Plussa vai ei?

Miten paljo noissa bregchek r testeissä on vääriä plussahaamuja?

Minä tein 2 ja ihan viivat tuli. Noh, en ollut häpeäkseni raskaana, lähdin neuvolasta itkien. Mutta se oli varmaan joku virheellinen erä myöhemmin ei ole tullut mitään viivaa noihin
 
Minä tein 2 ja ihan viivat tuli. Noh, en ollut häpeäkseni raskaana, lähdin neuvolasta itkien. Mutta se oli varmaan joku virheellinen erä myöhemmin ei ole tullut mitään viivaa noihin

Vai olisiko voinut olla kemiallinen? Kun jos ihan kahdessa oli. :confused::eek:
 
Joo ite en oo koskaan pregchekiin saanut virheellisiä paitsi pc puikkotestiin! Liuskat on aina ollut joko puhtaita negoja tai selkeä positiivinen.
 
Minä tein 2 ja ihan viivat tuli. Noh, en ollut häpeäkseni raskaana, lähdin neuvolasta itkien. Mutta se oli varmaan joku virheellinen erä myöhemmin ei ole tullut mitään viivaa noihin
Ai kamala mikä tilanne mikskähän ei vois olla vain varmoja testejä!?
 
Rfsu testeistä on ollut puhetta, että näyttää vääriä plussia, niin onko kyse siis kaikista malleista? Ostin varalle 25ml.u liuskoja prismasta, tulevaisuuden varalle ja nyt näitä keskusteluja luettuani, mietin että voikohan näihin sitten luottaa, jos joskus pääsen testaamaan vai onko vialliset olleet vain näitä puikko mallisia?
 
No voi prs..pitäisköhän sitten ihan huvinvuoksi testata ainakin toinen paketista ja jos tulee turha plussa, kun ei vie ees mahdollista, niin pistää sit reklamaatioo. Vähän ärsyttävää, jos antaa virheellisiä plussia. Nää on meinaan aina aikasemmin näyttänyt ihan oikein kaikki negat ja plussat mulla..
 
Palakurkussa olo on vaihtunut lievään pahoinvointiin, kuuma on edelleen kokoaika ja turvottaa käsiä ja jalkoja. Pyörryttää herkkään kun ylös noisee seisoo tai kävelee! Edelleen verenpaineet hyvät ja hb oli sen 138, eli mulle huippuhyvä.. Ala mahassa vihlaisuja useemman kerran päivässä.
Kummallisinta tässä edelleen on se et mulla olevinaan kp. 11/28. Nää viimesimmät menkat tosin alkoi viikko liian aikaseen runsaalla tuhrulla ja jatkui menkkoina.. Pää on aika pyörällä.
Toivotaan et ois kuitenkin toi ainakin mun näkemä hailakka punertava viiva plussa.. Parin päivän päästä uus testi kuha täällä tuppukylässä kaupat tai apteekki aukee ni saa ostettuu testii..
 
Minä tein 2 ja ihan viivat tuli. Noh, en ollut häpeäkseni raskaana, lähdin neuvolasta itkien. Mutta se oli varmaan joku virheellinen erä myöhemmin ei ole tullut mitään viivaa noihin
Tarkoitatko että kerkesit mennä neuvolan ekalle käynnille ja siellä selvisi että et ole raskaana
 
No voi prs..pitäisköhän sitten ihan huvinvuoksi testata ainakin toinen paketista ja jos tulee turha plussa, kun ei vie ees mahdollista, niin pistää sit reklamaatioo. Vähän ärsyttävää, jos antaa virheellisiä plussia. Nää on meinaan aina aikasemmin näyttänyt ihan oikein kaikki negat ja plussat mulla..
Mie haluisin tehä ton jos ois mahis. Mut nytkun ei tietoo mikä oikee tilanne ni en voi tehä.. Ärsyttää testit jotka antaa vääriä haamuplussia.
 
Joko olet aloittanut? Minä teen nyt joka aamu ja katson miten lähtee kehittymään.. Oliko nämä raskauskeijusta tilatut One stepit millä herkkyydellä?
No tein tossa viikko sit muutamia mut ei ollu arpaonni mulla mukana. Menkat just menossa, nyt kp 4. Ja mulla on siis raskauskeijulta tilattuja 10miu raskaustestejä, niitä superohuita liuskoja. Niitä on 25miu ja 10miu, 25set on leveempiä (yhtä leveä kun pc) ja 10miu on noin puolet siitä.
 
Viivanpaikka, plussa vai jotain muuta? Testi on rfsu:n testaa varhain.
 

Liitteet

  • IMG_20181206_060517.jpg
    IMG_20181206_060517.jpg
    931 KB · Katsottu: 356
Takaisin
Top