Raskaaksi 2017

Mangusti, syvimmät pahoittelut:Heartred ihan kamalaa :sad001

Rintta, pahoittelut myös ja tsemppiä:Heartred

On tää vaan ihan uskomatonta, kuinka paljon näitä km tuntuu täällä satelevan.. :sad001
 
Oon yhdessä whattsupp ryhmässä jossa on mun muutama työkaveri, myös tää joka ilmotti viikko mun km jälkeen olevansa raskaana yllättäen. Tänään tuli viestiä et hän on nesteytyksessä kun mikään ei pysy sisällä. Oon niin vihainen ja kateellinen. Teki mieli kirjoittaa: Ole vittu onnellinen että oot raskaana! Anteeks kielenkäyttö. Ja ei, en toivo tätä mitä koin kellekkään. Mut jos hänen pahoinvointi vaikka jatkuis vähän pidempään...Kaikesta huolimatta vastasin vaan et toivottavasti olo paranee nesteytyksellä..

Jess!! Olet kiltti ihminen :)
Mun teki kans mieli sanoa kaverille joka hiero positiivista tulosta mun naamaan et toivon et vauva syntyy poikittain ja järsii sulta nännit ekan kuukauden aikana... mut sit mäkin vaan sanoin et ihanaa!! Ja olin ylpeä itsestäni :D
 
Vaiana, toivottavasti ensi kerralla plussa ois pysyvä :Heartred Ja hae ihmeessä saikkua, mulla oli ainaki ihmeen kovia ne maha krampit :sad001

Piti palata tähän kommentiin, koska tosiaan kyllä tekee kipeää!
Olin tänään töissä kyllä, mutta koko päivän, pahentuen iltaa kohden, kovaa kipuilua.
Nyt tuntuu kovasti selässä, kuin lievät synnytys supistukset :banghead: mutta kuitenkaan vuoto ei vaan kunnolla ala! Vain pyyhkiessä... aaaargh. Pelottaa ja ahdistaa, ku mahdollisuus..
Maanantaina soittelen neuvolaan, jos ei ala tästä edetä. Varmaan käskevät viikon odotella vaan.:shifty:
 
Piti palata tähän kommentiin, koska tosiaan kyllä tekee kipeää!
Olin tänään töissä kyllä, mutta koko päivän, pahentuen iltaa kohden, kovaa kipuilua.
Nyt tuntuu kovasti selässä, kuin lievät synnytys supistukset :banghead: mutta kuitenkaan vuoto ei vaan kunnolla ala! Vain pyyhkiessä... aaaargh. Pelottaa ja ahdistaa, ku mahdollisuus..
Maanantaina soittelen neuvolaan, jos ei ala tästä edetä. Varmaan käskevät viikon odotella vaan.:shifty:
En tiedä missäpäin vaikutat, mutta mä sain parhaan avun naistentautien polilta. Sinne soitin päivystykseen kun kivut oli kovat!
 
Mangusti :sad001 Oon ihan äärettömän pahoillani. Samoin kaikkien muiden kohdalla jotka on keskenmenon/lapsettomuuden/pitkään yrityksen joutuneet kokemaan. Tuntuu tosi pahalta. Toivon kaikille vain kaikkea hyvää jatkoon :Heartpink
 
Piti palata tähän kommentiin, koska tosiaan kyllä tekee kipeää!
Olin tänään töissä kyllä, mutta koko päivän, pahentuen iltaa kohden, kovaa kipuilua.
Nyt tuntuu kovasti selässä, kuin lievät synnytys supistukset :banghead: mutta kuitenkaan vuoto ei vaan kunnolla ala! Vain pyyhkiessä... aaaargh. Pelottaa ja ahdistaa, ku mahdollisuus..
Maanantaina soittelen neuvolaan, jos ei ala tästä edetä. Varmaan käskevät viikon odotella vaan.:shifty:
Mulla alko se vuoto sitten kuitenkin muutaman päivän päästä, tuntu tosi ikävälle ne kivut, kun aattelin, että kohtu vaan hylkii alkiota ja sen takia supistelee :sad001 Mutta pakko vaan jaksaa uskoa, että ens kerralla ois parempi onni :)
 
Mrs R, kaikki vitamiinit on ollu käytössä jo monta vuotta. Mies syö sinkkiä ja monivitaamiinia, lisäks vielä c ja d ja magnesium.. foolihappo, omega3.. ja luonnontuotteista maca..
Maca on lisännyt seksihaluja kyllä.
Onkos niitä muita hyödyllisiö vitamiineja sitten?
Aika kattava lista tosiaan. Oon kullut, että jotkut suosittelee myo-inositolia, jota on esim. Inoman-nimisessä valmisteessa. Myo-inositolin hedelmällisyyttä parantavista vaikutuksista on ihan oikeasti tieteellistä näyttöä ainakin pcos:ta kärsivillä naisilla. Sen toiminnasta miehillä en itse ole lukenut, mutta ehkä se on vielä yksi mahdollisuus, joka kannattaa testata.
 
Tultiin miehen sedän luokse tänään Klaukkalaan, ihan ekstemporee kun miehen setä soitti kun oltiin kauppaan menossa että jos lähdettäisiin toukokuussa heidän kanssa etelään. Niin nyt sitten suunniteltiin että lähdettäisiin turkkiin Alanyaan, me ollaan kyllä käyty siellä miehen kanssa jo 2 kertaa ja viime kerralla oli mukana meidän poika. Niin odotan jo tota reissua! :) Eikä se haittaa vaikka ollaankin käyty jo muutaman kerran, kun on tosi kiva lomapaikka. :)
 
Mulla alko se vuoto sitten kuitenkin muutaman päivän päästä, tuntu tosi ikävälle ne kivut, kun aattelin, että kohtu vaan hylkii alkiota ja sen takia supistelee :sad001 Mutta pakko vaan jaksaa uskoa, että ens kerralla ois parempi onni :)

No näinpä :) tänään se vuoto alkoikin sitten rytinällä. Nyt vaan katse tulevaisuuteen :)
 
Mangusti_ hirmuisesti halauksia ja voimia :Heartred Toivottavasti pääsette tutkimuksiin.
Harmitus teidän kaikkien puolesta jotka olette tädin kohdannut. Toivon suuresti teille kaikille plussaa!
 
Takaisin
Top