Raskaaksi 2017

Vielä piti tänää testailla.. nyt päästän teidät piinasta ja siirryn hehkuttamaan lokakuisiin. Tulkaa pian muutkin perässä :Heartred plussanneiden puolella on tilaa teille kaikille:Heartbigred
Collage 2018-02-20 08_55_45.jpg
 
Onnea vielä plussanneille!

Vaiana tuokin on varmaan yksilöllistä onko km kivuliaita. Mulla km joskus 5+jotain eikä ollu kipuja. Eikä myöskään lääkkeellä kkm tyhjennyksessä mikä oli lokakuussa. Henkinen kipu oli kyllä kovaa.

Täällä napattu eka letro ja lääkäri soittaa iltapäivällä jolloin kysyn jos ultrais tilanteen ens viikolla.
 
Muokattu viimeksi:
Mua hämmentää taas suuresti tää mun kierto.. Lauantaina tuli ovisplussa testiin mutta lämmöt edelleen aika tasaisesti siinä 36,0 kieppeillä ja tänään huvikseen tekemäni ovistesti näytti tältä. Letrozol kuurin söin taas tässä kuussa, tällä kertaa tosin kp 4-8 kun unohdin aloittaa kp 3.. Mutta eikai tämä voi siitä johtua? Yleensä mulla on tässä vaiheessa ollut viiva hyvin hyvin haalea tai viivaa ei näkyvissä ollenkaan, joten vähän luulen että saattaa olla ovuloimaton kierto.. :sad001 Kai semmoinen voi olla vaikka oiskin letrot käytössä. Edellisissä kierroissa on kyllä ollut vastetta. Tänään siis kp 22/29-33.

IMG_20180220_164202.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Tänään oli pitkään odotettu IVF suunnittelu.Ajat oli myöhässä ja joillekkin sanoivat ihan että täytyy jaksaa odottaa.Meidän aika oli myöhässä 10min onneksi vain.Puhuimme tämän hetkisestä tilanteesta ja sanottiin että tässä välissä kotona on luomu yritystä ja ei olla käyty tässä välissä missään hoidoissa.Kaikki verikokeet olivat ook ja puntarille laitto menemään kumpasenkin.Ylipainoa hieman kumpasellakin.Miehelle ei olla koskaan puhuttu painosta hän on 190cm ja käy kuntosalilla 5krt viikossa ja löytyy lihasmassaa niin oli hieman huvittavaa kun puhui ylipainosta.Itsellä minulla on jonkun verran painoa ja sen tiedänkin jo.Ultrattiin minut ja sanoi että kun on menossa kuukautiset niin haastavaa nähdä tilannetta mutta ehkä täällä on jotain johtofollukkeleita jotain vanhoja ja puhui myös monirakkuloisista munasarjoista hän painotti ettei osaa sanoa 100% mitään kun vuotoa on.Hän sanoi että tämän tiedon mukaisesti jos olisi monirakkulaiset munasarjat niin ja minun hoito historiaan katsoen olisi meidän kaava lyhyt kaava mutta tämän jälkeen sanoi että täytyy ensin ottaa AMH arvo ennen kun 100%päätetään kaava plus täytyy ottaa uudestaan sukupuolitautitestit.Tänään siis käytiin uudestaan kumpanenkin labrassa ja sopimukset allekirjoitettiin.6.3. On meillä uusi IVF suunnittelu aika missä saadaan lopullinen kaava tietoon ja sitten lopulliset annostukset lääkkeiden suhteen.
 
Heitsu1996, tiiätkö miten tuo ivf hoidon kaava määräytyy? Miksi tuo AMH arvo otetaan ? Onnea tuleviin hoitoihin :)
Kiitos.Tuo AMH otetaan sen takia että tiedetään miten paljon toimintaa on munasarjoissa siis sen mukaisesti voidaan lääkkeitä annostella ja suunnitella hoitoa.Kaavaan vaikuttaa tuon AMH:n arvo,lapsettomuus diagnoosi vaikkapa monirakkulaiset munasarjat plus muut sairaudet myös miten edelliset hoidot on menny.
 
Tsemppiä Heitsu :Heartred Kiva että vihdoin suunnittelu alkaa!

Miten te hoidatte päänsärkyä sillon kun särkylääkettä ei voi ottaa? Mulla särkee nyt toista päivää päätä ja menossa dpo 7. Tuntuu et kaikkee on jo kokeiltu. Eilen oli myös lämmöt ylhäällä, mutta ei ollut yhtään siihen liittyvää kolotusta ja aloin haaveileen et liittyiskö se kiinnittymiseen :D

Vähän kauhulla odotan, että alkaako menkat ja millon ne alkaa. Flo ennustaa et ne alkais vika päivä ja vaihdan uuteen työpaikkaan ensimmäinen päivä. Endokivut kestää 2-3 päivää, joten näyttää nyt aika pahalta. Tosi ikävä soittaa ekana päivänä etten tuu ku mulla on menkat! Tuntuu että ihminen jolla ei oo endoo ei ymmärrä miks menkkakivut vaatii sairaslomaa. En tiedä. Toivottavasti joku ois tarrannu kii niin ei tarvis enää sitäkään miettiä!

Kp 26/29-39, yk 11, dpo 7
 
Tsemppiä Heitsu :Heartred Kiva että vihdoin suunnittelu alkaa!

Miten te hoidatte päänsärkyä sillon kun särkylääkettä ei voi ottaa? Mulla särkee nyt toista päivää päätä ja menossa dpo 7. Tuntuu et kaikkee on jo kokeiltu. Eilen oli myös lämmöt ylhäällä, mutta ei ollut yhtään siihen liittyvää kolotusta ja aloin haaveileen et liittyiskö se kiinnittymiseen :D

Vähän kauhulla odotan, että alkaako menkat ja millon ne alkaa. Flo ennustaa et ne alkais vika päivä ja vaihdan uuteen työpaikkaan ensimmäinen päivä. Endokivut kestää 2-3 päivää, joten näyttää nyt aika pahalta. Tosi ikävä soittaa ekana päivänä etten tuu ku mulla on menkat! Tuntuu että ihminen jolla ei oo endoo ei ymmärrä miks menkkakivut vaatii sairaslomaa. En tiedä. Toivottavasti joku ois tarrannu kii niin ei tarvis enää sitäkään miettiä!

Kp 26/29-39, yk 11, dpo 7
Kiitos.
 
Tänään taas tehty aamusta clearbluen kaksoishormooni ja tyhjää ympyrää näytti. Ihan uskomatonta, kp18 vissiin menossa.

Tuun tänne varmaan kertoo huonoja uutisia tämän päivän ultrasta sitten kun se on ollut..
 
Tsemppiä Heitsu :Heartred Kiva että vihdoin suunnittelu alkaa!

Miten te hoidatte päänsärkyä sillon kun särkylääkettä ei voi ottaa? Mulla särkee nyt toista päivää päätä ja menossa dpo 7. Tuntuu et kaikkee on jo kokeiltu. Eilen oli myös lämmöt ylhäällä, mutta ei ollut yhtään siihen liittyvää kolotusta ja aloin haaveileen et liittyiskö se kiinnittymiseen :D

Vähän kauhulla odotan, että alkaako menkat ja millon ne alkaa. Flo ennustaa et ne alkais vika päivä ja vaihdan uuteen työpaikkaan ensimmäinen päivä. Endokivut kestää 2-3 päivää, joten näyttää nyt aika pahalta. Tosi ikävä soittaa ekana päivänä etten tuu ku mulla on menkat! Tuntuu että ihminen jolla ei oo endoo ei ymmärrä miks menkkakivut vaatii sairaslomaa. En tiedä. Toivottavasti joku ois tarrannu kii niin ei tarvis enää sitäkään miettiä!

Kp 26/29-39, yk 11, dpo 7
Tsemppiä piinapäiviin! :) Tuo päänsärky on kyllä inhotta vaiva :/ Itse kävin hierojalla, se vähän auttoi :)
 
Näin äitiä maanantaina ja tänään se soitti ja kysy oonko raskaana, kun hänelle tuli ihan sellanen fiilis, että oon. Sanoin että en ja samalla toivon, että sen fiilis on oikee :D Hauskaa siinä vaan on se, että se on tiennyt aina et joku on raskaana ennenkö siitä on kerrottu! Nyt se sit vaan nauro, että tuleeko tästä nyt ensimmäinen kerta kun se on väärässä.

Dpo 7 ja maanantaina jos testais, kun on dpo 12.
 
Follikkeli ultra ohi, ei ollu juuri muutosta viikon takaiseen ultraan. Ne yhdet suurimmat follit mitkä löytyi molemmin puolin viikko sitten oli nyt 9mm ja 10mm. Ja ne oli kumpikin viikko sitten 8mm, limakalvo oli paksuuntunut jonku verran. Letrozol annostusta nostetaan ja välikiertoja ei tosiaan tarvita nyt sitten. Soittelen uutta ultraa sitten kun uusi kierto alkaa ja oviksen tikuttelut aloitan lääkärin ohjeen mukaan kp10.
Ensi kiertoon follikkeli ultra kp12-14.

Alinah kp18..
 
Tilasin tiistaina niitä clearbluen kaksoishormooni testejä lisää ebaysta ja nyt postimies oli oventakana paketin kanssa, aina se viikko mennyt että saapuu ja siitä jätetty saapumis ilmoitus postin mukana. Kerrankin kävi näin ja tosi nopeeta palvelua!

Sähköpostinkin mukaan paketti piti saapua vasta maanantaina - tiistaina. :)
 
Mäkin sain kyllä tosi hyvää palvelua ebayssa :) Nimittäin kolme viikkoa sitten tilaamani raskaustestit loistavat edelleen poissaololollaan, vaikka briteistä tilasin ja toimituksen arvioitu saapumispäivämäärä oli ennen 5.2. Laitoin sitten asiasta myyjälle viestiä ja lupasivat saman päivän nimissä lähettää tilauksen uudelleen, ilman kuluja tottakai. Kovasti pahoittelivat viivästystä, vaikka minkäpä he sille voivat että paketti on eksynyt minne lie huitsin nevadaan. :p Tämä on kyllä mahtavaa asiakaspalvelua, kuten kuuluukin. Parasta olisi jos tämä alkuperäinen tilaukseni vielä tässä jostain ilmestyisi postilaatikkoon, niin sitten olisi tyyliin yli sata raskaustestiä :laughing021
 
Täällä nyt lusittu menkat ja oviksen metsästys alkaa viikon päästä.Maltamattomana odotan 6.3. Toista IVF suunnittelu aikaa siinä saadaan lopullisesti tietää millä kaavalla mennään ja lääkitystä tiedetään millä annostuksella mennään.
 
Takaisin
Top