Raskaaksi 2017

Täällä nyt lusittu menkat ja oviksen metsästys alkaa viikon päästä.Maltamattomana odotan 6.3. Toista IVF suunnittelu aikaa siinä saadaan lopullisesti tietää millä kaavalla mennään ja lääkitystä tiedetään millä annostuksella mennään.

Mukavaa Heitsu, että teidän asiat alkaa selkiytymään :)
 
Mitä kaikkia vitamiineja täällä kanssa sisaret käyttää? itse käytän sinkkiä,d-vitamiinia,foolihappoa ja ajattelin aloittaa heti miten b12 vitamiinin luin että foomihapon vaikutukset olisi paremmat jos on käytössä b12 ja raskautta silmäpitäen niin olisi suotuvaa sen käyttö.
 
Minä syön d-vitamiinia, foolihappoa, maitohappoa ja geleitä olen syönyt joulukuun kaavinnan jälkeen, tukemaan limakalvon palautumista.

Mielenkiintoista kuulla mitä kaikkea erilaista ihmiset syö :)

Onkos teillä leidit tietoa tuosta gelee royalesta, pitääkö sen syönti lopettaa plussauksen jälkeen?
 
No oho, clearbluen Digi antoi vilkkuvan hymynaaman viimeisen testitikun kohdalla. Onneksi uusi paketti tuli torstaina!

Eriasia sitten onkin, että tapahtuuko ovis! Mutta ihmettelen, kun keskiviikkona ei selviä johtofolleja näkynyt (omakannasta luettu) mutta silti suurimmat ne follit molemmin puolin oli ne yhdet. Kooltaan 9mm ja 10mm, kyllä tässä peittoa heilutellaan sit kuitenkin varuiksi. En vaan usko oviksen tapahtuvan, kun sain silloin marraskuussakin ekalla yrittämällä hymynaaman kp22 eikä siitä ovista tapahtunut.. Tämän aamun aamulämpö oli kyllä romahtanut todella paljon, oli jotain 35.18 kun eilen oli vielä yli 36.
Ja kyllä mittaan samoihin aikoihin joka aamu kun muistan ja unta on samanverran takana suunnilleen.
 
625d729ed5aaeb61af14ee583cfda354


Lämpökäyrä.
 
D-vitamiini, mammavitamiinit(mukana foolihappo).
Foolihappoa vedin kuurina, vielä lisäksi tuohon päälle, viime kierrossa.

Sinkki+magnesium myös käytössä.
Omega3 aloitan tässä kierrossa taas :)
 
Ainiin, silloin viime viikon keskiviikkona kun oli se eka folliultra niin se limakalvon paksuus oli vain 2,5mm kun muistin että lääkäri kertoi sen olleen alle 2. Mutta omakannassa sit luki kuitenkin että 2,5mm niin nyt keskiviikkona se oli 8mm.
 
Heitsu pahoittelut tuosta mun arviosta "huonoa kieltä" tuohon sinun kommenttiin, olin painanut sen vahingossa en tarkoituksella! Otin pois :facepalm::happy:
 
Mä äsken vessa reissulla testasin kohdunnapukkaa ihan huvikseni, ja se oli pehmeä ja hieman auki. Sain sinne sormenpäästä ehkä kynnen, mutta mulla jäi selkeetä limaa sormiin joka venyi siinä sormien välissä. En nyt sitten tiedä, oliko mahdollista aamuista miehen tavaraa vai voiko se olla ovulaatiolimaa vai oisinko muka sitten tällähetkellä kiihottunut. (ei oo sellasta oloa että olisin..) Aamulla tuli se vilkkuva hymynaama tosiaan ja päivällä klo 14.30-15.30 oli pientä päänsärkyä joka meni sitten ohi, muttei oo vielä mahaa jomottanut mitenkään mistä voisin epäillä mahdollista ovista. Nyt kauhee stressi siitä että entä jos se ovis meneekin sivusuun kun meillä oli tätä päivää ennen 2 päivää ilman seksiä. Tänään aamusta oli tosiaan 2 päivän tauon jälkeen ja pakko se on kai miehelle pistää viestiä et tulee kotiin miesten sauna illasta että päästään hyödyntää lisää, pelottaa vaan että jos onkin jo liian myöhäistä! Keskiviikkona kuitenkin tuli vielä tyhjä ympyrä ja molemmin puolin oli ne yhdet suurimmat follit 9mm ja 10mm. Eikä ultraava lääkäri sanonut mitään että ovis olisi tässä lähipäivinä tai edes tulossa. Puhuttiin vain, että letrozolin annostus nostetaan ja seuranta ultra sitten kp12-14. Ja että ovistestailut sitten siinä kierrossa alkaa kp10 ettei mene mahdollinen ovis sitten ohi... Vai tuliskohan pysyvä naama sitten jo huomenna, apua! Ihmetyttää se tämän aamun lämpö kun eilen oli 36.10 ja tänään 35.18.
 
Nyt naiset kaipaisin teiltä mielipiteitä! :)
Mulla nyt siis kp 27, kierron pituudesta ei aivan varmuutta mutta ovisplussasta laskettuna tänään dpo 7 ja Fertility Friendin/lämpöjen mukaan dpo 5. Eilen aamulla alkoi AIVAN JÄÄTÄVÄ pissahätä. Tuntuu että rakko on täynnä kokoajan ja pissa lirahtaa housuun hetkenä minä hyvänsä. Eilen oli pahimpana aamulla, helpottui päivän myötä mutta tänään hädän tunnetta ollut koko päivän. Virtsatietulehdukselta vaikuttaisi. Ja mulla yleensä on hyvin harvoin tämmöisiä tulehduksia. Tänään vessareissujen yhteydessä on tullut pyyhkiessä hyvin hailakan punaista paperiin, mutta en ole paikantanut "vuodon" syytä. Emättimestä se ei vaikuttaisi tulevan, valkovuoto suht normaalia ja virtsakin normaalin väristä. Voisikohan johtua kuivista limakalvoista? o_O Ja voisikohan tämä VTI olla raskausoire jo näin aikaisessa vaiheessa? Kiinnittyminen hädin tuskin tapahtunut. Ainahan tietysti on se (todennäköisin) vaihtoehto että olen palelluttanut itseni jne. Mutta en ainakaan muista että tämmöstä olisi päässyt käymään. Ulkoillessa on ollut lämpimästi päällä toppahousut mukaanlukien ja autossakin on laitettu penkinlämmitin päälle :grin Vähän nyt jopa "pelottaa" että jos kyse on "vain" VTI, jotenkin oon kerennyt toivomaan siitä niin kovasti raskausoiretta :p Takokaa nyt mulle järkeä päähän :laughing002 Ja hups, huomaamatta tuli näin paljon tekstiä.
 
Heheh :grin Kiitti kummallekin vastauksista, täytyy vaan yrittää pitää jalat maassa ja odotella :) Toivotaan parasta, ettei kyse olisi pelkästään kuivista limakalvoista!
 
Takaisin
Top