Raskaaksi 2014

Heippa!
Olen seuraillut taustalla tätä ketjua jokusen viikon, aikamoista tunteiden vuoristorataa saanut myös käydä läpi lukiessa. Vaikutatte aivan ihanilta naisilta! Onnea jokaiselle plussanneelle ja paljon paljon vauvaliimaa mukaan! Pahoittelut km:ista ja tädin kohdanneille!
Täällä haaveillaan ensimmäisestä vauvasta ja yritystä on takana reilu 2 vuotta. Keväällä pääsin vihdoin kunnalliselle tutkimuksiin ja nyt on toinen clomikierto menossa. Seurantaultria ei ole, mutta pari viikkoa sitten olin vatsan alueen ultrassa, jossa löytyi kaksi 2,5cm follikkelia ja kaksi 3,5cm follikkelia :eek: (ei tietoa oliko yksikään munasolu irronnut). Kp oli silloin jo tosin 22. Lääkäri sai siis todeta Clomien toimivan. Viime viikonloppuna kuitenkin oli pää pyörällä ja yritti käyttää järkeä ennen mielikuvituksen laukkaamista (ovulaatio myöhässä, eikö silloin menkatkin myöhässä). Tädin piti siis kurvata paikalle viimeistään perjantaina, eikä vaan näkynyt. Anoppi soitti jokaikinen aamu "joko ne alko?" "Ei ne sitten enää alakaan.". Koita siinä sitten olla itse nostamatta toiveita. Maanantaina viimein täti kurvasi paikalle, eikä olo ollut mitenkään pettynyt (sain pidettyä järjen päässä). Eipä mennyt montaa tuntia, kun mieleen palautui "munasolua ei ole välttämättä irronnut"... Sekö tässä nyt mättää? Kuitenkin täällä haaveillaan jouluaaton plussasta... Tänään tuli aika jälleen naisten polille, 9.1. Tuli jännä olo, kun viikko sitten näin unta, että lääkärini pyysi vastaanottohuoneeseen ja sanoi ettei mulle voida tehdä tutkimusta, kun olen raskaana. :schocked028
Plussatuulia puhaltelen kaikille!
 
Sori Diku siis Silvin mieshän se oli ja Silvin kommentti.. Kyllä mua hiukois kokeilla mutta jos mulla on mennyt jokin sijoiltaan tai jotain pahempaa kuin pikku revähdys niin sittenhän en todellakaan harkitse vielä. Katsotaan maanantaina. Haluaisin röntgeniin varmuuden vuoksi etten tee hallaa selälle jos siellä on pahasti vialla jokin.
Mun alaselän tarina: 2 viikkoa sitten mun mies "naksautteli" mun selkää koska pyysin, se tuntuu kivalta kun kuuluu naks ja sitten on rennompi olo.. Noh, eipä kuulunut naks tai poks vaan aika vaimeaksi jäi. Makasin vatsallani sängyssä siis. Sen jälkeen alaselkä oli vähän arka muttei mitenkään kipeä sanoisinko.. viikko tuon jälkeen eli viime viikonloppuna pyysin miestä taas naksauttamaan selkäni ja silloin jo tuntui että en ollut ehtinyt kunnolla asettautumaan makuulle kun mies jo alkoi painelemaan ja painoikin koko painollaan melkein kun pyysin että nyt sitten painat vaan kunnolla.. Ai! Sattui jo silloin vähän mutta kävin nukkumaan. Seuraavat pari päivää sattui ja jo maanantaina kipu oli helvetillinen ja tiistaina soitin terveyskeskukseen enkä mennyt harjoitteluun, sain saikkua 4 päivää mutta menin jo 2 päivän jälkeen takaisin harjoitteluun. Nyt alaselkä on vieläkin kipeä. Mulle sanottiin että kävely auttaa koska se pitää verenkierron vilkkaana alaselässä ja että jos ei auta levolla niin tuu takaisin ens viikolla.. sain 2 piikkiä yläpeppuun joku voltaren ja joku toinen, jompikumpi oli kolmiolääke tai molemmat, toinen oli kirvelevää. Lääkäri paineli ja testasi pystynkö kävelemään ja katsoi miten alas pystyn kumartumaan, noh puoleen väliin.. aika heikkoa.. Voi paska :confused:

Dpo on sen 7 ja 7 pitäis vielä odottaa jotta menkat tulee jos tulee :rolleyes:

Plussaa kaikille! :binkybaby
Plussaa jee jee! :sign17:sign19
Btw oon vieläkin ihan hulluna Diku sun plussasta :Heartbigred:love7:Heartred
Onnittelut vieläkin Katapultti82 :Heartbigred:wav:Heartbigred jee ihana digin tulos!

ppss. mun vauvakuume taitaa nostaa taas päätään, tuolla harjoittelussa se vaan kasvaa kun ne lapset on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihania oikeesti apua en halua että harjoittelu päättyy, miksen voi vain jäädä sinne ja unohtaa kaikkia näyttöjä ja teorioita diipadaapaa. Plus mä huomasin puhuvani kokoajan aiheeseen liittyviä juttuja ystävälleni jolla on alle 1 vuotais mahtava ihana lutunen mieletön vauva! Oli kyllä ihanaa kunhäntä ihastelin ja leikitin ja halailin :Heartred

Rentoa viikonloppua jokaiselle :)
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa myy82! Ennen unia taidat nähdä :wink plussatuulia sinullemyös. Uudet onkin plussannu yleensä nopsaan joten toivotaan lyhyttä visiittiä myös sinulle! :)
 
Tervetuloa myy82 ja plussatuulia ♡

Lähettäkää joku täti tänne... menkkajomot kestänyt jo 3 päivää ei tuhrua ei mitään. Kirkasta limaa ja valkkaria :O ja se testi oli edelleen 100% nega :sad001 vastahan tuo on kp29 nyt lopuillaan, et eiköhän se punainen tuu viikonlopun aikana
 
Laurushka kyllä tää pieni pitää kiinni loppuun asti, paljon liimaa sinne :Heartred

Myy tervetuloa, toivottavasti uni oli enteilevää :wink tietääkö teillä anoppi yrityksestä?

Miten muut tietääkö moni yrityksestänne? Onko teillä joku kenen ette ehdottomasti halua tietävän asiasta?

Mulla myös käytössä nuo folirenit ja mies syönyt nyt myös n.1-2kk aina vaan kun muistaa.
 
Me ei olla salailtu sen kummemmin mutta ei olla toisaalta huudeltu. Jos joku on kysellyt, että haluatteko toisen niin kyllä me ollaan ihan suoraan sanottu. Nyt km:n jälkeen tietää aika moni, kun mä olin yön yli sairaalassa ja jouduttiin perumaan aika monta tapaamista.
 
Meillä tietää ainoastaan äitini sekä mun muutama kaveri. Miehen äiti saa tietää vasta joskus kun raskaaksi tulen ja turvallisilla viikoilla ollaan. Hän ei oikein pidä musta :D
 
Meillä yrityksestä ei tienny oikeastaan virallisesti monikaan. Keskenmenosta kerroin töissä ja aika monelle ystävälle.

Äidille en halunnut kertoa yrityksestä, vaikka läheisin ihminen maailmassa onkin. Ajattelin että hän rupeaa odottamaan niin innolla ja pettyy. Keskenmenostakin pyysin siskoa kertomaan äidille :sad001
 
Lucky87, on tuo kirjoitukseni niin sekavaa tekstiä, että ilman melatoniinejakin menee sekaisin :wink
PepeXXL, tietää juu, on toivonut lapsenlasta vuosia hartaasti. Ja nyt tiesi kierronkin, kun puhui, että mies on pyhäinpäivänä saanut alun ja niin toivoi, että lapsenlapsikin saisi.
Meillä tietää vanhemmat, toinen isosiskoni (korvaamaton tuki) ja pari lähintä ystävää. Melkein möläytin viikko sitten työkaverille, kun kerroin samana yönä (kuin tuo raskausuni) näkemästäni unesta, etten meinannut saada autoa millään pysähtymään. Perjantaina en oikeasti meinannut saada työmatkalla autoani millään pysähtymään ja lopulta pysähtyi keskelle risteystä. Kerroin siis työkaverille, että näin unta ko. tapahtumasta ja sen perään unta, että olen raskaana. Johan kyselyt alko.
 
Onnea Laurushka, Diku ja Katapultti!!! :) Ihan mahtavaa! :smiley-bounce013 Pidän teille kovasti peukkuja, että kaikki sujuu hyvin ja vuokralainen tekee täyden yhdeksän kuukauden sopimuksen :)

Ja tervetuloa Myy82 ja Manipura, plussatuulia teille kuin myös muillekin!!



Täällä oudot fiilikset. Tuntuu ovisoireita vaikka sen olisi periaatteessa pitänyt olla jo viikko sitten jos olisi ollut, silloin vain ei ollut mitään tuntemuksia. Noh, jos nyt ovis niin se meni siinä sitten. ei hyödynnetä mitenkään. Hittolainen jos kierrot alkaa taas heittää häränpyllyä....*mutinaajupinaa tähän*.
 
Meillä taitaa tietää yrityksestä vaan pari mun lähintä ystävää ja muutama tuttu tietää sen mitä on kysyny kun oon vastannu jotain ympäripyöreetä :D
en halua vielä kertoo mitään miehen äidille kun se sekoais onnesta vaikka vielä ei ole edes mitään kerrottavaa.. Joku päivä sitten kun plussan on saanut niin vois kertoa :D
Oon kyllä tyytyväinen ettei sillon tullu heti kaikille kerrottua et nyt ruvetaa yrittää ku onhan tässä jo menny yli 2vuotta.
 
pepeXXL voi senttä, samat fiilikset raskauden kertomisesta kyllä kanssa laughing7 voi meitä, me ollaan kuitenki kaksi niin kivaa nuorta naista että on kumma jos meistä ei tykätä, niissä toisissa on vikaa :wink eivaan, anopit on aina outoja :scratch Rauhaa ja rakkautta pepe, eiköhän sullekin se plussa pian tule.. semmoinen fiilis :Heartred

Tervetuloa Myy82 :wavplussaa roimasti!

Melatoniini on kyllä best :hello2 auttaa ainakin minulla, tosin en ole pitkään aikaan napaillut. Unta saan hyvin kun arjet on niin TÄYNNÄ KAIKKEA :shaking2 <--- tommonen olo usein arkipäivien päätteeksi :bigsmurf Täällä oli juteltu myös siitä että onko kavereille kerrottu siitä että yrittää tulla raskaaksi, noh minäpä kerron.. mä olen kertonut vain kahdelle tosi läheiselle ystävälle + te tiedätte :) Mies on kertout kanssa varmaan yhdelle tai kahdelle ystävälle. Kokeilin piikkimattoa selälle ja koklaan vielä enne nukkumaanmenoa. Pitäis hipsiä ihan näillä minuuteilla :hidinghäädän itseni pois tietokoneelta!
 
Kiivilintu hauska huomata että meillä löytyy tälläkin saralla yhteistä :D miehen äiti ei oikein tykännyt meidän kihlauksestakaan, mutta nyt jo parempi kun asumme täällä kaukana ja ei niin usein nähdä. Missä vaiheessa sun kierto tällä hetkellä? Kuinka pian voi odotella sun plussatestin kuvaa :wink

Myy uteleeko hän vieläkin kierrosta ja sen vaiheista?

Täällä oli pakko osoittaa äidille että oon onnellinen heidän puolesta ja kävin ostamassa kappahlin newbie pöksyt, bodyt ja pipot, mun tuleville sisarille! On muuten niin hassu tää meijän tilanne :D isä saa keväällä, äiti kesällä josko me saatais syksyllä? Ei olis vanhat tädit/sedät mun lapselle :D

Hyvää yötä kaikki palstalaiset ja nähdään enneunia ens yönä. (Niistä tuplaviivoista ja vauvan tuoksusta:Heartred)
 
Ihana pepe, hmm noo kierto on tällä kellon lyömällä dpo 8 ja kp 30/36 :) mies on ostanut mulle 2 pregcheckkii mutten raaski tuhlata kumpaakaan ennen kuin menkat myöhässä. Näin toimitaan niin kauan kunnes ne menkat tosiaan katoaa jonnekin. Tiukkaa :) ovulaatio testejä kyllä kulutan tulevissa kierrossa mutta ne onkin asia erikseen. Periaatteessa niin kauan kunnes tulen oikeesti raskaaksi, säästyvät noi pc:t kaapin perälle. Ihanaa kun teit noin kauniisti äidillesi :Heartred
 
Takaisin
Top