Plussa vai ei?

Mrs. Smith, toivotaan, että nämä flunssa oireet enteilis hyvää. Tosin meillä on koko perhe kipiänä, että voi olla olemattaki... Mutta peukut pystyssä!

Tiada92, peukut pystyssä, että tissien kipuilu enteilis jotain hyvää. Mulla myös rinnat turvoksissa... Ja tosiaan tuo flunssa. Ja valkovuoto holvaa. Lauantaina aattelin testin tehä... Aiotko sinä kuin pitkään odotella testaamista?

Voi ei AZ, mutta niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy!
 
Jos ei torstaihin mennessä täti tuu kylään niin sitten testaan seuraavaksi, mutta nyt odottelen rauhassa sitä tätiä:rolleyes:
 
ImageUploadedByVau Foorumi1545111753.869759.jpg


Dpo10 fmu. Näkeekö kukaan mitään :) livenä viiva näkyi paremmin.

Tiiän et tää on viivanpaikka/haamu mut on kirkasta valkosta parempi :)
 
Kp 30/32 dpo13 (ehkä) ja eilen en tehnyt yhtään testiä. Viimeksi pe aamulla tein apteekin herkän joka oli nega ja sit illalla rfsu liuskan (ku mies toi niitä) ja puhdas nega oli (varmistin millanen viiva tulee) ja tänään aamulla sit tein sen toisen rfsu liuskan ja tuli ihan selkeä mut tosi haalee viiva missä oli mun mielestä vähän väriä. No kun tiedän että noihin on tullu turhia viivoja niin en uskalla luottaa.
Ärsyttää vaan kun on tullu niin puhtaita negoja muuten niin olin jo luovuttanut tän kierron suhteen (hyvillä mielin) ja nyt sit heräs kuiteski pieni toive että jos sittenkin:rolleyes:
Ei oo kyllä vieläkään minkään laisia oireita, ei edes menkkaoireita, eikä oo tullut edes sitä päänsärkyä mikä yleensä tulee muutamaa päivää ennen menkkoja:wideyed:
Olisin pistäny kuvan mutta kun puhelin niin täynnä että ei suostu lataa kuvaa kun sanoo että muisti ei riitä:shifty:

Äh, mulla unohtui sit testata loppu ovis mut ei haittaa... Nyt huomenna on viimeinkin lääkärissä käynti ja sitten tietää kuin hyvät odotukset voi olla. Silti en stressaa, nyt en vain osaa. Testejä turha tehä ku ne ei dpo2 mitää näytä ja muutenkaan ei huvita. Outoa ku aiemmin testaillut pitkin kiertoa *hämillään mutta huoleton*
 
Mulla oli ovisoireet nyt lentsu ja tosiaan ei oireita yhtään. Vaikkei niitä ees pitäs olla, tosin päänsärky tuli kylään ja jatkuu varsinkin aamulääkkeiden jälkeen (yleensä ne pääkivut lähtevät niillä)
 
Mulla muuten ennen plussaa oli nenä tukkees koko aika, noin viikon verran.. samoin vaivas tosi outo päänsärky samaan aikaan, mulla harvoin muuten ku kuumeessa pää särkee :/ täällä vaan kun juttelitte tuosta flunssa olosta.. :)
 
Saas nähdä alkaako huomenna ne menkat.
Tänään kyllä ollut sellanen ärsytys joka asiaan että hyvin mahdollista, mut sit taas ei mitään muita oireita menkoista.:wideyed:
Alamahaa kyl eilen illalla ja tänään vähän juilinu mutta ei sellasta menkkajomotusta vaan ennemminki sellasia vihlasuja aina jommallekummalle puolelle. Ja sit on ny ollu vähä flunssanen olo, lähinnä kurkku kipeä ja hirvee vilu jo kolmatta päivää. Lämpöäkin oli eilen illalla 37.2 ja tänään ollu 36.9 eli vähän koholla ollu lämmöt. :eek: voipi olla että joku flunssa yrittää puskea päälleo_O
 
Mulla muuten ennen plussaa oli nenä tukkees koko aika, noin viikon verran.. samoin vaivas tosi outo päänsärky samaan aikaan, mulla harvoin muuten ku kuumeessa pää särkee :/ täällä vaan kun juttelitte tuosta flunssa olosta.. :)

Mulla iskee migreeniä yleeyle ja lentsu tuli varmaan suomen reissussa..
Tai sitten nyt oli kunnon ovis ja jotain tapahtuu. Mulla nyt jo muljahti kohdun seudulla oudosti et yllätyin mut juu, lämpö ei tiedossa, vain tuo päänsärky hyvin lievänä ja se oirekirjo oli tuossa. Ei niin mitään mitä yleensä tulee eikä oo jano ei siis kovin optimistinen olo mut jännä ku aiemmin kaameita oireita ihan laidasta lukien
 
Saas nähdä alkaako huomenna ne menkat.
Tänään kyllä ollut sellanen ärsytys joka asiaan että hyvin mahdollista, mut sit taas ei mitään muita oireita menkoista.:wideyed:
Alamahaa kyl eilen illalla ja tänään vähän juilinu mutta ei sellasta menkkajomotusta vaan ennemminki sellasia vihlasuja aina jommallekummalle puolelle. Ja sit on ny ollu vähä flunssanen olo, lähinnä kurkku kipeä ja hirvee vilu jo kolmatta päivää. Lämpöäkin oli eilen illalla 37.2 ja tänään ollu 36.9 eli vähän koholla ollu lämmöt. :eek: voipi olla että joku flunssa yrittää puskea päälleo_O

Mulla nippaa molemmin puolin mut tänään hämmästytti et muka nyt jo kohtu ns muljuu kuten ennen menkkoja mut viime kierrossa ei muljuillu ja tuli menkat...
No ei ole tullu testailtua enkä viitsi stressata ku mies on sit kauan pois nii kai yritän jättää asian sikseen
 
Mrs. Smith, toivotaan, että nämä flunssa oireet enteilis hyvää. Tosin meillä on koko perhe kipiänä, että voi olla olemattaki... Mutta peukut pystyssä!

Tiada92, peukut pystyssä, että tissien kipuilu enteilis jotain hyvää. Mulla myös rinnat turvoksissa... Ja tosiaan tuo flunssa. Ja valkovuoto holvaa. Lauantaina aattelin testin tehä... Aiotko sinä kuin pitkään odotella testaamista?

Voi ei AZ, mutta niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy!

Mikäs se dpo ny olikaan iines sulla?
 
Herukka voi hitsi, olisihan tuon jo aika olla ihan oikea plussa.
Täällä tein paremman puutteessa ovistestin, kun ei löytynyt raskaustestiä. Tietenkään en ole raskaana, kierto tekee mitä tykkää. Katjusha kp 33 tai 34 /26-55
 
Tää oli eilen aamulla dpo 11. Tänä kävin verikokeessa ku huonen ois ollu pikkuoperaatio nii hcg oli 50. Nyt siis dpo12 aika tarkasti mut voi päivällä ehkä parilla max heittää. Onkos se ihan normi kai noille päiville?
 

Liitteet

  • IMG_20181217_102810.jpg
    IMG_20181217_102810.jpg
    360.5 KB · Katsottu: 388
Takaisin
Top