Raskaaksi 2014

Onnea sintti!!! :Heartred

Nyt vielä jännätään miten muiden lähipäivätestaajien käy :Heartred:Heartred:Heartred

Täällä on edelleen epäuskoinen olo, onnellinen mutta silti, kaikesta jää jälki, myös siitä keskenmenosta ja se jollain tapaa on nyt mukana tässä kovasti, en pelkää? mutta mutta. Tänään kp28 ja dpo14, eli kierron viimeinen päivä, jännittää vaikka se plussa tulikin.
 
Sintille onnea plussasta!

Darkmimosa onnea menkoista!

Voi iik, mulla ois näin laskennallisesti alkuviikosta ovulaatio ja mulla sillon iltavuorot joka päivä, eli otan teiän neuvoista vaarin ja nyt jo viikonlopulla jokatoinen päivä pupuillaan ja tikutteleen kyllä ovista et tuleeko sellainen tässä kierrossa. Mä oon niin hätänen et monta pakettii raskaus- ja ovulaatiotestejä kaapissa, Huoh. Niihin ne mun rahat meneekin. Lähikaupassa näytti olevan poistotuotteina kangasvaippoja -50% vähältä piti etten ostanu kun meneehän tässä lähes vuos ennenkö niitä tarvii aikasintaan :rolleyes:

Aivan ihanaa, nytkö me saadaan oikeen kunnon plussa-aalto :wavtänne :Heartbigred

Kaikki vaan toukokesäkuisiin, :binkybaby
 
Ja ihan by the Way mä oon tossa listassa kahdesti, jälkimmäisen nimen voi poistaa...
 
Nyt on soitettu naistenpolille kun se soitto aika oli sinne. Aloitetaan clomifen kp 5-9 päivinä puolenvuoden ajan. En tarvitse mitään munasolu kontrollia tuon aikana muka. Enkä keltarauhashormoonia. Turhaan ostin luget kun en niitä päässy käyttämään koko kierrossa. Mikä kp noista clomifeneista pitäis ovuloida jos ovuloin kun en viittis syödä niitä sillon kun tiedän ettei mies ole ovulaation aikaan kotona vaan on töissä :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnittelut Sintille plussasta!! :):) Ja tervetuloa jutteleen tuonne "Raskaaksi 2014 ryhmässä plussanneisiin" :)

Ja perässä sitten sinne kaikki muutkin!!
 
Jaahas mut voi ottaa listasta pois.. Täti tuli jo tänään ja vielä yks Tero jäljellä?? Otanko sen tänään vaiko en? OUTOA!!! Nyt kierrot tosi lyhyitä ja ilman näitä kierrot huitelee ties missä...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pepe: Jätä ottamatta. Mulla kans alko yhesti päivää ennen mutta sitten oli jo normaali että kp 24

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky kiitos vastauksesta. Täytyy heittää se pilleri pois! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
sabetti 30.8.
Nessu 1.9.
Silv 6.9.
elaffy 6.9.
Kaziska 7.9. (dpo 14)
Larissa 10.9.
Elli28 10.9. kp 29/28
Mamia 10.9
SuNWay 10.9.
Freyja86 11.9
Mimi 11.9.
Pandakarhu 15.9.
loora84 15.9.
Aida* 18.9.
Anskunen 20.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Nennu 25.9.
Kiivilintu 29.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Lucky?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
PepeXXL?
Pötkylä?
( yht. 39)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä (yht.25)
 
Onnea taas plussanneille!

Pikaisesti ilmoittelen itsestäni: tänään ultrassa löytyi pieni alkio, jolla sydän jumpsutteli :love7
Vastasi viikkoja, jotka mulle jäi nyt kyllä epäselväksi. Lääkäri vaan tuumasi, että vastaa mitä ajateltiinkin eli rv7+
28pvä kierron mukaan olis 7+6 mut oviksesta laskettuna 7+2 (ja oviksen ajankohdan ilmotin kun kysy millon tein testin, enkä muistanu hermostuspäissäni)

Sain uuden ultra-ajan ja samalla ekan neuvolan 2vkon päähän, jollon siis rv9+ ja samoin määrättiin verikokeisiin turvonneen kilpparin takia.

Eli päivä kerrallaan mennään ja toivotaan että pieni pysyy matkassa. Huojentavaa, kun on vielä varmistusultra ennen rv12 ultraa..
 
dawwe onnea hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah, hyvä että nyt tarkkailevat paremmin sinua ja kattovat tuon kilpparinki. inshaAllah kaikki menee hyvin ja ens keväänä saat syliin pienokaisen :)
 
Onnea sintti plussasta! Toivottavasti kaikki menee hyvin. :happy:

DarkMimosaa pitää onnitella tädistä, kun pääsit vihdoin uuteen kiertoon. Toivottavasti seuraava jättää tulematta hyvästä syystä tai tulee sitten ajallaan jos on tullakseen.

Dawwelle onnea hyvistä ultrakuulumisista. :>

Silv, voi olla että pikkuinen siellä ilmoittelee että on aika lopettaa polttelu. :wink Ainakin on oireet kuulostaneet hyvältä.

Tämän pidemmälle ei taas muista mitä piti kommentoida, joten kaikille muille paljon tsemppiä. Toivottavasti nyt tulee taas kunnon plussa-aalto.

Täällä neuvolakäynnin perusteella pikkuisella kaikki hyvin. Niinkin hyvin, että hoitaja ennusteli ettei ihan heti taida pois yksiöstään haluta. Onhan tässä vielä reilu kaksi viikkoa la:han, mutta olisi kiva jos ei hirveästi yli menisi... Raivotarjonnassa sentään on viihtynyt. :>
 
Hurhasti Onnea plussanneille ja tarrasukkia mukaan matkaan :Heartred

Aivan ihana syksyinen ilma!

Tänään vissiin kp16 :confused004 No, pitänee laskea :p
 
Onnea Dawwe ja myöskin Vargynja hyvistä kuulumisista! Niitä tänne tarvitaankin plussien jatkoksi :)

Silv, kuulostaa kaikki sun tuntemukset lupaavilta :wink

Pahoittelut pepelle menkoista, mutta se on sentään positiivista että kierto jäi lyhyeksi. Sulla taisi aiemmin olla niitä ihan liian pitkiä kiertoja jos oikein muistan..?

Napaa: Dpo 9 meneillään. Kaikenlaisia tuntemuksia on alavatsassa, mutta niin on yleensäkin aina tässä vaiheessa kiertoa. Flunssaoireet jatkuu, mutta onneksi lievänä. Kirkasta sitkeää limaa tulee vieläkin välillä pyyhkiessä, aamulla siinä oli seassa tippa ruskeaa verta. Hitto jos se tiputtelu alkaa tässäkin kierrossa... Saa nähdä minkä pituiseksi tämä kierto jää.

Ihanaa tiistaita vaan kaikille, täällä ainakin sää suosii. :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa, joo kierrot saattoi venytä päälle 50 päiväsiksi. Että kyllä tää nyt parempi on. :) nyt miettisin josko tilaus halpis liuskoja ja testais joka päivä menkkojen jälkeen ovista ettei varmasti mee ohi. kun noihin digeihin ei oo tullut hymynaamaa.. Niitä vielä 6 jäljellä. Toivotaan että tää kierto on se teidän kierto! :)

Plussatuulia kaikille muillekkin. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Omaa napaa: Alavatsassa ei niin mitään tuntemuksia. Ei mitään. Paksu, voidemainen valkkari. Ei mitenkään erityisen runsas, mutta huomattava. Tässä vaiheessa kiertoa sitä yleensä alkaa olemaankin. Menkkafinniä ei näy vielä, mutta siihen on aikaa. Joten mitään raskauteen edes etäisesti viittaavaa ei näy, ei kuulu. Ei kyllä ollut esikoisestakaan, joten toivoa en menetä ennen kuin nään verta. :cool:

Mulla on hyvin nukkuva mukula, mutta viime yönä (joo, 5:50 on mulle vielä yötä!) heräsi jostain syystä ja veti raivarit kun ei halunnut takaisin nukkumaan. Lopulta muksu nukahti - minä en. Joten tässä nyt on ihan krapulainen olo ollut koko päivän töissä. Blaah, ei näin vanha jaksa enää yövalvomisia - mitenkäs sitten jos ja kun tulee vauva taloon??!!?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top