Plussa vai ei?

Ja mulla on siis raskauskeijulta tilattuja 10miu raskaustestejä, niitä superohuita liuskoja. Niitä on 25miu ja 10miu, 25set on leveempiä (yhtä leveä kun pc) ja 10miu on noin puolet siitä.

Mulla on kyllä kans ohuita. Olen tilannut yli puoli vuotta sitten... En siis muista. Mutta voi olla että ovat herkkiä, koska jo näin aikaisin antaa jotain tihrustettavaa..
 
Blaah ei tullu testit eilen postissa niin ei oo muita kun ovistestejä joita tuhlata. Ja semmoiseen tuli ihan haalu viiva. Esikosta meni ovistestikin ihan punaseks, tosin testasin sillä vasta varmaan dpo14 tms. Ei oo ainakaan nyt samanlaisia oloja kun viimeksi ennen plussaa (hirvee kipu häpyluun alueella) joten en nyt usko raskauteen. Oviksen jälkeen tuli hetkeksi sellainen olo että saattoi tärpätä, mutta ei oo enää.
 
Voi kun malttais odottaa seuraavaa testiä sunnuntaihin tai maanantaihin, kyllä sillon pitäis jo näkyä vähemmän herkässäkin :shy: Pitikin ruveta testailemaan ja piinailemaan :banghead:
 
Yk3 dpo 9 ja tein aamupissasta testin ja yllätyin, että näin siinä jotain. Onko muut sitä mieltä että ois hailu plussa. Niin aikaisessa tässä vielä testaillaankin. Väsymys ollut viime päivinä valtava, rintoja aristaa ja pari päivää ollut aivan kauhea närästys, jota mulla ei tavallisesti ole.

Näin juuri unta ennen heräämistä, että tein positiivisen testin niin toivotaan, että tämä lähtisi vahvistumaan.
 

Liitteet

  • IMG_20181206_103844.jpg
    IMG_20181206_103844.jpg
    498.9 KB · Katsottu: 402
  • IMG_20181206_103913.jpg
    IMG_20181206_103913.jpg
    570.3 KB · Katsottu: 407
Yk3 dpo 9 ja tein aamupissasta testin ja yllätyin, että näin siinä jotain. Onko muut sitä mieltä että ois hailu plussa. Niin aikaisessa tässä vielä testaillaankin. Väsymys ollut viime päivinä valtava, rintoja aristaa ja pari päivää ollut aivan kauhea närästys, jota mulla ei tavallisesti ole.

Näin juuri unta ennen heräämistä, että tein positiivisen testin niin toivotaan, että tämä lähtisi vahvistumaan.
Kyllä siinä tosi selkeesti on plussa haamu mun mielestä!
 
Yk3 dpo 9 ja tein aamupissasta testin ja yllätyin, että näin siinä jotain. Onko muut sitä mieltä että ois hailu plussa. Niin aikaisessa tässä vielä testaillaankin. Väsymys ollut viime päivinä valtava, rintoja aristaa ja pari päivää ollut aivan kauhea närästys, jota mulla ei tavallisesti ole.

Näin juuri unta ennen heräämistä, että tein positiivisen testin niin toivotaan, että tämä lähtisi vahvistumaan.

Kyllä siinä näkyy! Toivottavasti lähtee sullakin vahvistumaan :)
 
Yk3 dpo 9 ja tein aamupissasta testin ja yllätyin, että näin siinä jotain. Onko muut sitä mieltä että ois hailu plussa. Niin aikaisessa tässä vielä testaillaankin. Väsymys ollut viime päivinä valtava, rintoja aristaa ja pari päivää ollut aivan kauhea närästys, jota mulla ei tavallisesti ole
Näin juuri unta ennen heräämistä, että tein positiivisen testin niin toivotaan, että tämä lähtisi vahvistumaan.
Yk3 dpo 9 ja tein aamupissasta testin ja yllätyin, että näin siinä jotain/QUOTE]
Kyllä mulla on kans dpo 9 ja samanlaista tulee. Nyt vaan vahvistusta plussalle
 
Yk3 dpo 9 ja tein aamupissasta testin ja yllätyin, että näin siinä jotain. Onko muut sitä mieltä että ois hailu plussa. Niin aikaisessa tässä vielä testaillaankin. Väsymys ollut viime päivinä valtava, rintoja aristaa ja pari päivää ollut aivan kauhea närästys, jota mulla ei tavallisesti ole.

Näin juuri unta ennen heräämistä, että tein positiivisen testin niin toivotaan, että tämä lähtisi vahvistumaan.

Kyllä siinä vaaleanpunainen haamuiainen näkyy, varovaiset onnittelut :Heartpink
 
Tarkoitatko että kerkesit mennä neuvolan ekalle käynnille ja siellä selvisi että et ole raskaana
Joo. Oulussa Toppilan neuvolassa kävin ja itku tuli. Mulla aiempaa yritystä useita vuosia mutta taustani vuoksi en ikinä sit saanut lääkkeitä tms mikä on epäreilua. Eli minut raiskattiin jonka jälkeen lääkitsin itseäni. Kuivilla olen ollut jo 6 vuotta ja olen töissä ollut mutta kun on huumausaine merkintä niin gynellä turha itkeä
 
Mies toi kauppareissulta mukanaan testin , tietenkin rfsu puikon. Taitaa se surullisen kuuluisa viivanpaikka pilkistää. noh dpo 8/9
received_281598222405905.jpeg
.
 
Mä kokeilin ihan huvikseni tänää siitä rfsun liuskapaketista sen toisen testin, niin mä en saanu kyllä siihen väärää plussaa, enkä edes viivanpaikkaa. Eli ne 25mlU liuskat toimii ainakin niinku pitääkin. :)
 
Mä kokeilin ihan huvikseni tänää siitä rfsun liuskapaketista sen toisen testin, niin mä en saanu kyllä siihen väärää plussaa, enkä edes viivanpaikkaa. Eli ne 25mlU liuskat toimii ainakin niinku pitääkin. :)

Mulla ei ole näyttänyt ne kuin kerran väärin ja sen näin itse et se oli ihan susi.. Mut sit kesällä ennen ku sain km niin siihen tuli haalea viiva, ihmettelin että miksi oli nii haalee mut sit tulos oli mikä oli niin.. Mulla alkaa pian oviksen testailu, mutta yritän rentoutua ja nauttia lomasta.. Lähinnä tuon progen takia testaan niin osaa ottaa tällä kertaa oikein sen eli 3 pv plussasta eka..
Plussatuulia sinne
 
Takaisin
Top