Raskaaksi 2014

Gatusa: Kiitos, en ollut edes aatellut että tolleen vois sen laskee :) Eli huomenna testit esille. Ärsyttää todella jos mun ovis osuu tiistaille? Ukko on yleensä nii poikki työpäivien ma ja ti jälkeen et ei oikeen mikään tai mitään onnistu. To me lähettäis möksälle ja silloin olis kp14 oi kun osuis siihen :grin
 
Kiitos onnitteluista! :)

Pampero, aikamoinen kasa meitä tulisi olemaan joulukuisissa :love017 Kunpa kaikki sinne päästään ja siellä pysytään! :) Myyh'ällä oli ainakin kanssa viivat testissä sitä luokkaa että minä ne kyllä plussaksi laskisin :) Vähän mua huolestuttaa kun sä sait digiin jo 2-3 ja mä vasta 1-2... :confused: mutta toivottavasti se mullakin pian nousee! :)

Lissufin: Mä alkaisin myös viimeistään kp10 testaamaan :) Itse testasin yk2 niillä Davidin halvoilla liuskilla. Viivat vahvistui miten sattui ja ovisplussa tuli vasta kp18. Silloinkaan ei nyt hyppinyt silmille, mutta kun vertasin aiempiin, niin oli selvä plussa :) sit tikutin vielä sen jälkeen pari pvää, niin haaleni. Mulle siis noi vertailuliskat oli oleellisia :) Niin ja minähän tulin tuosta raskaaksi, vaikka olikin sitten kemiallinen.

Laskettu aika olisi täällä 27.12 :love017 ja nyt olisi menossa rv 3+6 :)

Tässä vielä kuva tosta haaleasta plussasta, joka digillä varmennettu :Heartred Viereinen joku edellisen/toissapäivän nega, ihan vertailukohtana. Nyt kuivuneena tuo viiva näkyy entistä selvemmin :) testi pregcheck 25-vahvuus.
 

Liitteet

  • IMG_1729 (800x600).jpg
    IMG_1729 (800x600).jpg
    58.5 KB · Katsottu: 103
Muokattu viimeksi:
sandy älä ol huolissas kyllä sulla ne arvot nousee inshaAllah. minä täällä oon niin ilonen ku jengi pysyy kasassa raskautuneissaki näköjään :)
mä täällä laskeskelen päiviä tiistaihin jolloin on tarkotus mennä katsomaan missä mennää, kaiken järjen mukaan olen jossai rv 5+0 mut tietty toivoisin et oisin paljo pidemmäl jotta sais huokasta helpotuksesta jo vähäsen. kasvu aiheuttaa kipua taas vaihteeks näköjään ku paikat venyy ja löystyy. mulla on nyt sit iha uus lääkäri siellä tk:ssa joten mua jännittää aika paljon mut enköhä mä senki saa ymmärtää mun huolen ku kerron montako km on takana peräkkäin. josko se laittas mut vähä aktiivisempaa seurantaa sitte et näkee kaiken olevan hyvin inshaAllah.
 
Olette niin ihania kannustajia, kiitos lucky87 ja Gatusa!

Oon menossa gynelle muutenkin pian vaikka kokoajan vaan lykkääntyy mutta siellä selviää mikä on homman nimi. Oon vähän jarrutellut tässä raskaus-asiassa muutenkin eli jos olisin mennyt edellisilläkin kerroilla kun olen saanut vahvempaakin viivaa kuin tuo hailura neuvolaan niin nauraisivat mulle enkä henkisesti jaksa sellaista. Mies aikoinaan melkein pakotti mut verikokeeseen kun sain 1-2 digillä mut jotain outoa vuotoa pukkas, jätin menemättä. Oon tavallaan jo ihan kypsä noista testeistä. Luulis että tässä kierrossa tulis tärppiä jo kun ollaan molemmat oltu ns. kunnolla ja panostettu, otettu rennommin pari kuukautta. Kummatkin reilu kakskymppisiä ja elämäntavat suotuisat.

iines86 Jee! Olipa mukava uutinen heti aamusta, tosi ihanaa :) vihdoin teillekkin tuli ne kaks viivaa ja oma pikkuinen siel masussa kehittyy ja kasvaa, muista ottaa rennosti :Heartred tarravaatteita yllinkyllin mukaan!

Sandy WAU! Isosti onnea ja paljon tarravaatteita sinnekkin mukaan ja pussillinen minivauvan tarravaippoja :Heartred

On tämä sitte ihanaa kun plussa-aalto sen kun hyökyy =) onnea kaikille plussanneille :) tulispa se tännekkin!
Laitan aallon meille joille plussa ei vielä pärähtänyt :talk017:blob5:blob6:blob7:blob9:blob10:blob3
 
PePa ja diku: Mitään tätiä sinne lähetetä, ku toi plussa aalto vyöryy nii et kohta on siellä :grin Mä lähetin tädin avaruuteen kuu matkalle ja sanoin et sais kierrellä siel 9kk ennenku päristee mopollaan takasi :grin
 
kiwibird inshaAllah gynellä saatki sit hyviä uutisia, millo sulla olikaa se aika? :) ties vaikka siel näkyis pikkunen ja syke :)
4pvä ja saan tietää..apua!!! eile sit iski muuten hirvee karkinhimo ni eile ja tänää napostellu vähä äipän meille lähettämiä karkkeja, tänää sit esikoinen pääsee kans käsiks pussiin ku on perjantai. pikasiivous tehty= lakastu ja pussei järjestelty (laitettu tyhjää laatikkoon mistä tuliki kiitettävän painonen) anoppi ois torumas heti ku aiemmilla kerroil en saanu nostella mitää ku olin raskaana, päätty huonost, ihana ku saa elää iha normaalist vihdoin.

lissufin nimenomaan nyt se täti huitsin nevadaa ja plussa-aalto kaikille ni saadaa olla jännittääs yhes ja juttelees oireist yms jatkossa :) ja sit muksut tulee lähekkäin kaikille inshaAlla ni ois niin ihanaa :)
 
onnea sandy ja iines!
etsijä: energia tekis ihan hyvää!! ihana kuva!

pika omanapa: eilen illalla neuvoteltiin et miten vois vähän puuhastella tänään ku mä lähen yöks töihin jne. eipä oikeen ratkaisua tullut ja sit ku tuli niin se tuntu niin pakko pulla ajatukselta että ei kiinnosta niin paljon että ees sen oviksen takia. no jos en olis kysynyt asia olis mun osalta ok. ja jaksaisi puuhastella, mutta mies ei taas olis lämmennyt ja ei olis ollut edes mahdollista kun poika on siin. joten tässä nyt käy niin että katsotaan tää kierto millaiseksi tää muuttuu. mahd. ovis jää hyödyntämättä ja puuhastelua ei tuu kun vasta seuraavassa kierrossa mun aloitteesta ellei nyt sit mies välttämättä taho aikasemmin...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
lucky87 mä toivon että kaikki menis lopulta hyvin sun kierrossa ja muutenkin teiän perheellä :signs003 :love022
Pampero poistin juu, mutta latasin uusiks pari kuvaa mikäli haluat kattoa, oon kuitenkin jo ihan sujut negan kanssa :angel1 http://aijaa.com/i2iKd3 ja http://aijaa.com/DRtC1g tosiaan kuvaa kannatta tarkastella aika pienenä..
Gatusa ikävä kyl ei oo viel mitään aikaa varattuna, oon menossa yksityiselle ja sinne ei yleensä tarvitse jonottaa kauaa.. pitänee ottaa selvää milloin olis mahdollista päästä.

Ihan onnettomiahan nuo viivat. Mua varmaan närästää, jospa se mahakipuilu/rintakehän kipuilu kp2 asti johtukin närästyksestä koska se vaan jatkuu..
Elohiiri eilisestä asti ollut leuassa, heh tuntuu oudolta :rabbit kohta lähdetään kävelylle miekkosenkans, on siellä niin hieno ilma taas ja kesä tulossa.
 
KIWIBIRD: Missä päin suomee sä asustelet ku on hieno ilma? Tääl Savossa on tihuttanut aamusta asti vettä. Tsemppiä gyneaika odotteluun :):Heartred
 
Tietysti Myyh on myös plussanneissa, meitä on niin paljon että tietty joku unohtui mainita :)

Sandy, älä oo huolissas. Kaikilla ne hormonit nousee omaan tahtiin ja raskaana 1-2 on ihan yhtä hyvä tulos kuin 2-3 :) Ja mä vähän ihmettelinkin että mulle tuli jo se 2-3, kun oli vasta dpo12, odotin sitä 1-2 tulosta. Sulla on varmasti kaikki hyvin ja viivat tulee vahvistumaan :) Mä aattelin testata viimesen kerran noin viikon päästä jollain viivatestillä, jos tulee tasavahvat viivat niin olen tyytyväinen :)
 
Onnea sylikaupalla kaikille plussaajille! Ihanaa! Saa toivoa itsellekkin. Kunpa kaikilla menis nyt hyvin ja pienet matkaajat pysyis mukana :Heartbigred

On; tää alkaa oleen jo aika kamalaa ja hermoja raastavaa. Testi näyttää edelleen haaleaa plussaa. Olen niin realistinen ihminen ja haluan kaiken selittää järjellä. Ja järki sanoo että raskaushormoonia ei nyt kehity ja tilanne aivan varmasti on se että tää raskaus ei jatku. Menkat on myöhässä eli kyllä pitäisi jo selkeä vahva positiivinen olla testin tulos. Vaikka aamupissasta tein testin niin ei ollut yhtään vahvempi viiva. Ja mahakivut jatkuu. Eilen illalla oli repivää nivusiin tuntuvaa kipua ja nytkin jomottelee alamahaa koko ajan. Kivana sivuoireena eilisestä saakka ollut maha sekaisin.
 
Myyh: Osaksi noi oireet viittaa siihen että olet raskaana ja osaksi ihan puhtaasti siitä että sulla on se antibioottikuuri päällä. Tsemppiä :Heartred
 
APUA....Nyt oli niin monta plussaa tullut et pakko ONNITELLA KAIKKIA NÄIN SAMASSA... :)
ELI ONNEA JA RUTKASTI TARRASUKKIA KAIKILLE.... Ihanaaaaaa... :happy093


on.limat on alkanu pikku hiljaa lisääntyy et ovis vois olla viikon sisään.. nyt kp.11/27-46
 
Takaisin
Top