Raskaaksi 2014

Myyh nuohan on ihan kunnon plussia jo :) ainakin vahvempia kuin mun, varovaiset onnittelut :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Myyh kyllä noi ihan selkeitä haamuja on :Heartred Juur tuosta syystä testasin suoraan digillä,ei tarvii miettii onko vai ei..Yks mulla vielä on,sen teen viikon päästä et nään onko viikot lisääntyny :grin Mikäli tätiä ei näy..:rolleyes:
 
Myyh, kyllä noi on tosiaan haamuja eikä mitään viivanpaikkoja :) Koita rentoutua ja osta se digitesti seuraavaks :Heartred

Kiwibird: Mä en kyllä valitettavasti näe noissa testeissä haamua/viivaa ollenkaan..? :sad001 Ehkä maksimissaan sen viivan paikan. Eihän sitä haamua tietenkään kuvaan saa samalla tavalla. Mutta tosiaan digitesti ei ainakaan valehtele, suosittelen sitä. Toivomme parasta :Heartred
 
Ajattelin unohtaa koko digin, rahaa siinä vaan menee roskiin. Kyllä mä luulen tietäväni ettei tässä raskaana olla, mutta mä näen kyllä vieläkin selkeen värillisen haamun tossa tikussa. Puhelimessa ja paljaalla silmällä nuo viivat näkyvät tosi kauas eikä nuo ole parhaimpia otoksia, huomasin just.
Ovista "odotellessa" mä oon jo niin peruskauraa tän ei-raskautumisen kanssa :bom
Mun olo voi muuttua vielä.. ton testauksen suhteen mutta jos digi, niin se on sitte siinä.
Suosittelen pienentämään/loitontamaan tietsikan ruudun kuvaa eli painaa miinusta, siten ainakin erottaa ton toisen viivan toi on ihan oudon lähellä tuolla aijaa.comissa.

Etsijä parempaa pikaista uutta pysyvää ihanaa onnea sinne :Heartred sun kommentit on aina niin voimaannuttavia ja mukavia, paljon plussaonnea tosissaan :)
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille. Mutta pidän itseäni vielä ei raskaana koska uskon vasta kun viiva on ihan selvästi punainen ja selvä xD peukut pystyssä. Olisi niin ihanaa saada vihdoin se oma pikkuinen. Ollaan tässä jo 14kk yritetty. meille tulisi uusivuosi vauva jos nyt ois tärpännyt :p oli pakko käydä kattoos laskettu-aika :Heartred 29.12.2014 Mä laitan vaikka kuvan sitten jos viiva vahvistuu. Kävin ostamassa digin nyt jemmaan..toivotaan,että saan käyttää sen!

pePa: Kyllä sulle se plussa sieltä vielä voi tulla..don't worry! Tää dpo 10 on todella aikainen ja TODELLA moni ei saa testiin mitään..ei ees herkkään :) niin kauan on toivoa kun vuotoa ei näy!! Tsemppiä. Toivottavasti säkin liityt sitten joulukuisiin :wink

myyh: kyllä mä näen kaksi ihan selvää haamua molemissa testeissä. Taino haamua..ihan selviä plussia ne on :p tsemppiä ja tarrasukkia sinullekkin :Heartred

kiwibird: Mun on kans pakko todeta,että en nähnyt ylemmässä mitään,mutta alemmassa sen viivanpaikan. Ja tosiaan..kamera saattaa väärentää paljon jos on ihan haalea. En usko,että oisin saanu omastanikaan tänä aamuna mitään selvää kuvaa,että muut ois nähny sen :grin tsemppiä,tarrasukkia ja viivan vahvistumista :Heartred

Tissit..tai oikeestaan nännit on mulla alkanut sattumaan iltaa kohden. ja tuntuu,että maha on tyhjä jo tunnin päästä syömisestä vaikka ei tavallaan nälkä ookkaan o_O maha vaan tuntuu tyhjältä. Join tänää kaks kuppii kahvia ja alko niin ryöhyttää et hyi. Automatkalla tuli pahaolo ja kaupassa pyörrytti. Mutta muuten ihan normi olo. Mahassa ei nipistele tai mitään. Nää saattaa yhäkin olla tulevien menkkojen oireita..pidän ne sellaisina niin kauan kunnes näen viivan tummenevan :p
 
Muokattu viimeksi:
Kaikille plussanneille sydämelliset onnittelut! :Heartbigred

Itse kotiuduin hetki sitten töistä kotiin... Olo rätti, poikki, väsy. Täti sitten tupsahti eilen työpäivän aikana kylään, joten nyt mennään kp2 ja yk2. Olin kyllä jo ehtinyt rouvaa odotellakin, sillä testit näyttivät negaa ja olo oli niin ei-raskautunut kuin vain olla voi :grin Ensimmäinen yrityskiekka oli muutenkin oviksen aikaan hyvinkin laiskanpuoleinen makuuhuoneen puolella ja vain yhtenä päivänä jaksettiin peittoja pöllytellä.. Uuteen kiertoon lähdettiin kyllä nyt yhteistuumin aivan toisenlaisella asenteella! :wink

Paljon plussatuulia ihanat naiset ja munarikasta pääsiäistä! :)
 
Muokattu viimeksi:
ihanaa, onnea pamperolle vielä uudestaan :Heartbigred ja satsa, kiwibird,myyh, iines ->viivat vahvistukoon!:Heartred kyllä nyt vaikuttaa siltä, että täällä alko plussa-aalto->toivottavasti se ulottuu meihin kaikkiin tän vuoden aikana :)

pahoittelut musicboxille:Heartpink :/

ja unohdin madh:lle jo laittaa aiemmin, että kiitos infosta teroluttien suhteen->oikein asiantuntevaa asiaa puhuit :)

oj: ultrassa käyty ja femarit ei valitettavasti vaikuttanu niin paljon kuin olis ollu tarvetta :/ paljon munasolujen alkuja, mutta niin pieniä (suurin n. 8mm), vaikka onkin vasta kp 9, niin lääkäri hetken tuumailtuaan oli sitä mieltä, että kroppa tarvii vielä lisäapua ja nytpä sitten piikitän itteeni seuraavat 5 päivää. Pelkäsin ihan sikana tota piikittämistä, mutta eipä se tuntunu missään :) nii joo ja mun limakalvokin oli niin ohkanen, ettei siihen mikään tartu :sad001 ens viikolla taas ultraan, toivottavasti silloin siellä jotain.. kallista on tämä puuha! ja alkaa mielikuvitus loppua, kun pitää keksiä ilkeille työkavereille syitä, että miks käyn lääkärissä ja miks tarvii tulla myöhässä töihin..

kaikesta huolimatta munarikasta pääsiäistä ja plussapuhuri!!!:wink:talk017
 
myyh, pampero, satsa ja kiwibird onnea plussasta ja gatusa myös!!! toivottavasti puhaltelete meille muillekkin ne plussat tähän kiertoon vielä!!!! :Heartred toivotaan parasta että haamulaiset tulis kunnolla väreihinsä niin ei tartteis ihmetellä eikä ressata niihin kans yhtään!!!

oikeestaan mä en niin välittäs saada la:ta joulukuun loppuun. eka syntyi 30.12 la oli 7.1. no toisaalta taas olis ihan sama jos luoja suo ja raskaaks tullaan niin iki onnellinen olen siitä olipa laskettu aika millon hyvänsä!!!

nyt siis eilen tehty melko vahva ovis viiva ja tänä iltana myös samanmoinen. nega se kuitenkin vielä on kun on hennompi kuin tuo kontrolli. voih ja voih. mä en tiedä kuinka mä saisin miehen suostumaan pika lemmiskelyyn perjantaina ennen yö vuoroa ja kuinka se edes onnistuu kun poitsukin on viel hereillä... mikäli ovis tulee huomenna on lemmiskely turhaa jo kun ei kerkee mikäli viimelauantai yön jäljiltä simpat ei ole sinnitelleet hengissä ja jos ovis tule lauantaina on sama homma että poika hereillä niin ei mies suotu pikaista ees vaikka vessassa lukkojen takana eikä se sielläkään onnistus.... voi vidura....

no eipä siin mitään tiedämpä ainakin että ovis tulee myöhemmin kp 18-21? ja tiedän nyt että suurimmat osat oviksista olen itse pilannut noilla teroluteilla kun olen aloittanut ne orjallisesti kp 15. tai sitten enhän mä osaa varmaksi sanoa tuleeko sitä ovista kuitenkaan jos se munis ei vaan irtoa!!

tehty mokkapaloja! NAM! ikävä on poikaa ja miestä kotiin, viimeksi poitsun nähnyt sunnuntaina kun jäi mummolle ja papalle. nyt saunaan ennenkuin se sammuu!!!

plussatuulia puhaltelen ja ovisviivojen pongailu onnea ja tärppejä, haleja haleja ja haleja kaikille ja tarrasukkia mukaan kanssa kilo tolokulla!!!!
 
Toivotan kans kaikille plussaa kovasti ++++++ :p Tuosta ei saa viivanpaikkaa tekemälläkään, harmi ettette voi nähdä luonnossa testiä. Mähän en ole itseäni pitänyt raskaana olevana todellakaan, en missään vaiheessa. Ihmettelin vain pahaa oloa ja mahakipuja kp2 ja tulin testanneeksi mielijohteesta.. viivassa väriä kolmen testauksen jälkeen joten kysyin neuvoa onko joku saanut kierron tuossa vaiheessa kp2-kp7 hailuraa väriä testiin muttei ketään ole suoranaisesti vastannut vielä, siis kun hcgtä on kropassa kokoajan vähän.. siksi tää uteliaisuus. Siispä todella ovulaatiota kohti uuteen piinailuun :angel1 mukavaa pääsiäistä kaikille!

iines86 jooh, onhan se kuvissa aika hailakka, jos haluaa nähdä sen viivan niin kannattaa painaa loitonna nappulaa aika reilusti, toivon sulle parhainta! :) ++++
Aurinkoinen onnea kiertoosi :thumleft
lucky87 en mä ole plussannut, lähinnä ihmetellyt outoja viivoja, onnea sun kiertoosi :thumright
 
Muokattu viimeksi:
kiwibird: Voihan se olla,että on ollu kemiallinen ja vielä näkyy testissä tj onkohan mahollista...mene ja tiedä! Tai sitten sullakin se lähtee siitä vielä vahvistumaan :wink
 
iines86 kaik on mahdollista, voispa aika vaan kulua ja pääsis oviksen tienoille.. tuntuu niin mahdottomalle koko vauva-ajatus pikkuhiljaa o_O koska sä ajattelit testata uudelleen? :smiley-bounce012
 
kiwibird: Kuule,tuo mahdottomuuden tunne tuli mullekkin eilen,mutta tänää toiveet taas nousi. Kattoo ny putoonko taas jostai pilvenpiirtäjältä alas :D Meinasin odottaa lauantaihin ku sit ois dpo 12 mutta kun mulla niitä testejä tossa on niin voi olla,että sorrun huomenna testaamaan..katotaan nyt :wink
 
kiwibird: eikös ne hailura viivatki plussia ole? miks mä näin siinä hailuran viivan.... mystistä. :D minä ehkä soittasin neuvolaan heti tiistaina ja pyytäisin lähetteen labraan ajan. kertoisin tilanteen ja nuo hailura viivat. jäis sinnekki papereihin tietoo sitten ja näkis mikä se arvo oikeesti on. näin mä tekisin. ja tietenki vielä testailisin maanantaina tai tiistaina että tuleeko hailuraa.
 
kiwibird suositttelisin ehkä neuvolaan yhteydenottoa ja tutkimust et mikä on pitosuus ja vaik ultraa et näkis onko siel mitä ku kerran viiva tuli. joillai ollu meinaa normaalit menkat ja raskaana.
 
aika monellakin olen kuullut että on menkat tullu ihan normaalisti vaikka onki ollu raskaana

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Huomenta ihanat naiset!

Nyt haluan iloksi kertoa,että en malttanut odottaa huomiseen vaan testasin tänään selvääkin selvemmän haamun apteekin omalla ^^ :Heartredtuli testiajalla ja on näkyvissä..katsoi sitten mistä suunnasta vain!! Mieskin näki sen vaikka oli unenpöpperössä. Totesi,että haalea on,mutta nyt näkyy :grin Eli meille taitaa nyt viimeinkin tulla se oma pikkuinen. Mä oon vielä ihan sekaisin,mutta onnellinen. :Heartpink Olihan testiviiva kontrolliviivaa haaleampi vielä selvästi,mutta siis jos tuota viiva ei näkisi niin kyllä sokea olisi :p Nyt siis kp 29 ja dpo 11 alussa siis ja kaikkee voi vielä tapahtua,mutta mä olen niin positiivinen tässä tilanteessa enkä saa ees negatiivisia ajatuksia päähän. Mun ekat kaksi viivaA VIHDOIN! :Heartblue
 
Takaisin
Top