Plussa vai ei?

Mä join greippimehua ja yhtenä kiertona missä en juonut tulin sitten raskaaksi :D jostain luin että poikasiittiöt ei kestäis sellaisia happamia olosuhteita ja siksi ei olis hyvä niille.. että jos haluaa tytön niin sitten. Saa nähdä nyt kumpi tulossa. Ekassa raskaudessa join greippiä ja tyttö tuli :)
 
Mä join greippimehua ja yhtenä kiertona missä en juonut tulin sitten raskaaksi :D jostain luin että poikasiittiöt ei kestäis sellaisia happamia olosuhteita ja siksi ei olis hyvä niille.. että jos haluaa tytön niin sitten. Saa nähdä nyt kumpi tulossa. Ekassa raskaudessa join greippiä ja tyttö tuli :)
I
No en mää sitten tiiä uskaltaako sitä juoda:hilarious:
Mulla kun on tyttö ja poika, ja miehellä 2 tyttöä niin on aikamoinen akkavalta meillä perheessä:joyful:

Nii ja jos nyt täs kierros ei oo tärpännyt niin saahan ainaki jouluna sydä kaikke mahdollista:)
 
Paljon on nyt jänniä aikoja . Ja tylsiä aikoja. Mulla on ovisfiilikset kolkutellu ovella, ne kestää aina sen viikon noin ku sit on pari päivää se rintojen arkuus sun muut.
No, nyt toivon että se ovis tapahtuu.
Moni raskautuu niin eri keinoin, esim mun äiti syö joka ikinen päivä greipin. En tiedä miksi muy näin on tehnyt iät ja ajat ja 2 tyttöä tehny.
Ainut kierto mihin mun kaveri jätti greippimehun pois ja poika muuten tuli.. Liekö sitten satua vai totta..
Mul oli tarkoitus, Espanjassa juon greippiä joka päivä mut en täällä kylmässä Suomessa nyt viitsi. Nyt jotenki leppoisa fiilis tiedän et petyn jos ei tarppi käy mut silti mietin että kyl se kohta tulee :smiley-ashamed005
 
Heippa hei... Täällä piinaviikkoa vietetään. Nyt kp21/30. Ei toistaiseksi oireita suuntaan eikä toiseen. Epäilen, että ei tärppää tässä kuussa. Jostain syystä sellainen olo on...

AZ, pahoittelut negoista! ❤️

Ja oviksen bongaajille tärppionnea!

Greippimehua muuten en minä ole koskaan edes maistanut. Jos sattuu, että vielä päätetään jatkaa yrittämistä tän kierron jälkeen, niin pitänee kokeilla. Mää en kestä tätä epätasapainoista hormoni hirviötä, mikä minä oon ilman kierukkaa... (Ja ei varmaan puoliso jaa huumori kestä.) Ja ne jumalattomat menkat.. Mutta joo, odotellaan nyt eka tää kierto loppuun ja mietitään sitä sitten. :think005
 
Mun äiti kyseli ihme kysymyksiä, kysyi et koska mulla oli viimeksi kuukautiset ja oliko ne ihan normaalit.. Vastasin et joo.
Nyt eri aikaan tehty ovistesti ei oikein näytä mitään mutta illemmalla teen sit samaan aikaan kuin aiemmin. Nyt vv on todella runsasta ja jotenkin tahmeaa (?) nyt kp12...
En ihan nyt ymmärrä, olisipa kontrolli ollut
 
Mun äiti kyseli ihme kysymyksiä, kysyi et koska mulla oli viimeksi kuukautiset ja oliko ne ihan normaalit.. Vastasin et joo.
Nyt eri aikaan tehty ovistesti ei oikein näytä mitään mutta illemmalla teen sit samaan aikaan kuin aiemmin. Nyt vv on todella runsasta ja jotenkin tahmeaa (?) nyt kp12...
En ihan nyt ymmärrä, olisipa kontrolli ollut
Niin itseäni lainaten, oikea munis polttaa nyt oikein joten lähestyy. Flunssainen olo ja sell outo olo.
Noh, vatsani on edelleen outo niin uskon että äiti kuvitteli että oon paksuna. Siksi varmasti kysyi... Ovishan se vaan
 
Mä join greippimehua ja yhtenä kiertona missä en juonut tulin sitten raskaaksi :D jostain luin että poikasiittiöt ei kestäis sellaisia happamia olosuhteita ja siksi ei olis hyvä niille.. että jos haluaa tytön niin sitten. Saa nähdä nyt kumpi tulossa. Ekassa raskaudessa join greippiä ja tyttö tuli :)

Minä join 2. Raskautta yrittäessä greippimehua ja tuli tyttö, tätä 3. Raskautta yrittäessä join taas kierrossa greippimehua ja poika tulossa (monta kertaa ultralla varmistettu :wink). Ja nämä ainoat kierrot kun olen juonut greippimehua ja tullut myöskin raskaaksi. Kun olen tiennyt että ovulaatio on varmasti tapahtunut.
 
Näistä ei varmaan ole kovin tieteellistä näyttöä mutta hyviä uskomuksia ja monella tuntuu toimineen.

Mä tosiaan olen juonut vähän joka kierrolla kun olen halunnut raskautua. Ekassa raskaudessa tosin oli muitakin juttuja mitkä saattoi vaikuttaa. Mm. Se oli ainoa kierto missä lääkäri käski jättää loppukierron terolutit/luget ottamatta. Kuulemma saattaa jopa haitata kiinnittymistä uusien tietojen mukaan. Ja toinen lääkäri taas ne mulle oli määrännyt parantamaan raskausmahdollisuuksia. Samoin siinä kierrossa jossa raskauduin kävin yhden kerran vyöhyketerapiassa ja tosiaan seuraavalla kierrolla oli tarkoitus mennä inseminaatioon.

Tässä toisessa raskaudessa join greippiä monta kiertoa ilman toivottua tulosta ja sitten jätin välistä just luettua noista poikasiittiö jutuista. Niin ja testasin oviksen mitä en aikaisemmin ollut tehnyt vaikka oireet mulla on tosi selvät. Muuten ei ollut lääkeitä nyt käytössä. Paitsi että tässä positiivisessa kierrossa join punkkua kiinnittymisen aikaan / ennen lasin päivässä.
 
Minä tykkään juoda punaviiniä ruuan kanssa iltaisin. En joka ilta mut monesti uskon et mun greipinjuonti clomifen aikaan jotakin teki ku nyt tunnen ihan selkeet oireet. Onko muilla näitä:
- pistokipu molemmin puolin muniksissa
- pahoinvointi
- lievä flunssa (ilmastonmuutos ehkä myös)
- päänsärkyä suht paljon
- väsymys ja janon tunne
- todellakin kipuilee rinnat joka puolelta ja sit alavatsa ja alaselkä kipuaa
- ilmavaivat

Ja joo, mun limat oli nyt sitte runsaammat, venyi jo hitusen mut enemmän kosteusvoidemaista tai sillee.... En osaa selittää. Oikea puoli kohta tuntuu räjähtävän et kyl se nyt tällä kertaa ovulaation merkit on.
Toki pupuilu ei takaa sitä vaik miehellä yks lapsi on ja 1 toinen olis mut se meni kesken sillon, siis aiempi liitto ja mun kans km joten ei kai ole niissä vikaa. Mut joka päivä ei viitsi ku eikös suositus olis joka toinen päivä koko ajan?
 
Nyt ovistikut molemman merkkiset eilen tummat, tänään molemmat vaaleni. Huomenna tikutan ja nähdään silloin tulos josko se viel tummuis.. Talletukset nappiin kyllä ja tänään ne tuntemukset oliki kovimmat.
No nyt ahkerasti vielä pari viikkoa ennen kuin erossa joutuu olemaan...

Täällä kp12
 
Muistattehan, että greippi reagoi myös monen lääkkeen kanssa keskenään. :)

Kuinka meinaat? Onko esim clomifen huono? Mulla oli joskus jokin este juoda sitä mut oon äitini neuvoa noudattanut ja juonut sinä yhden greipin mehut joka ikinen päivä .
Nyt Suomessa en mut kotona espanjassa
 
Kuinka meinaat? Onko esim clomifen huono? Mulla oli joskus jokin este juoda sitä mut oon äitini neuvoa noudattanut ja juonut sinä yhden greipin mehut joka ikinen päivä .
Nyt Suomessa en mut kotona espanjassa

Mun muistaakseni greippi ja myös appelsiini(?) heikentää joidenkin lääkkeiden tehoa eikä suositella ainakaan samaan aikaan otettavaksi. Luultavasti jos useampi tunti menee niin ei aiheuta mitään.
 
Tuohon greippiin osaan sanoa myös ett keuhkokuumeessa sain codesan comppia ja se voimistaa ainakin kodeiinin vaikutusta todella rajusti. Mulla kodeiinilääkitys pitkällä ajalla käytössä ja ollut kauan. En edes ajatellut että voisi käydä näin mutta yllätti kun ekaa kertaa tuli kodeiinin hurjat vaikutukset päälle. Johtui greippimehusta.
 
Aina varmasti raskautuminen on monen asian summa, mutta itsellä on positiivinen kokemus, oli se sitten huuhaata tai ei :D en usko että ainakaan clomien kanssa yhteisvaikutuksia greipillä, minulla oli aiempaa raskautta yrittäessä clomifen.
 


Tänään ilmeisesti o+, mielestäni yhtä vahva kontrollin kanssa. Piirtyi heti, kun väri nousi tikussa. Kovat jomotukset on molemmissa muniksissa. Eilen mies olisi ollut valmiina, mutta itseä ei juuri huvittanut. Ollaan joka toinen päivä puuhailtu ja tänään sitten pitäisi... Tuli vaan vähän riitaa, kun itsellä painaa leipomiset, siivous ym juhlien järkkäys päälle ja mies ei ymmärrä, että kello ei odota. No toivottavasti illalla on välit taas hyvät.

Itse join kakkosta yrittäessä greippimehua ja siitä kierrosta tärppäsi. Toki ei itsellä sitten enää kolmosen ja nelosen kohdalla toiminut. Greippimehun kanssa saa tosiaan olla tarkkana jos jotain lääkitystä. Tehostaa lääkkeen vaikutusta ja useiden lääkkeiden kanssa ei suositella ottaa samaan aikaan.
 
Äh!! Kävin ostamassa kaupassa siiderit ja kunnon juusto lajitelmat iltaa varten ja päätin et ehkä teen yhden testin varmuuden vuoksi. Ja se oli haamu päivä pissasta.
Kai sitä voisi ajatella, että keskenmeno ja hormonia vielä jäljellä.. Pöh Pöh.
Vuoto on loppunut, mutta kyllä se oli niin runsasta
 


Tänään ilmeisesti o+, mielestäni yhtä vahva kontrollin kanssa. Piirtyi heti, kun väri nousi tikussa. Kovat jomotukset on molemmissa muniksissa. Eilen mies olisi ollut valmiina, mutta itseä ei juuri huvittanut. Ollaan joka toinen päivä puuhailtu ja tänään sitten pitäisi... Tuli vaan vähän riitaa, kun itsellä painaa leipomiset, siivous ym juhlien järkkäys päälle ja mies ei ymmärrä, että kello ei odota. No toivottavasti illalla on välit taas hyvät.

Itse join kakkosta yrittäessä greippimehua ja siitä kierrosta tärppäsi. Toki ei itsellä sitten enää kolmosen ja nelosen kohdalla toiminut. Greippimehun kanssa saa tosiaan olla tarkkana jos jotain lääkitystä. Tehostaa lääkkeen vaikutusta ja useiden lääkkeiden kanssa ei suositella ottaa samaan aikaan.

Mä en oo voinut kahteen päivään testata ovista, tosin tuntemuksia oli toissapäivänä jolloinkin molemman merkkiset ovistestit oli tummat. Huomenna testaan vielä varoiksi, että oli ovis mutta tiistaina selviää. Toissapäivänä oli tuntemuksia sekä ne testit kuten sulla alin mut hitusen tummempi mut mulla ne on monesti muutenkin suht tummat
 
Takaisin
Top