Raskaaksi 2014

Mua yhta aikaa ihmetyttaa ja naurattaa vielakin taa mun tilanne. Meika on niin varmasti tuntevinaan oviksen ja sit se onki pirulauta plussa. Et nahtavasti en kyl ainakaan oo sit tunnistanu sita oikeeta ovista missaan vaiheessa. :oops:

Myy_82 tervetuloa, toivottavasti sullakin plussaa pian! :)

Mun anoppi asuu Nigeriassa eika puhu englantia, et se ei kylla juurikaan meikalaista vaivaa. :rolleyes: Ei olla siis koskaan ees tavattu, pari kertaa yritetty puhelimessa puhua mut eihan siita mitaan tuu kun ei oo yhteista kielta. Miehen veli ja seta taas asuu taalla Briteissa kans ja niita nyt joskus joutuu nakemaan. Miehen veljella on toukokuussa syntynyt tytto, joten jos tasta nyt selvitaan niin reilu vuosi tulee ikaeroa serkuksille.

Ootteko te miettiny haluisitteko tyton vai pojan? Tai haluatteko selvittaa sukupuolen? Ei silla et silla olis OIKEASTI valia, kylla mulle on tarkeinta etta se olis vaan terve, mut miehen kanssa molemmat ollaan sita mielta, etta olis kiva jos se ois tytto, ja jos niin pitkalle paastaan niin varmaan selvitetaan kumpi sielta tulee. :) Musta olis ihan hauska ajatus odottaa ja pitaa se yllatyksena, mut eikohan siina oo sita yllatysta tarpeeksi, kun nakee etta minkalainen tyyppi sielta sit putkahtaa.IMG
 
Katapultti itse salaa toivon tyttöä, mutta tulee kumpi tahansa (sitten kun tulee) niin on rakastettu oli hän sitten tyttö tai poika :Heartred
 
minä aikoinaa toivoin kieltämättä tyttöä, oli kuitenki poikaolo mut ultra näytti että on tyttö tulossa inshaAllah ja keskiviikkona lääkäri sano et 80% todennäkösyydellä tyttö.

siis nyt alko jännittää kyllä, mä taisin bongata limatulpan ku tuli (anteeksi ällöt yksityiskohdat) ekaa kertaa sellast paksua geelimäistä kirkasta himpunverran sameahkoa eritettä. en ol esikosta bongannu limatulppaa mut tänää juilin alavatsaa ja äsken vessas tuli tuota geelimäistä vuotoa ni aloin miettii et olikoha se sitä limatulppaa.
 
Testataan joulukuun puolessa välissä en vaan tiedä tarkkaa päivää... tädin pitäisi kurvata oletetusti 8-10 pvä joulukuuta :) jännää , kun ei oo kartalla omasta kierron tarkkuudesta niin tuo hieman enemmän jännitystä; )
 
Huomenta ihanat!

Olipa tullut tekstiä reilun 14 tunnin aikana, ootte te kyllä ahkeria! :grin

Gatusa taitaa päästä hetkenä minä hyvänsä tositoimiin :) tsemppiä!
 
anskunen en tiä mutta toivon, alkan tulee kivuttomia suppareita taas nyt ku tuo ilmeisesti googlen tietojen perusteella limatulppa tuli pois ainaki osittain. saapi nähä miten ukko reagoi ku tulee kotii...sit alkaa valittaa et ei se nyt voi syntyä ku hänelle ei sovi.
 
Mä en ala.... Ihan yhtä tyhjän kans toi lääkärikäynti.. Tsh mitataan joo alkuvkosta, mut t3v t4v ei ole tarpeellisia arvoja tässä. No, käyn siellä labrassa ja katon tulokset ja varaan yksityisen... Niin ja siitä tsh raja-arvoista kysyin et ne taitaa täällä olla aika korkeat (4.5) et kun muualla on matalammalla yläraja. Niin mut meillä on kato eri systeemit kun muualla. AHA. Argh. Suututtaa.
 
Gatusa, nyt ne miehen liemet vasta voiskin sitten auttaa, kun pääsevät pidemmälle vaikuttamaan limatulpan tultua pois tieltä :wink
 
Silv se varmaan liittyy vaan labran tekniikkaan? Kun eri paikoissa voi olla ihan eri raja-arvot koska labrassa on eri koneet, eli siis jos sama tyyppi käy kokeissa kahessa eri paikassa niin saa 2 eri tulosta kun ne viitearvot on eri. Viitearvot siis kertoo millä välillä normaali arvo on tietyn labran tutkimustekniikalla, eikä niin että toisessa paikassa asioiden annetaan mennä enemmän pieleen kuin toisessa. Niitä ite saamiaan lukuja ei voi verrata toisten saamiin arvoihin ellei labra ole sama.
 
azalea tuskinpa mies on yhteistyöhaluinen tän aamusen jälkee...eikä mullakaa kyllä hirveemmin intoa siihen ole sen käytöksen takia.
 
Kiivilintu, olisin tosi varovainen sen selän kanssa ennen kuin tiedät mikä siinä on. Kuulostaa tosi paljon välilevyn pullistumalta, ja se kannattaa hoitaa maltilla. Kävellä voit, mutta älä tee mitään ihmeliikkeitä :)

Mulla kävi huono tuuri, en tiennyt mikä mun selässä on ja menin puoskarikiropraktikolle, joka väitti että se on vaan virheasento ja runnoi selän paikalleen. Tämä viimeisteli homman ja pullistuma meni leikkauskuntoon, mikä tosin todettiin vasta kun olin yli viikon kärvistellyt kammottavissa kivuissa ja toisesta jalasta katosi osin tunto ja refleksit, pohjelihas halvaantui :sad001 onneks ne palautui...

Joku kysyi, kenelle ollaan yrityksestä kerrottu. Meillä tietää vanhemmat että kokeillaan, ja pari kaveria. Yhden kanssa puhun hommasta enemmän, kun hänellä itsellään on kaksi vuotta yritystä takana, ja oon kuunnellut ja tsempannut häntä sen ajan.
 
Toffee oon alkanut epäillyt samaa, on meinaan alkanut säteilemään jonnekin takareiteen vasemmalta.. ja eteen tohon lantiolle.. ei vittu! Oikeesti miksi näin piti tapahtua :sad001 mulla on miehen puolesta kökkö olo kun hän mulle tän aiheutti! Perkula, saa tulla mukaan lääkäriin taas sitten kun sen aika on. Viimeksikin tuli kiltisti mukaan odottamaan :)

Mulla ollut dpo 6 lähtien huonvointisuutta ja eilen yöllä dpo7-8 oli tosi paha olo hyi kauhea! :sad001 Jotain limoja oon bongaillut alkuviikosta asti ainakin.. mutta satunnaisia ryöppyjä, periaatteessa kuiva kausi.
Tänään olis siskon synttärit ja pitää varoa siis selkää. Ärsyttää kun eivät tehneet paljon mitään siellä terkkarikeskuksessa, argh mur! Mut ei ne voineet silloin tietää mikä mua vaivaa, niin oli nuoren näköisiä he..o_O
Mikään voltaren kipugeeli tai burana ei enää auta.. ei piikkimatto, ei varovainen venyttely. Huomaan venytteleväni alitajuntaisesti melkein taukoomatta. Tuntuu samaan aikaan kivalta se kipu mut samaan aikaan tuntuu että siellä on roskana jotain. Ääää :smiley-angry016
 
ounou, kuulostaa tosi tutulta. mene päivystykseen jos et pärjää kivun kanssa, ja yritä saada kuvautettua se selkä mahdollisimman pian. Tsemppiä!
 
Päivää! Kylläpä on tullut juttua. Täällä ollaan vihdoin elävien kirjoissa, eilen alkoi töissä iltapäivällä juilia päätä ja otin ilmeisesti liian myöhään estolääkkeen kun migreenikohtaus kerkes niskan päälle :sad001 piti lähteä itäsuomeen mökille kun pääsen töistä kotiin, mut meninkin vessanpöntön kautta neljältä sänkyyn ja heräsin 10 illalla, olin tunnin hereillä ja jatkoin yöunille. Nyt ollaan ajamassa, 3 tuntia takana ja pari eessä ja fiilis hyvä!! :) mitäs muuta.. mäolen kertonut yrityksestä äitille ja läheisimmille kavereille, ukkokin on muutamalle yatävälleen kertonut. Oikeastaan heidän kannustuksesta alunperin tajusi itsekin et haluaa mun kanssa lapsen kun oli vissiin alkanut heiltä vähän kyselemään ja kertonut että mun puolelta on vauvakuume päällä (mies on siis ainut kavereistaan jolla ei ole vielä lapsia) :grin mä pääsen ehkä just ja just testailemaan vielä tän vuoden puolella, riippuu kuin pitkä kierto tästä tulee :)
 
Ma tosiaan aika monelle kaverille plus mutsille ja veljelle ehdin kertoa edellisesta raskaudesta, sita ennen ei kukaan varmaan tiennyt etta me mitenkaan erityisesti yritettiin. Nyt sit jos ja kun tasta kerrotaan niin en tieda tuleeko joillekin yllatyksena, kun tosiaan monien annoin ymmartaa etta se edellinenkin oli "puolivahinko".

Laskeskelin tassa etta ennen joulua vois viela kayda varhaisultrassa, jos uskaltais.. :oops:
 
Aurinkoinen 19.11.
titem 19.11.
Sannuinen 22.11.
Johanna...23.11
Kiivilintu 5.12.
Orm Onnekas 6.12
@sukki 7.12.
Sabetti 13.12
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Jeilei 18.12
Azalea 18.12
Kyfi86 19.12
'muurahainen' 20.12
Toffee 21.12
PikkuMinski 24.12
DarkMimosa 31.12

Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
Jellis?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
Lume?
Larissa?
Silv?
lucky87 ?
( yht. 32)


Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)
 
Takaisin
Top