Plussa vai ei?

Mrs. Smith, toivotaan, että nämä flunssa oireet enteilis hyvää. Tosin meillä on koko perhe kipiänä, että voi olla olemattaki... Mutta peukut pystyssä!

Tiada92, peukut pystyssä, että tissien kipuilu enteilis jotain hyvää. Mulla myös rinnat turvoksissa... Ja tosiaan tuo flunssa. Ja valkovuoto holvaa. Lauantaina aattelin testin tehä... Aiotko sinä kuin pitkään odotella testaamista?

Voi ei AZ, mutta niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy!

Meillähän mies on alkanu jänistellä vauvaa ja ollaan parina kertana käytetty kumia ja sen jälkeen heivattu ne ja harrastettu keskeytynyttä yhdyntää et tosi pienet mahkut :/
 
Kp. 19/28 piinaviikko siis lähtee käyntiin. Ei oikeestaan kummempia oireita muutaku närästää, vasemmalla puolella alamahassa ollu vihlaisuja, ilmavaivoja, kylmällä kelillä rintoja vihloo pikkusen ja mikä kummallisin mun kainalot on kosketus arat (liekkö jostai muusta johtuvaa) lämpö on 36.8 normi on aina aika tarkka 36,5 ei ainakaa yli.
 
Muokattu viimeksi:
Joko kohta testi tulee tänne? :grin

Joo niinhän tuo näyttää. Nyt pikkasen jännittää mut eiköhän täs seuraavat viikot kerro jo paljo

Hitsi, aioin odottaa tyynen rauhallisesti lauantaihin, mutta mutta... Taidettiin mennä samoissa viikoissa ja sulla jo vahva haamu näkyy. Kääk! :woot:
 
Mulla ei kyl pissata täydy ylimäärin mut töissä piti nii rivakasti laittaa tossua toisen eteen et jano tuli. Alamahalla iha jäätävä paine. Ehkä menkkakipua mut ei kuitenkaan. Ei muuta. Vaikka ehtiihän niitä toki tulla. Taidan tehdä vkl cb digin et jos se näyttää 2-3vk tai 3+ nii uskon et on ihan mahkutki tällä raskaudella.
 
Ei ilmeisesti.. mutta voisiko tuo olla kuitenkin joku harha juttu. Mun historialla on tapahtunut kaikkea niin selkeetä positiivista että en usko tähänkään :sad001

Juu itsellä ei ole odotukset kovin korkealla. Pikku päänsärky ja nyt ovistikut tummunut taas, testasin kattoakseni kuin ne vaalenee. Kp12 oli tummat, sit en jaksanut testata ja nyt kp16 tummat.
Kerran gyne hukkasi mun kohdun ja tuumasi et oli oikealle kallellaan. Toinen gyne hukkasi mpörmole munikset. Joten.. Itse myös km useampi tuulimuna yms takana..
Pidän peukkuja!
Huomenna on tarkastus päivällä ni saa nähdä mitä mieltä on nykyinen gyne joka on suorapuheinen ja mies (aiemmin naisia ja ne puhuu välillä ihan pehmeitä) joten luotto kova mut jännittää ku tosiaan vika yk ennen kuin oon noin 3kk erossa miehestä
 
Tää oli eilen aamulla dpo 11. Tänä kävin verikokeessa ku huonen ois ollu pikkuoperaatio nii hcg oli 50. Nyt siis dpo12 aika tarkasti mut voi päivällä ehkä parilla max heittää. Onkos se ihan normi kai noille päiville?

On ainakin taulukon mukaan, ihanaa Sadetuuli, onnea plussasta!!
 
Kp. 19/28 piinaviikko siis lähtee käyntiin. Ei oikeestaan kummempia oireita muutaku närästää, vasemmalla puolella alamahassa ollu vihlaisuja, ilmavaivoja, kylmällä kelillä rintoja vihloo pikkusen ja mikä kummallisin mun kainalot on kosketus arat (liekkö jostai muusta johtuvaa) lämpö on 36.8 normi on aina aika tarkka 36,5 ei ainakaa yli.

Voi ku itse voisi oireita listata mut naah ei niin mitään. Turhautunut olo ku yleensä jotaki oireita on.
Viime kierrossa mulla oli noi oireet ja itkin ku suihkussa osu vesi tisseihin... No, haamuja monta mut teroilla sit menkat kp 40 jotain.
Vain laimea päänsärky joka johtunee lennoista ja paluusta toimistotyöhön..
Piinaillaan sit yhdessä täällä, ihanan moni plussannut :smiley-bounce016
 
Sadetuuli yllytit... :joyful: Hyppään mukaan plussa-aaltoon. :love7 Vasta su pitäisi alkaa menkkojen..
 

Liitteet

  • IMG_20181218_232427.jpg
    IMG_20181218_232427.jpg
    276.9 KB · Katsottu: 405
Iines hieno plussa! Onnea ja tarrasukkia! Myös muille plussanneille, semmonen aalto ettei pysy ite enää perässä. Voi kun pääsisin mukaan tähän aaltoon :happy:
 
Onnea plussanneille! Ihana joululahja teille. :Heartred Täällä on toiveet saada plussaa enää tämän vuoden puolella pienet. Mutta ei se tietenkään mahdotonta ole. Teen perjantaiaamuna testiä ennen joulua. Sitten lähdemme sukuloimaan lauantaina enkä aio testa kuin vasta seuraavana perjantaina ennen uutta vuotta.
 
Takaisin
Top