Raskaaksi 2011

Heipat kaikille! Nella, voihan se tulos näkyä testeissä vasta monen päivän odottelun jälkeen, ja se raskaushormoni tuplaantuu joka toinen päivä (en nyt ihan muista, sanokaa jos puhun höpöjä), ja jos sunnuntaina oot viimeeks testannu niin vois jo näkyäkkin, olettaisin. Vaan mistäpä näistä naisen kehon kummallisuuksista tietää varmaksi sanoa. Täällä ei mitään uutta tähän liittyen, paitsi että uhkailuistani huolimatta sorruin laskemaan päiviä ja mahdollisuuksia ja annoin itteni hurahtaa tähän yrittämiseen taasen :) minkäs sille voi kun on niin innoissaan tästä... :D No tuonne toista yrittävien ketjuun jo niin kiitettävästi avauduin muista kuulumisista niin en tänne enää jaksa samaa P.tä jauhaa :D Aurinkoista päivää! :)
 
Heipat taas täältäkin!

Nunnu81 onnea plussasta!!! Nyt otat rennosti niin pikkuinenkin on tyytyväinen ja jaksaa matkustaa sen 9 kk sun masussa. Eli rentouttavaa lomaa sinnepäin

Nella^: Mulla oli tuossa keväällä ihan samanlainen "ongelma" eli mulla myöhästy menkat viikolla vai peräti kahdella. Tein ainakin kolme testiä ennenkuin uskoin etten oo raskaana, vaikka menkat oliki myöhässä. Siihen aikaan elätin vielä kovin toiveita ja jännäsin joka kk menkkojen alkamista. Nyt jälkeenpäin ku ajattelen asiaa, ni kyse saatoi olla valeraskaudesta. Mulla oli meinaan pahoinvointia ja mahan nippailua ja vaikka mitä muita oireita ja olin ihan varma, että nyt se plussa pärähtää siihen tikkuun, mutta ei niin ei. Ei edes haaleaa viivaa...Mun neuvo sulle on, että ei kannata hötkyillä testien kanssa, varsinkaan, jos ei oo mitään oireita. Rintojen arkuus on melkein joka naisella ensimmäinen merkki raskaudesta. Odota rauhassa menkkojen alkamista vielä ja jos ei kahden viikon sisällä ole alkaneet niin sitten teet testin

Omaa napaa: Yritys jatkuu edelleen. Ja petipuuhat onkin nyt taas maistunu oikeen urakalla!! Ollaan miehen kanssa molemmat innostuttu toisistamme ihan uudella tavalla ja melkein joka päivä peitot on heilunu Eikä kummatkaan jakseta stressata tästä asiasta, vaan nautitaan toisistamme. Vauva tulee edelleen sitten kun haluaa. Ja onhan meillä tuo yksi vauva tässä jo pyörimässä <3
 
Heipä hei taas!

Onnea hirveästi Nunnu81 ja Laretzki! Kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että pienet pysyy mukana loppuun asti! Ja tietty taas tervetuloa mukaan Nella ja muut uudet! Tee ihmeessä uusi testi, oon lukenut, että monilla positiivinen tulos näkyy vasta melko pitkän ajan päästä. Niin kauan kun menkkoja ei näy on musta toivoa, vaikka itellä just kävi niin, että suunnilleen sännöllinen n. 28 päivän kierto venyi vaan yhtäkkiä 33 päivään ja palasi sitten ennalleen. Sellastakin kai vaan sattuu. Toivotaan, että sulla ei ole kyse siitä. :)

Voi Appelsiini, voin vaan yrittää kuvitella, miten vaikeaa on, jos ihan lähipiiriin tulee vauva ja vielä noin suunnittelematta. Itellä ei onneksi ihan lähipiirissä ole vauvoja, oltiin ekat jotka meni naimisiin ja toivottavasti myös ekat, jotka sen lapsen saa. Ootko kertonut tälle kaverille teiän omasta vauvahaaveesta? Ajattelin vaan, että voisi kaveri ymmärtää paremmin sun suhtautumista, jos tietää, eikä tulisi turhia väärinkäsityksiä. Mutta ehkä se ilo toisen puolestakin vielä löytyy ja kateus väistyy, tai sitten huomaat, että kohta oottekin molemmat raskaana ja saatte nauttia siitä ja sitten myöhemmin lapsistanne yhdessä! :)

Kiva kuulla Marika82sta ja muista vanhoista myös! Ja nyt, Mäppe, kun ollaan taas samassa veneessä, voitaisi mun mielestä kääntää se vene niin, että tässä kuussa olisi parempi kurssi! ;)

Mulla on juhannus juhlittu kaverin mökillä ja menkat lusittu. Tavallaan kiva, että osuivat päällekkäin noi, oli ainakin koko ajan kivaa tekemistä ja muuta ajateltavaa, enkä ehtinyt jäädä surkuttelemaan koko menkkoja. Ja onneksi ne oli vielä lyhyet, päästiin niiden loputtua kavereilta salaa vielä harjoittelemaan lapsentekopuuhia. ;) Nyt ostin taas parin kuukauden tauon jälkeen greippimehua, jota aion kitata oikein urakalla ja sitten hain apteekista raskausmonivitamiinit, kun ne on tuoteselosten mukaan tarkoitettu jo raskautta yrittäville. Katotaan jos noista vaikka olisi jotain apua, ei niistä haittaa nyt ainakaan ole. :)

Ihanaa, Vuononvaltijatar, kun oot noin positiivinen ja tsemppaat kaikkia koko ajan! Ja on kyllä kiva, että koko tää palsta on olemassa, kun saa käydä purkamassa tuntojaan ja täällä ymmärretään! Kiitos kaikille siitä!
 
Meillä jännättiin koko juhannus, että onko siellä jotain, kun menkkoja ei sitten tullutkaan. Maanantaina aamulla tein testin ja sain kaksi viivaa, eli raskaana ollaan! :) Hiukan ihmetyttää, että miten se näin helposti kävi, kun ekasta yrityksestä tärppäsi. Samalla vähän kauhistuttaa, että josko se katoaa yhtä helposti, kun tulikin. Mutta todella onnellisin mielin elämä jatkuu tästä, ja toivotan lykkyä yritykseen kaikille teille muille vauvakuumeisille! :) 
 
Nella, toi sinun tilanteesi on aika kinkkinen... mitä nyt näitä tarinoita jo jonkun aikaa lueskellut, niin joko on tilanne se, että olet raskaana ilman sen näkymistä vielä testissä tai sitten et ole raskaana vaan keho tekee kepposiaan... Tottakai minäkin toivon tosi paljon, että vaihtoehto ykkönen olisi kyseessä :) :) Mutta ehdottaisin kanssa, että otat niin rennosti kun vain voi ja testailet parin päivän päästä uudelleen...

Marika82, hyvä juttu, että harjoittelu tuntuu taas kivemmalta! Pakkopullana ei oikein ole mieluista kummallekaan... Toivottavasti tuottaa harjoittelu tulostakin! :)

ja kiitos Inkivääri! Yritän parhaani :D

Aivan mielettömästi onnea Cashew!!!!!!!!! Mieletön uutinen :) Onnea vaan rutkasti matkaan :D
 
Ai vuononvaltiatar on kans Turuuust? : ) \o Samma häär.. taino, siitä vierestä..

..mutjoo. Onnea jälleen! Joku oli plussannu : )

..eikä tänne edelleenkään mitään, rennosti otetaan. Pupuilaan ko tekee mieli ja shillai.. Viikonloppuna suunnataan festareille Himokselle \o : ) Ihanaaaa!! \\o \o/ o//
 
Juu Emby, olen turkulainen :) Tosin nyt käyn tosiaan töissä Satakunnassa... ja ehkä ollaankin muuttamassa poies Turusta :)

Onnea tulevaäiti!! Ei muuta kuin rutkasti tarrasukkia teille, että masuasukkin pysyy mukana :) emoticon

Täällä tuskastellaan nyt jo näin aamusta helteen kanssa.. toimistossa on ilmastointilaite rikki tällä hetkellä ja täällä on nyt jo melkein 26 astetta lämmin... vaikkei muuten niin väliä lämpötilalla olisikaan, mutta noi säteilylaitteet tarvitsevat aikas runsasta viilennystä... toivottavasti asia korjaantuu piakkoin.. tänne paistuu :D :D vielä tämän päivän jälkeen 11 työpäivää ja sitten on pikkukesäloma :) vain puolitoista viikkoa, mutta sekin jo jotain! Otan siis loman nyt jo kertyneistä ylityötunneista sekä parina palkattomana päivänä... Mutta se riittää loistavasti tuulettumiseen. Me mennään mieheni kanssa meille perinteiseen tapaan Kajaaniin miehen äidin puolen sukulaisten luo lomamökkeilemään :D On kuin menisi ulkomaille! :)
 
MYYNNISSÄ OIS OVULAATIO-RASKAUSTESTIT;
4 PUIKKOA RASKAUSTESTIÄ DAVID PREGNANCY TEST
6 PUIKKOA OVULAATIOTESTIÄ DAVID OVULATION TEST
1 RASKAUSTESTI LUISKA ONE STEP PREGNANCY TEST
4 OVULAATIOTESTI LIUSKA ONE STEP PREGNANCY TEST
yhteensä. 22 € plus postikulut pari euroa?

YHDESSÄ TAI ERIKSEEN voi ostaa:)    
Tuotteet ovat siis uusia, mutta turhana pyörivät laatikossa joten joku onnellinen testaaja saisi halvalla.
Laita viestiä privana jos olet kiinnostunut :)
 
ensinnäkin ONNEA PLUSSANNEILLE ! tosi ihana juttu! :)
Inkivääri. no kerroin nyt kaverille että sain keskenmenon, ettei se ihmettele jos en pysty oikee iloitsemaan.. hän vaa totes et "kyl teki viel saatte ku yritätte". meinasin sanoa pari vihaista lausetta siitä kuinka kaikki ei vaan pysty tulee noin helposti raskaaksi kuin hän. tietysti onhan sitä vaikea ymmärtää kun ei ole joutunut yrittämään.

löydettiin aika kiva talo. mennään tänään uudestaan "appiukon " kanssa sitä katsomaan. jos se on hänen mielestään sellainen johon voi muuttaa niin sitten teemme tarjouksen siitä! :) on unohtunu kyl totaalisesti jännittää et alkaako menkat täl viikol ku oon vaa aatellu sisustusta ja kaikkea sellaista :D
 
Kiitos onnitteluista :) Tietenkin piti vielä tänään varmistella ihan urakalla ja clear bluen näyttöön ilmestyi 'raskaana 3+', joten vahvasti näyttää, että toukka pysyis kyydissä. Loma ei vois kyllä parempaan saumaan olla.. saa vaan lötköillä auriongossa ja suurin murhe on, että mitähän tänään söis. Jospa ne peikotkin mielestä haihtuisi pois, jotka kuitenkin meinaa vähän varjostaa onnen tunnetta. Jokainen mahan nippasu ja kouraisu tuntuu maailmanlopulta, vaikka hyvin tietää, että niitä tulee ja kuulunevat asiaan. Tämän aamun varmistuksen varmistus-testi kuitenkin toi vähän levollisemman mielen. Vielä en kuitenkaan neuvolaan soittele vaan odotan ensi viikkoon.

Tuosta tärppäämisestä. Edellinen raskaus kun päättyi ikävästi, niin seuraavaan lähdettiin täysin nolla odotuksin. Testailin oviksen positiiviseks kahtenä peräkkäisenä päivänä ja molempina päivinä peittoja heiluteltiin, mutta ei niiden jälkeen. Oviksen aikoihin istuttiin iltaa kavereiden kanssa ja maistoinpa useamman lasin punaviiniäkin. En edes ajatellut mahdollista raskautta. Aateltiin ottaa ihan iisisti ja ilman odotuksia. Juhannusaatto oli sitten se päivä, kun sai testailla ja noh, lopputulos onkin selvillä. Itse en positiivista testiä odottanut ollenkaan, koska semmosta yritystä asian suhteen ei ollut kuin edellisellä kerralla. Mies oli enemmän odottavalla kannalla. Ylläri olikin melkoinen, kun positiivinen tulos oli luettavissa testistä. Jospa tämä tästä ;)
 
onnea appelsiini kivan talon löytämisestä!! Toivottavasti on appiukonkin mielestä oiva kandidaatti niin päädette tekee tarjouksia ja kauppoja!! :) :) Meillä on nyt kanssa kaksi kandidaattia.. toista kävimme katsomassa eilen ja toista mennään huomenna katsomaan... olen 99 % varma, että toisesta tulee meidän koti <3 Ja lisäten tuohon sinun kaveriisi... varmasti tuntui ilkeältä kuulla tuollainen letkautus hyvän ystävän suusta :( vaikka ei hän varmaankaan sitä sillä tavalla tarkoittanut... tai mene tiedä.. itse aina pyrin ajattelemaan posítiivisella tavalla... muuten mun maailmani sortuisi aivan liian usein... olen nääs itse ollut sellainen, että vedän tosi paljon omia johtopäätöksiä toisten kommenteista... tämä on vuosien harjoittelun tulosta emoticon

kyllä vaikuttaa Nunnu81 hyvästi siltä, että pikkuinen pysyisi mukana, toivottavasti näin on loppuun asti :)
 
vuononvaltijatar. ei kelvannut se kämppä appiukolle. huomas sellasia juttuja mitä me ei ees tajuttu kattoa .. eli etsintä jatkuu.. saa nähdä koska löytyy sit se uusi koti..
ja kaverista vielä että kuten sanoin on varmasti helppoa kuvitella että lapsia tulee vaa tosta noin, mutta kuten kaikki me tällä palstalla tiedämme, eihän se ihan niin mene...

nunnu81, paljon enkeleitä matkaan että pieni pysyisi matkassa. olisit sen ansainnut ! :)

en tiä uskaltaisko käydä ostamas raskaustestin varalle.. menkkojen pitäis ehkä tulla nyt tässä lähiaikoina.. toisaalta en ihmettelis ollenkaa jos kierto olis vähän häiriintyny tosta keskenmenosta..
 
Onnea plussanneille!! <3

Pahoittelut niille joita täti kiusaa uudelleen ja uudelleen....

Omanapa
Hooooi! niille jotka eivät oo mua täällä kauheesti nähneet: multa löytyy ikää 20, miehellä 21 ja mentiin naimisiin 11.6.11 :) Turusta ollaan ja molemmat ollaan töissä.. (itse kolmessa muttajoo)

Nyt on jo vuosi ilman ehkäsyä tullu täyteen... Viime vuonna ekasta kierrosta tärppäs, ja maaliskuun 17. olis ollu LA mutta meni kesken viikolla6. Sen jälkeen kierrot heitti häränpyllyä ja yrittämisestä oikeen tullu mitään. Nyt kierrot normalisoituneet, olleet 30 muutaman kierron ajan! JES!

 2.6 viimeks alko menkat ja häämatkan aikaan sit olikin vissiin ovis ja peittoja tuli heiluteltua häämatkalla niin että oli kyllä kaikki mahdollinen tärppäämiseen laitettu.. ;)

Menkat on nyt sit pari päivää myöhässä, ja on ollu moninaisia oireiita, mut voihan ne aina johtuu jostain muustakin... näin tekosyitä keksien ja itteeni rauhoitellen... :D

v-ä-s-y-t-t-ä-ä! (olisko sekin siitä kolmesta työstä jjohtuvaa...)
valkovuoto on runsasta ja maitomaista... (en keksi mitään tekosyytä)
Närästysetova olo (helle/työmäärä... joku)
Nännit ei olleet kipeet viikkoa ennen menkkoja niinkun aina, vaan nyt vasta ku menkat on myöhässä... (jos vaan oireet muuttuu... :D)
Suussa maistuu pahalle kun ei oo juonu/syöny mitään... semmonen kummallinen maku. (jos vaikka hampaissa jotain vikaa xD)
Janottaa koko ajan (helle)
nälkä muttei tee mieli syödä (helle?)
Silti on kauheen vahva fiilis et raskaana ollaan, testi oottelee, ja oottelen kyllä jonku aikaa ennenko testaan mut olis se nyt kyllä ansaittukin! :) Tai sit vaan kuvittelen kaiken... :P

Plussatuulia puhellellen tähän helteiseen kesään!

Dark kp 32/30

oliskin se seuraava la. 10.3.2012 ja kestäiskin loppuun asti... emoticon
 
Hyvää sunnuntaita vaan kaikille, täällä Turussa oli perjantai ja lauantai hienoja päiviä, mutta tänään oli ihan mieletöntä rankkasadetta :) Hyvää luonnolle :)

ompa surku juttu appelsiini tuo talojutun kanssa... vaikka olikin tietty hyvä juttu, että huomattiin puutteita ennen talon ostoa... Ymmärrän, että varmasti harmittaa... Meillä on miehen kanssa ollut pari sellaista potentiaalista kohdetta, joista on sitten puolivahingossa löytynyt epäilyttäviä seikkoja ja... noh kuten tiedät, etsintä jatkuu :) Kannattaa käydä kipaista kaupasta/apteekista r-testi.. niitä on hyvä olla pari valmiina jos ja kun tarve niiden käytölle tulee :)

Dark; sinä elätkin erittäin jänniä hetkiä siellä tai täällä jos kerrat tekin Turussa asutte! :) Ei muuta kuin päivän tai kahden päästä testailemaan! Itse en varmaan malttaisi edes odottaa huomiseen :)

 
OIkein paljon onnea plussista Cashew, tulevaäiti ja Nunnu81.
Toivotaan plussatuulia Darkille ja muillekin. Ja onnea oman kodin löytämiseen appelsiinille.

Kiitos kaikille kommenteista ja neuvoista.
Mä olin tiistain negatiivisen testin jälkeen päättänyt odottaa seuraavaa testausta tähän viikkoon, mutta en malttanut odottaa kuin lauantaihin saakka, kp oli 39/31. Sieltähän ne kaksi viivaa tulivat. Nopeasti ja vahvoina. Juoksin vielä apteekkiin hakemaan toisen testin, kun oli vaan pakko varmistaa. Ja plussaa sekin näytti.
Olo on äärettömän yllättynyt, onnellinen ja pelokas. Mä olin ihan varma, että en ole raskaana. Sen takia vähän pelottaakin, että onko tämä kyydissä pysyvää sorttia. Kovasti niin toivon.
Loma töistä alkaa tämän viikon jälkeen, joten sen puolesta on kiva, kun saa rauhassa olla ja pohtia asiaa. Olen sellainen hölöttäjä, että lipsauttaisin ennen kuin on turvallisempaa puhua asiasta. Pistän nyt kädet kyynärpäitä myöten ristiin, jotta tällä on tarttuvat tarrasukat ja pysyy mukana.
 
Onnittelut täältäkin ensin kaikille plussanneille =) tää ketju näyttää aktiivisemmalta kuin toi "toista vauvaa kuumeillen" niin tullaanpa tännekin kuokkimaan ;-)

Meillä alkoi nyt sitten yk1 <3 oon 28 ja mies 33, esikoinen 13kk ja asutaan Pirkanmaalla.

Mä olen potenut vauvakuumetta siitä asti kun esikoinen syntyi, ja nyt vihdoin mieskin näytti vihreää valoa =) oon tosi malttamaton kun esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta. Nytkin ajoitus on ollut yhtä täydellinen, bongasin oviksen paria päivää aiemmin. Esikoisesta tuli oloja heti kiinnittymisen jälkeen, nyt kuulostelen niitä samoja oloja koko ajan. Ollaan lähdössä kaksin reissuun just kun menkkojen pitäis alkaa, niin mun täytyy kyllä aurinkorasvan viereen pakata se raskaustestikin! Voi voi kun oon kaivannut sitä raskaana olemista niiiiiiiini kovin!!! Nyt vaan pitää nauttia tästä odotuksesta ja jännityksestä, kun tää toinen tulee varmaankin olemaan meidän viimeinen =/ Esikoinen on ollut ensimmäisestä päivästä lähtien ihan überhelppo vauva, oon kyllä manannut että varmana se toinen on sit koliikkivauva  tai sit meille tulee kaksoset (sukurasitetta löytyy molemmilta...). Salaa toisaalta vähän toivonkin niitä kaksosia että saisin kolme lasta, luulenpa että muuten meillä jää tähän kahteen.
 
Onnea aivan mielettömästi Nella!!!  Upea uutinen näin loman alkuun :) Ei muuta kuin tarrasukkia ja enkeleitä teidän matkallenne vanhemmuuteen :) :)

Tervetuloa mukaan Tirri! Olen kanssa välillä ohimennen kurkkinut paria muuta forumia ja välillä ne tuntuvat tosi hiljaisilta.. täällä tuntuu olevan kivasti jutustelua :) Ja onnittelut kakkosen vihreästä valosta, on ihanaa, kun mies toivoo enemmän vaaveja.. en tiedä, mahtaako oma mieheni "toivoa" yhtä vauvaa enempää meille :) Toki voi olla, että vauva-arki asian laitaa muuttanee :) Ei muuta kun nyt jännäät tärppäämistä. Olisihan se upeaa jos ekasta yrittämästä onnistuu :)

omaa napaa: täällä sitä odotellaan menkkojen alkamista.. tänään olis kp 28 ja olen aamusta asti odotellut, mutta antavat näemmä odottaa itseään tällä kertaa :) Mutta niin ihanaa; tämän kierron jälkeen virallisesti jatketaan "yrittämistä" ja alkaa yk 3 !! Odottelen innolla jo minun ja mieheni Pohjoisen matkaa, jolle lähdetään vajaan kahden viikon päästä -- pääsee tuulettumaan pois työajatuksista :) Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
 
Huomenta teille ihanaisille naisille lähellä ja kaukana :)

ONNEA kaikille plussanneille, ihanaa kuulla tuollaisia uutisia. Ja uudet, tervetuloa mukaan.

Oma elämä on kyllä sellaisessa myllerryksessä että. Sain uuden työpaikan (JES JES) jossa aloitan ens kuun alussa ja valitettavasti kesälomat meni :(. Nyt pitää ottaa vain viikonlopuista kaikki irti.

Nyt menossa kiertopäivä joku ja nänneihin on ilmestynyt muutamia näppylöitä. Tissit ei ole kipeät kuten normaalisti oviksen aikaan, joten sekin herättää hieman ihmetystä. Nyt tänä aamuna oli aamulenkillä koiran kanssa hieman etova olo. Yritän itselleni toitottaa ettei tämä ole sitä mitä sen toivoisin olevan jotta en pettyisi niin kovasti. Sitä tätiä sitten kylään odotellaan viimeistään ensi viikolla. Eli aika samoilla linjoilla mennään Darkin kanssa. Saas nyt sitten nähdä.

Mansikan makuista kesän jatkoa kaikille ja plussapuhureita.
 
Onnea plussanneille!! <3 <3

Täällä odoellaan kesälomaa : ) Alkaa perjantaina klo 13:15 ; P
..ei siis mitään uutta.. Iskelmäfestari tunnelmissa edelleen, vaikka loppuski jo lauantaina ne bileet.. Mut HUIIISIN kivaa oli!! Hitsi vie! : )
 
Takaisin
Top