Plussa vai ei?

Ymmärtääkseni jos muokkaa kuvat negatiiviksi niin näkyy myös viivanpaikat.
Jos plussa tai edes haamu niin ne näkyy kyllä ilman muokkaamista tai valoa vasten katsomalla.

Tsemppiä testailuihin! :Heartred

Joo itse asiassa tein muuten kokeilun eli käänsin positiivisen ja sen vierellä olevat negatiiviksi ja niissä oli selkeä ero. Eli plussa oli niinkuin "värillinen" mutta se negatiivinen oli vain viiva. Niistä huomasi et niihin tulee viivanpaikka monesti myös näkyviin.
 
No tää tuskin on viivanpaikka?
 

Liitteet

  • 1544221573823_adobe.jpg
    1544221573823_adobe.jpg
    836 KB · Katsottu: 382
  • 1544221710061_adobe.jpg
    1544221710061_adobe.jpg
    509.4 KB · Katsottu: 379
  • 1544221884403_adobe.jpg
    1544221884403_adobe.jpg
    745.6 KB · Katsottu: 380
No tää tuskin on viivanpaikka?

Onko nää siis raskaustestejä? Kun miten mulla nyt on sellanen muistikuva että kun mää oo tehny ovistestejä ni oon täällä samalla kattellu sun tekemiä raskaustestejä missä jo tihrustit haaleita "viivanpaikkoja" ja mulla nyt kp22 ja ovista rupesin testailee joku puoltoista viikkoa sitten:wideyed: En tiiä oonko ny ite menny jossain laskuissa sekasin vai mitä, mut rupesin vaa miettii et joku ny ei täsmää:hilarious:
 
Onko nää siis raskaustestejä? Kun miten mulla nyt on sellanen muistikuva että kun mää oo tehny ovistestejä ni oon täällä samalla kattellu sun tekemiä raskaustestejä missä jo tihrustit haaleita "viivanpaikkoja" ja mulla nyt kp22 ja ovista rupesin testailee joku puoltoista viikkoa sitten:wideyed: En tiiä oonko ny ite menny jossain laskuissa sekasin vai mitä, mut rupesin vaa miettii et joku ny ei täsmää:hilarious:
juu on kierto oli sekasin olin laskuis sillo iha sekasin
 
Onko nää siis raskaustestejä? Kun miten mulla nyt on sellanen muistikuva että kun mää oo tehny ovistestejä ni oon täällä samalla kattellu sun tekemiä raskaustestejä missä jo tihrustit haaleita "viivanpaikkoja" ja mulla nyt kp22 ja ovista rupesin testailee joku puoltoista viikkoa sitten:wideyed: En tiiä oonko ny ite menny jossain laskuissa sekasin vai mitä, mut rupesin vaa miettii et joku ny ei täsmää:hilarious:
mulla pitäs siis kuukautisten alkaa joko tänää tai viimeestään 12päivä ovis oli 27.11 ja ne testit oli tod näk jotai viallisii
 
Muokattu viimeksi:
Mulla testit ei o vahvistunu et bc testi antaa punertavaa viivan paikkaa myös.. Nyt ootellaan sit tää ovis aika ohi ja testi ajalle.. Toivotaan et tärppäis jo.. Testailen tosiaan taas ensviikon lopulla aikaisintaan.

Ylempi kuva ylenpi testi oli punertava viiva. Nyt yksittäinen testi ni ei mitää.
 

Liitteet

  • IMG_20181205_135939.jpg
    IMG_20181205_135939.jpg
    116.1 KB · Katsottu: 332
  • IMG_20181208_125444.jpg
    IMG_20181208_125444.jpg
    109.6 KB · Katsottu: 321
Tarkkasilmäinen näkee tästä et toi testi mis ei mitää haamua mun silmään ni negatiiviksi muutettuna näkyy haaleesti viivanpaikka hohtavan.
 

Liitteet

  • Negative Image_2e6fb5ba-3941-47de-a194-381642b82db9.jpg
    Negative Image_2e6fb5ba-3941-47de-a194-381642b82db9.jpg
    124.3 KB · Katsottu: 259
Onnea plussista ja haamuista täältäkin, teitä olikin taas monta! ❤️

Omat kuulumiset tylsiä, ovista odotellessa. Nyt kp15, uskon että huomenna tai maanantaina ois ovis. En jaksa tikutella, mutta jospa se ovis silti tulis hyödynnettyä. Ja sitten alkaa se tiukin odottelu, kun piinaillaan tärppäskö vaiko eikö. Onneksi joulukuu on täynnä menoja...
 
Onko sulla san_san tuossa rfsu herkkätesti. Sain itse tänä aamuna samanlaisen.. Mutta jäin omaani miettimään, onko viiva riittävän punertava... Eilen kauppareissulla innostuin kaappaamaan mukaan.
Juu on mutta jos kuukautisia ei näy ennen 12pv niin testaan uudestaan jollain muulla
 
Onnea plussista ja haamuista täältäkin, teitä olikin taas monta! ❤️

Omat kuulumiset tylsiä, ovista odotellessa. Nyt kp15, uskon että huomenna tai maanantaina ois ovis. En jaksa tikutella, mutta jospa se ovis silti tulis hyödynnettyä. Ja sitten alkaa se tiukin odottelu, kun piinaillaan tärppäskö vaiko eikö. Onneksi joulukuu on täynnä menoja...

Ah täällä kp6 ja eka ovis testi tehty. No tietty nega mut mul viime kierrossa teki temput eli näytti oviksen vaikkei sit ollut niin nyt en muuten testaa ku oviksen.
Piinaillaan sit melkein yhdessä, tuun viikkoa myöhässä
 
Kysymys: jos ovulaatio tapahtuu niin tuleeko aina menkat? Ku siis en nyt tiedä et mitä teen et syönkö noi terot vai en ku en pääse kontrolliin ku vasta 19 pv joten jos ovis ei ole tapahtunut niin blääh en tiedä nyt yhtään. Ku jos ne aloittaa niin ovishan periaatteessa loppuu ja se sit aloittaa sen keltarauhasen tuotannon.
No, se ajoittaminen tässä vaikein juttu onkin.
 
Kyllä mun kai pitää jo uskoo, kun viiva vahvistuu. Nyt dpo 11. Menkat ei ainakaan alkaneet. Tuossa alimpana tämän päiväinen, kun en malttanutkaan aamuun enää odottaa. Rakossa ollut vaan pari tuntia ja silti tuli vahvempi. Meiän esikoinen, pieni elokuinen. Toivottavasti kaikki menee vaan hyvin. :Heartbigred:Heartpink
 

Liitteet

  • IMG_20181208_182813.jpg
    IMG_20181208_182813.jpg
    649.3 KB · Katsottu: 387
Jesbe, kyllä mä ajattelisin, että ovulaatiosta seuraa vuoto 10-18 päivän päästä. Ovuloimattomat kierrot vaatii joskus ”katkaisuhoidon”... ja niinhän se taitaa olla, että varhainen hormonikuuri häiritsee ovulaatiota.
Korjatkaa jos jollain parempaa tietoa :)
 
No sikäli mikäli hormonituotanto on normaali/normaalihko niin korjatkaa jos oon väärässä mut eikös FSH silti ennen ovulaatiota kypsytä tai paksunna kohdun limakalvoa. Ja jos ei ovista tapahtu eli ei keltarauhasta muodostu tuottamaan progesteronia nii on kai se kohdun limakalvo siltikin paksuuntunut. Eli jossain vaiheessa se sitten rapistuisi pois kuukautisvuodon muodossa:think005

Kun eikös progesteroni kypsytä sit sitä limakalvo lisää hedelmöittynyttä munasolun kiinnittymistä varten. Mut on kai se pakauuntunut jos ennen ovistakin.

Ja painotan että saatan oll väärässä :shy:
 
Takaisin
Top