• Foorumilla on huoltokatko, joka on alkanut 30.5. klo 21.00 ja päättyy 31.5. klo 5.00.

Raskaaksi 2014

pahoittelut negan saaneille.

jos joku plussannu ni onnea oli o testi tai r testi.

täällä tk:t tänää taas kiinni joten ei tarkastusta, menkkajomotukset alko jo aamulla tällä kertaa eli saapi nähä alkaako olla tihenemään päin ku illal oli ja nyt aamulla alko.
 
pahoittelut negan saaneille.

jos joku plussannu ni onnea oli o testi tai r testi.

täällä tk:t tänää taas kiinni joten ei tarkastusta, menkkajomotukset alko jo aamulla tällä kertaa eli saapi nähä alkaako olla tihenemään päin ku illal oli ja nyt aamulla alko.
 
Rusehtavaa valkovuotoa plus alkavia menkkakipuja. Tänään tai huomenna siis kp 1 (ja yk 18 alkakoon!). Taas jäi normia lyhkäsemmäksi kierto (24 tai 25 päivää), lääkärin mukaan johtunee irrotuspiikistä.

Fiilis on kyllä taas niin...
 
Huomenta naiset ! azalea älä vielä heitä toivoa ja muut tuhruttelijat myöskään ! vielä on mahkuja :wink gatusa toivottavasti nyt malttaisi vielä ja aukeisi tk!

mä sain kuin sainkin peiton aamulla heilumaan. nyt pitääkin kysyä että onko valkovuoto runsaampaa ennen vai jälkeen oviksen ? mietin vaa et oliko nyt sit myöhästä ...
 
Jellis, mulla ei raskauskierrossa tullut tuhrua. Mutta koska mulla on aina tarina takataskussa :wink niin voin kertoa, että yhdellä palstatutulla tuli tuhrua about dpo 8 paikkeilla ja on raskaana ja yks tuttu vuosi samoihin aikoihin ihan kunnolla ja on myös raskaana.

Oviksen aikaan voi tulla vuotoa ja myös kiinnityksen.
 
Täällä vähän tylsä vaihe kiertoa menossa kp11. En oikein tiedä milloin odottaa ovista, kun tuo viimeisin kierto oli 52 päivää. Varmaan aikaisintaan ensi viikon puolen välin jälkeen. Tikuttaa en aio, enkä aio koskea pitkällä tikullakaan enää clomeihin, saivat kiertoni niin sekaisin. Varmaan se limakalvo tuli niin ohueksi että sen takia menkat siirtyi. Kävin alkuviikosta niissä lääkärin määräämissä verikokeissa ja nyt vain odotellaan lähetettä naistenpolille. :)

Ihana leivän tuoksu alkaa leviämään tähän huusholliin, kokeilen pirkka lehden pataleipää. Monet on sitä kehuneet! :)
 
Hei muuten meneekö toi paljastus niin että kun pari kertaa kokeilee on vahva ja rohkea nainen, mutta kun tekee noita hommia työkseen on säälittävä lutka..? :grin Mä oon ollu noissa hommissa yli 9 vuotta, ja varmaan keikkaluontoisesti jatkan vielä kunhan on äitiysloma ohi jos en oo silloin jo auttamatta liian vanha. Ja mulla oli kyllä kroppa! Ihan kauheessa kunnossa en oo vieläkään kolmekymppiseks kuus kuukautta sitten synnyttäneeksi ylipainoiseksi naiseksi :rolleyes: Hihii, raskauskiloja vois vielä kymmenen pudottaa että ois työkunnossa taas, voipa sitä paksumpanakin töitä tehdä mut ittee hävettää ku on tottunu olemaan lihaksikas, notkea ja ihan tikissään. Melko todennäköisesti mun työt on kuitenkin tehty ja opiskelut ja uus ala on tulevaisuudessa, ellei jotain keikkaluontoista tähän maailmannurkkaan satu. Kauemmas ei enää ihan lähivuosina viitsi lähteä jos on pieniä lapsia kotona.

Hauskaa sinällään, se mun edellisen suhteen haluttomuus kai liittyi osaltaan noihin töihin. Mies vasta eron jälkeen tunnusti, että se oli hänelle ongelma. Siis kun se kysyi esim. että haluunko joululahjaksi pinkkiä vai leopardia ja mä sanoin leopardia ja odotin jotai korsettia tai korkkareita ni sain siltä tohvelit! Se ei vaan yksinkertaisesti halunnu nähdä mua siinä mielessä kun se muistutti sitä töistä, ei kai se tajunnu itekään. Mut kiva hei olla kaikkien palvoma työkseen ja mennä kotiin ruinaamaan eikä saa. Tai sit just jos sai ni lopahti kesken. :oops:
 
En mä ainakaan ajattele niin Elmiira että ne työt tekee lutkan musta se on ihan samaa työtä ku kaikki muukin :) ihania naisia niin paljon tiedän sieltä ♡♡♡ mutta ei vaan ollu mun juttu :) mutta ihan jees kokeilu!!! tietysti on myös aina niitä jotka tuomitsee.
 
eipä mitään, otaha iha rauhallisest siellä nyt vaan :) täällä mankkajomot meni ohi, inshaAllah ei tulis takas tänään enää...tosin ilta on niille aktiivisinta aikaa jostai syystä vaikka ois levossa.
 
Onpas täällä mielenkiintoisia keskusteluita menossa! En muista mitä piti kenellekin kommentoida, mutta rohkeita naisia on kyllä palsta täynnä :wink itse en ole niin rohkea kuin te...

Omaa napaa: kp23/27 dpo 11(ehkä?) menossa, huomenna vihdoin viimeinen terolut. Toivottavasti ei enää tarvitse niitä jatkossa syödä. Jotenkin saa mun limakalvot hirmu herkiksi :sad001

Tänään testattu ihan liian aikaisin ja negatiivinen tulos, mutta perustelin sitä sillä, että piti tarkistaa voinko aloittaa yhden lääkkeen käytön. Ajatus oli odottaa vasta ensi viikonloppuun, mutta nyt tuli fiilis, ettei tule tarvetta. Ehkä sitä voisi tilata jo ensi kiertoa varten ne ovistikut odottelemaan :)
 
Freyja86 oikeesti ei se mene kesken, kumpa voisit unohtaa edes pariksi kuukaudeksi tommoset ajatukset :hug013
muurahaisen testissä näen minäkin jotain alkavaa :wink viivalle vahvistumista! :wav
bartender tuo ei ainakaan ole puhdas nega ja minä nään siinä ainakin väriä joten viivalle vahvistumista :wav
Mimmu. ONNEA!!!!!! Jee ihan superia :) onnellista odotusta siis sinulle, jee! Kiva että sait 2-3 :Heartblue
tuutikki90 jes aivan mieletöntä, onnellista odotusta sinne siis vielä kertaalleen :Heartbigred
mimi. onnea viikoistasi :Heartblue:Heartred

omaa napaa: kun luen näitä teidän juttuja niin minäkin haluaisin testata jo! mut tiedän että hiukan aikaiista heh-heh.. voi ei miks tää tunne on tullut kylään kun dpo vasta 7.
 
..no onpas täällä taas turistu! Huh! :)
..niinkuin jo tuossa aiemmin päätin, että olen raskaana ja that's it, niin on kyllä muijalla oireet taas katossa!! :-D ..alamaha on niiiiiin pinkeenä, tuntuu ihan kun olis vatsalihakset jännittyneenä koko ajan, mutta siis tuolta kohdun suunnalta! Ja olemattomat tissinikin ovat "turvoksissa" ja välillä tuntuu inhottavaa nipistystä niissä..Huoh! ..söisin ku heppa, mut mitään ei oikein tee mieli, muutaku irttareita! Naamakin näyttää nätiltä kun Se kukkii niin kauniisti :) Voi tsiisus! Ja mä olen niin väsy ja vetämätön..pitäis varmaan tilata PekkaNiska nostamaan mut täältä lattialta ylös!! Ja hei, kaikkihan nää on ihan oikeita oireita, koska olen raskaana! :wink :wink :wink

Ihnua lauantaita naiset!
 
kiivi malta vielä muutama päivä oottaa :)

tirpukka nautihan oireista tai pikemminki raskaudesta :)

on: miks mun pää on näin outo...levätessä tuli pakottava tunne että on pestävä mun aikoinaa neuloma huppujakku ja makuupussi valmiiks vauvaa varten ettei hän palele ku syntyy. tuli tunne et entäs jos käyki niin et oon yksin kotona, vedet menee eikä kukaa ehi auttamaan mua tänne, pakko pärjätä yksin. no menin peseen käsin neuleet ja samalla mietin mitä kaikkea tartten täällä jos toi tilanne tulee eteen ja kohta varmaa kirjotanki paperille listan valmiiks ukkoa varten. tietenkää en toivo että tuo tilanne toteutuu mut ei sitä koskaa tiä mitä tapahtuu joten varaudun vaan kaikkeen täällä näköjään etenki ku noi kivut on yleistyn. oonko mä outo kenties ku näitä mietin?
 
Täällä edelleen mieli maassa negasta :oops:

Sain siitä kyllä kimmokeen ja oon touhunnu koko päivän siivoten terraarioita ja kotia :)
Onneksi on nuo kaksi ihanaa tyttöä jo arkea sulostuttamassa. :Heartred
Pitäisi olla onnellinen omistaan ja kaikesta.
Eikä velloa siinä epätoivossa ettei vauvaa vieläkään saatu :sad001

No mutta iloisesti toivotan teille kaikille ihanaa lauantai iltaa :) Nauttikaa lasit viiniä ja kuullostelkaa oireita :wink
Plussatuulia ja tsemppiä kierron erivaiheisiin ihanat naiset :Heartred
 
Wau elmiina! Sinäkin olet kyllä rohkea nainen! :) Toi työ on kyllä sellainen, mitä olisin halunnut koittaa, mutta nyt on jo liian myöhäistä. Ois varmaan liikaa mun miehelle :D Kroppaakin olisi etenkin jos olisin hieman vielä kiristänyt treeniä :wink

Gatusa, nuo lienee ihan normaaleja tunteita. Hyvähän se on varalta valmistautua. Tsemppiä ja halauksia sinne! :Heartred

Pahoittelut negoista ja tuhruista! :sad001 Mullahan on noita tuhruja ollut lähes joka kierron lopussa, toivottavasti jää nyt tulematta!

Täällä on touhuttu kotihommissa tämä päivä. Ihanaa kun on vapaata! Kauheata himot olisi myös päästä kellistämään toi oma mies, mutta ressu on kipeänä niin tuskin jaksaa innostua :sad001 Mutta onneksi ei ole ovis
ihan vielä ovella.

Ihanaa viikonloppua naiset!
 
Takaisin
Top