
Kiitos,Toivotaan että tärppää :D
 
Yöllä nukkumaan käydessä oli ihme tuntemuksia taas munasarjoissa. Vasemmalla ja oikealla puolen, ihme paineen tapaista tunnetta. Varmaan taas follikkelin kasvu juttuja.. :confused:

Alinah kp16
 
Jee, tänään alkoi vuoto ja älyttömät kivut, maksimit parasetamolia ja ibuprofeenia vedetty ja kuumavesipullo vatsalla, edelleen kipu lähes sietämätöntä. Päivystykseen ei viitsi lähteä, kun ei ne siellä mitään pysty kuitenkaan tekemään, kipristelen ja vuotelen mieluummin rauhassa kotona... Onni on mies, joka tähän aikaan lähti kauppaan hakemaan minulle siteitä ja lakritsia. :Heartred

Tsemppiä :Heartred
 
Tsemppiä hurjasti Mangusti:Heartred

Täälläkin vuoto päällä..
Tänään kävin lääkärillä ja sain pari päivää sairaslomaa ja panacod -reseptin.
Yllättävän kovia kipuja. En olisi uskonut pienillä viikoilla näin kovina tulevan.

Toivottavasti pian ohi ja kierto ei menisi iiiihan päin puita.
Päästäisiin taas yrittämään:Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top