Raskaaksi 2014

Onnittelut Sintille! Ihania uutisia :)

Nennu, kysäisit gynekäynnistä. Tutki paikat ja kaikki näytti olevan ok. Passitti kuitenkin lisätutkimuksiin, jotta outojen oireiden syy saadaan selville ja voi sitten katsoa, voisiko hommaa jotenkin tarvittaessa avittaa. Ja sanoi myös, ettei raskaudenkaan mahdollisuutta voi poissulkea, että testiä vaan viikon päästä. Sitä nyt sitten odotellessa. Testasin siis vkloppuna, ja tuolloin testi antoi negan.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mimi näyttää hyvältä :wink muutamat päivät oottelet ja teet raskaustestin! Toivotaan parasta!!

Lucky kurja tilanne :/ toivottavasti miehelläs mieli vielä muuttuu. Meillä ainenkin aluksi oli että ei kai ynnä muita empimisiä. Mutta nyt ajan kuluessa on jo utelias ja odottavainen. Ehkä miehes miettii miten pärjäätte kahden kanssa ja jännittää sitä?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnea kaikille niille, joita en ole vielä onnittelut plussasta!

Ja jänniä aikoja moni elää. Sormet ristissä tällä odotan teidän plussia. :)

Täällä on takana toinen työpäivä uudessa paikassa ja olen ihan intoa piukassa. Miten voikin olla, kun joka aamua odottaa, että saa mennä töihin. Ihan pyllystä työajat pidemmän päälle, mutta ainakin vielä maittaa. Tässä on ollut niin kamala hullunmylly, kun haimme koirankin tähän väliin. Alku aina hankalaa, mutta arki alkaa tästä varmasti sujua, kun vähän treenataan.

Tänään kp 25 ja dpo 10. Huomenna täti olisi varmaan tulossa kylään. Ei ole oireita, paitsi naama on kukkinut nyt monta päivää, joka ei ole normaalia ja menkkakivut ovat puuttuneet kokonaan tähän asti. Nyt ne tietenkin alkavat, kun näin menin kirjoittamaan.. Vielä ei kuitenkaan ole merkkiä mistään kipuilusta. Olisi kiva, jos kierto venyisi parilla päivällä edes.. Olisi luteaalivaihe vähän pidempi.

Kuva taisi mennä kenoon, kun puhelimella lisää. Yrittäkää kestää. :) Tänään aamulla oltiin metsässä tuon uuden kaverin kanssa.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1409685685708.jpg
    1409685685708.jpg
    113.7 KB · Katsottu: 89
Kaziska: sen takia tekiskin mieli jo testata, kun kp30/30-31 nyt :D mutta kun tiedän kans et aivan turhaa, kun ovis myöhästy melkein viikolla..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pepe: tätä samaa on ollu jo niin kauan. Mun mielestä lähihoitaja mies on tietoinen naisen normaalista elimistön toiminnasta ja mahdollisista häiriöistä varsinki ku mitään ei ole tapahtunut ja niitä sille sanonut. Hokee vaan että lääkäri on oikeassa että voin ilman lääkitystä tulla raskaaksi kun mitään vikaa ei näy muutaku pco tyyppiset munasarjat ja epäsäännöllinen kierto. mutta jos joka vitun kerran ukko on töissä ja puuhastelua 0-2xkuussa ja sekin sillon ku mulla on menkat, ne on just loppunu tai just alkamassa. Tai sit en ovuloi.. Mistä se tietää... En tiedä. Pitää vaan mua tyhmänä. "oothan sä ennenki tullu raskaaks vaikka väitit ettet voi tulla helpolla" joo voin tulla jos käytössä oli terolutit ja puuhastelua jokatoinen päivä!!!... Pikkasen eri asia... Sillonkaa ei ollu mitään ehkäsyä käytössä ja kierrot huiteli miten sattuu. Nostan vaan kädet ilmaan... En jaksa enää näitä miettiä vaikka mietin kuitenki. Jossain vaiheessa se piste tulee ja haluan luopuu omakotitalosta ja elellä sinkku elämää omassa yksiössäni hullun naapurin ukon naapurissa ja etsiä sitä oikeaa joka on tosissaan ja omaa samat elämän arvot ku minä ja ymmärtää mun mielen ailahtelut. Mun mielikin ailahtelis vähemmän jos olis ihminen joka ymmärtäs mun taustat. :mad:
Jokseenki niin vihanen olo. Vihaan mun biologisia vanhempiakin että ne on tehny maailmaan lapsen jota ne ei olis ansainnut ja tehny vielä kolme muutaki...kaikki viety niiltä pois...jos oisin joku muu kun minä, voisin olla onnellisempi. Olen kyllä toisaalta onnellinen että oon selvinny kaikista vastoinkäymisistä mitä oon tullu vastaan ja oppinukki niistä vielä. Mulla on poika jota saan rakastaa enemmän kuin kukaan on mua rakastanut ja saanut antaa elämään hyvät eväät.... Voiku olis itsekki saanu... Ei kyl nukuta yhtään. Aina tää menee siihen että alan miettimään ja miettimään..sit menee unet.. Sori avautuminen mutta tuntuu että pakko saada johonki tää tunne purkaa.
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
lucky sulla on kyl rankka elämä ollu lapsesta asti, en tiä mitä tässä oikein voi sanoa muuta ku että oot vahva ja fiksu nainen ja ihana että sulla on sun poika sentään. outoa että sun miehes on tuollai sinua kohtaan kyllä vaatii hermoja kestää kerrasta toiseen samat asiat... jaksamista ja hali sinulle.
 
Juu... Oon se alistuva puolisko vaikka yritän etten joka asiaa hyväksys... Kun yritän pitää kontrollin ni pieleen menee ja sit kontrolli pettää niin etten hallitse itseäni ollenkaan ja sit tulee näitä tilanteita.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kurjalta kuulostaa lucky87 sun tilanne tällä hetkellä. Miehet kyllä osaa ollakin välillä niin eri maailmasta, ajatukset ei yhtään kohtaa. Jaksamista!

On: jo kolmas päivä ruskeaa tuhru vuotoa. (Sori nää ällöt) viime yönä heräsin mahan vihlontaan ja tätiä ei kuulu... Tänään outo alaselkä kipu uutena pms? oireena. Tiiä tässä sitte mikä laskea kp 1:ksi. Ärrrrrsyttäää:mad:
 
lucky87 meillä välillä hieman samanlaista ongelmaa välillä. toisena päivänä haluaa lasta ja antaa ymmärtää että kaikki ok. Toisinaan taas ei oikein tiedä mitä haluaa. Oon yrittänyt sanoa että päättäisi jo eikä "kiusaisi" tahallaan,,,no meillä niin alussa tämä homma, että josko hänellä vielä hieman epävarmuutta ja jotain pelkoa. Mut pitkään en minäkään epätietoinen halua olla..:mad::grin Joko se lapsi tehdään/saa tulla TAI sit ehkäsy käyttöön!!
 
Muokattu viimeksi:
Kun voiski ymmärtää noitten miesten ajatuksen juoksua... :/ mököttäminen ei meillä auta... Eikä puhuminen, se auttaa että itse elät niinku mitään ei ois tapahtunutkaan ja nielet kaiken paskan ja siks se sit niin herkästi purkaantuu tilanne takas pintaan ku alkaa ahistas

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
lucky87 Olet vahva nainen! Älä alistu tuollaiseen. Itsekkin meinaan miehen laittaa selkäseinää vasten jossain vaiheessa mikäli jatkaa empimistään!:grin Ei ole reilua meitä kohtaa, että "annetaan ymmärtää, mut ei ymmärretä antaa:wink joo okei.:oops: Meillä ei seksin vähyys ole ongelma vaan se, että minne ne pienet veijarit lastataan:cool::confused: Mieti mistä kaikesta olet jo elämässäsi selvinnyt! Tulet selviämään tämänkin yli, mikä ikinä onkaan päätöksesi elämäsi suhteen. Olet varmaan kuullut: Mikä ei tapa, se vahvistaa..:cool:jaksamista :goodnight
 
Huomenta! Täältä yks hätähousu pikasesti napailee :Heartred liiiika aikasin testaan kun nyt vasta dpo 11 ja tarkotus oli testata vkl :) mutta ihan hyvän haamun sain :wink :Heartred nyt jännitetään vahvistuuko viiva vkl vaiko vaihtuu tädiksi :) tsemppiä kaikille piinailuun! Ja plussia plussia meille kaikille!!! :)
 
Onnea Mamia!

Ihanaa saadaan kunnon plussa-aalto tänne!

Lycky tsemppiä joka tapauksessa, oli päätös mikä tahansa :Heartpink

Täällä ihan tavan arkee, tuntuu et töissä ollaan aina, sitähän tää aikuisen elämä on ja pitäis näinä aikoina olla tyytyväinen kun on töitä, mut kotona sit kotihommii, sit mä oon koukussa tähän palstaan ja hyppään koko sika kattoo et oks muita kirjotellu...
 
Mamiallekin varovaiset onnittelut, toivotaan että viiva vahvistuu :Heartred

Nyt se plussapuhuri tuleeeeeeeeee :smiley-bounce016 eikö niin???

Pötkylä, minulle iski perjantaina samanmoiset olot, eli kovat menkkakivut, ihan selkää pitkin sattui ja tuntui että taju lähtee, olin ihan varma että nyt alkaa etuajassa! Mutta ei alkanu, samat jomotukset lievempinä jatkuu vain täällä, myös lämmöt on korkealla, en ole mitannut, mutta tunnen sen kyllä, hiki virtaa, eli testaamaan vain :wink

Sitten teille testausekspertit! Tänään on laskurin mukaan 4+1, ja digitesti näytti raskaana 2-3 eli näyttääkös se nyt oikein?
Pakkohan minun oli testata, ens viikolla haen uuden digin varmuudeksi ja vasta sitten alan soittelemaan neuvolaan.
 
Mimi onnea! Onhan toi r-testin plussa? Ei kai dpo päivillä ovulaatioo testata :rolleyes:

Toi on kyllä kun ei miehet ymmärrä et e-pillereitä on syöty ihan muihinkin kun ehkäsytarkotuksiin kun mullakin reseptissä on lukenu runsaat kuukautiset (vaikkei mulla olekaan), epäsäännöllisin kuukautisia ja kuukautiskipuihin ja aknee ne hoitaa kans :wink

Piti alottaa uus viesti kun ei kirjaimia enää ottanu toi toinen viesti :sad001 Sitä olin laittamassa et onneks nyt viikonlopulla nään kavereita ja jos salilla kävis pitkästä pitkästä aikaa, vähän jotai muutakin jumppaa kun pyöräilyä ja kävelyä... Eli sitä elämää mitä nuorempana ahkerastikin harrasti. Joskus oon jumpassa käyny 2-3 kertaa viikossa nyt on hyvä jos parin viikon välein jaksaa jumppaan mennä. Vesijumppaakin ajattelin kokeilla. Ja kavereita oon ahkerasti nähny ihan viimevuosina asti, tai no 9 vuotta sitten vasta aloin oikeestaan saada enemmän kavereita, sitä ennen oli enemmän kiusaajia :sad001 Mullahan on taustalla pitkän pitkä 11 vuotta kestäny koulukiusaus ja koko sydämestäni, nyt kun oon yli päässy vihdoin ja viimein, toivon et omat lapset ei joudu sitä samaa kokeen, siis ollenkaan.

Mira 9/30-36 yk 1
 
Etsijä, toi testi näyttää alkioviikot ei raskausviikot eikö se pidä paikkaansa?
 
Etsijä Digihän näyttää viikot hedelmöityksestä joten ihan oikeelle tuo minusta vaikuttaa :) Olikohan se rv 4-5 niin pitäs olla 2-3 ja rv 5+ pitäis näyttää 3+.
 
Onnea plussanneille :)

Nopeasti omaa napaa: otin vikan teron tänä aamuna, nyt vaan odotellaan tädin saapumista! Toivottavasti kroppa näin avustettuna ymmärtäisi jo toimia :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top