Raskaaksi 2014

Mymmeli: Juu, viivojen pitää olla yhtä vahvat. :)

vitutusta ilmassa täälläkin, tuntuu että koko (v*!&@) kierto on mennyt tyystin hukkaan. Yks talletus kp 15 muistaakseni, teoriassa ovulaation aikaan mutta tuskin tärppää.. Eiii jaksa, vaikka meillä sentään on vasta yk2 menossa ja esikoisessakin meni ainaki 6kk ennenku nappas.. Hmmmmh..

Kp17/29-30
 
Hahaha ainakin tuli luettua kahdesti.. Ehkä myös saatoin sitten ymmärtää lukemani :grin

Tää on ehkä eka kierto piiiiiitkään aikaan kun saa silleen hyvillä mielin yrittää ja siis ihan johtuu siitä etten oo ennen ovista testannu :) no toivotaan ettei tätä jatku kauaa, muuten menee maku tästäkin testaamisesta.
Mulla vaan yleensä niin tarkka 29 päivän kierto ja viimeks venyi sinne 33..

Kp 12/29 yk 24-25? En muista enää :D
 
Ihana pikkukakkonen :D

tää palsta on ollu kyllä henkireikä ! ootte aivan mahtavia ihmisiä vaikkei tunnetta kuin näin netin kautta :) siis oli oikeasti ihanaa kun saatiin puhuttua ja mä tajusin miten kujalla se oli ei se tiennyt mitään faktoja luuli vaan et syön joka päivä pillereitä ja haluan siksi seksiä et hänen pitää suoriutua tietyssä ajassa ja mun tulla raskaaksi :D eikö ole hupsuja miehiä :D ♡ se oli ku pikku poika jossain suuressa ja ihmeellisessä paikassa :) kyllähän mä tunnen kamalaa pahaa mieltä ku itse olen touhottanut ja unohtanut sille kunnolla selittää :D voi raukkaa ! Kyllä se sano et haluaa lasta yhtä paljon kuin minä :) ♡
 
Ihana mies sulla....

Meillä ukko soitti mulle 5 kertaa töihin ja viimeisin puhelu oli että voinko lähteä töistä vähän aiemmin (klo 21 loppu työt) että hakisin kaupasta cheddar juustoa. Ei suostunut sanomaan mihin se sitä tarvii. .. purkki hernekeittoa oli tehny vaikka ruokaa oli kaappi pullollaan. etten tosiaan aina tiedä mikä näitä miesten ajatuksia kuljettaa. Itse oli kotona pojan kanssa ja aikaaki olis ollu hakea juustoa :) hah
 
Huoment likat!
Ihana herätä vapaapäivään jo ennen seitsemää... No oisin mä voinut vielä nukkua, mut ei tuu uni enää.

Kiivi, jaksamisia sinulle sinne, ikävää että lähdet taukoilemaan, mutta toisaalta se voi tehdä ihan hyvää.

Itse kun ensimmäistä lastani yritin sen 3 vuotta tiedän todellakin minkälaisia tunne myllerryksiä tuo yrittäminen aiheuttaa. 2,5 vuotta, kun olin yrittänyt, jouduin jo hetken olemaan töistä pois stressiä tuli vaan liikaa ja se purkautui lievänä masennuksena. Sen voin sanoa, alkoholi ei ainakaan auta tässä tilanteessa.

Mun oloa helpotti kun kävin puhumassa perhesuunnitteluneuvolassa. Ja loppujen lopuksi minulla oli ilmeisesti painoa vaan liikaa, koska kun kymmenen kiloa sain laihdutettua plussia alkoi ilmestymään testiin. Ja kun kolmas vuosi yrittämistä tuli täyteen tuo viimeinen plussa pysyikin mukana. :)

ON tällähetkellä ei murkkukeossa mitään uutta. Tädin olisi pitänyt kurvata jo eilen, mutta ilmeisesti sillä on menopelistä bensaloppu, no jos tänään sitten. :)
 
Täällä pikanen oma napa ennen kun lähetään mummuloimaan.. Eli ei siis oikeesti vieläkään niitä menkkoja..? Mua rupee vähän huolestuttaan.
 
Varovaiset onnittelut jennnyy ♡ viivalle vahvistumista ♡

Tänne täti tuli ja ryminällä :eek: onneksi tänään ei tarvii mennä mihinkään! On meinaan sen päiväset kivut ja tavaraa tulee :oops::confused:
 
Täällä taas ajatukse laukkaa villinä! Herätessä oli huono olo, aivan yökötti ja kävi mielessä että joutuuko oksentamaan. Karkkikipon haju keittiössä yökötti lisää, mutta heti kun sain syötyä hieman aamupalaa, olo helpotti. Eli täällä jännään nyt sitä, onko tulossa mahatauti vai... uskaltaako toivoa vähän erilaista "mahatautia" ?
Kuinka varhaisessa vaiheessa aamupahoinvointi teillä raskautuneilla/lapsen saaneilla on alkanut?
 
Onnea jennnyy!

Onpa nyt monelle tullut plussan sijaan paljon ikäviä uutisia :sad001 Mä pystyn niin hyvin samaistumaan teidän ahdistukseen ja suruun. Se jokaikinen pettymys on kauheaa ja raskasta! Mä toivon, että teistä jokainen silti saa vielä sen oman lapsen. Jaksamista kaikille!

Miemilia: ekassa mulla ei juurikaan pahoinvointia ollut, välillä oksetti mutta reilusti vasta plussan jälkeen. Nyt näyttäisi olevan sama homma.
 
Tosin mulla itellä oli ekalla kerralla olo, että ovis oli kyllä ihan sika-aikasin ja että raskaus olis ollut jo pidemmällä. Kp 28 tuli jo ihan kontrolliviivan vahvuset plussat ja vaikka poika synty jo 35+4, oli silti jo ihan valmis. Ja koska tuo mun toinen täysaikanenkin vauva oli suht pieni, on poikakin voinut olla siks laskettuja viikkoja vastaava. Mene ja tiedä :rolleyes:
 
Toivotaan että parin päästä kun testaan olis jo vahva viiva. Nyt on kuitenkin vasta dpo 9-10 niin ei kai haamua kummempaa oikein voi vielä oottakaan. Ajattelin että oon hullu kun olin näkevinäni haamun,näytin miehellekin ja sekin onneks näki ennen kun ehdin edes kertomaan omasta havainnostani :)
 
Vau jennyy! Sinne vain haamulle vahvistumista ja paljon onnea! :)

Miemilia mulla alkoi likasta huono olo ja pahoinvointi reippaasti plussan jälkeen noin viikolla 7 tosin en kyllä montaa kertaa oksentanut. Mutta hajut otti nenään ja siitä johtui huono olokin.. :)

Ja heh just kun pääsin sanomasta niin jos ne nyt alkaiskin ihan kunnolla Ne menkat!
 
Täällä alkoi pahoinvointi molemmissa raskauksissa rv 6+. Alkuun lievänä ja koko ajan vahvistuen. Tässä raskaudessa on tullut oksenneltua jotakin kertoja, mutta toisaalta kyydissä on kaksi ja hormonit sen mukaiset varmasti.

Pari päivää meni ihan hyvin. Tosin olin huolesta soikeana, kun ei ollut "tarpeeksi" oireita. Nyt ei pääse sängystä ylös, vaikka koira olisi kyllä pakko mennä viemään ulos..

Tänään kuului ensimmäistä kertaa sydänäänet dopplerilla. Ainakin yksi höyryjuna löytyi. Toinen voi olla vaikeampi, kun on ilmeisesti taaempana kohdussa.. Mutta nyt on vähän huojentuneempi ja varmempi olo. ♥

Tänään neuvolan mukaan 8+3.
 
Takaisin
Top