Plussa vai ei?

Mä oon ihan kuutamolla näitten menkkojen kanssa. Nyt olis kp6, mutta ihan olematonta niukkaa vuotoa, hyvä et siteeseen tai pyyhittäessä jotain vähän :O Voisikos olla sitten vaan km vaikuttanut. Sairaalassa kyllä sanoivat et varaudu jättimenkkoihin, mulla on kyl nyt ihan päinvastoin ja raskaana ei nyt pitäis kuitenkaan olla kun verikokeillakin kävin :/


Mun ekat menkat lokakuun km jälkeen oli tosi niukat, kun normaalisti vuodan niin ettei superplus tamponi riitä ku tunti-puoltoista. Nyt pärjäsin ihan perus tuppeloilla kevyesti. Eikä ollu edes kipuja kun niilläkin on siunattu..
 
Vaihdoin muuten kahvin Rooibos teehen, jossain luin että tämä olisi hyvä vaihtoehto! En juo kuin kupin tai pari päivässä ja vain töissä joten en usko sen vaikuttavan niin paljon! Toisessa ryhmässä ihmeteltiin hirveästi että en ole dpo 11 testaillut kertaakaan vielä :D mulla ei ole ollut oireita joten miksi testailla?:p

Oireettomuskin voi olla oire :wink
 
Mulla on ollut aika oireeton tämä raskaus, hyvin alussa vasta toki ollaan. Mut ei mulla ollu mitään oireita ollenkaan kun aloin testejä tekemään dpo9. Tällä hetkellä nänninpäät hieman arat ja menkat puuttuu, ei muuta ja nyt menossa rv5+4. Esikoisesta oli tässä vaiheessa jo selvät oireet, ja 6+1 alkoi pahoinvointi. Katsotaan alkaako tässä raskaudessa milloin.
 
Dpo 7 ja rintojen aristusta, kuukautiskipumaista jomotusta alavatsalla, lämmöt tavallista korkeammat, hirveä väsymys. Jotenkin vaan enemmän uskoo, että ne menkat tulee. Viikonloppuna pitäisi alkaa eli dpo 11 tai 12 jo.

Näin viimeyönä todella ahdistavan ja todentuntuisen unen. Näin unta, että olin ensimmäisessä ultrassa raskaana ja ultraaja sanoi, että vauvalla kasvaa rustosarvi päässä ja hänellä on todella matala syke. Outoa. :nailbiting:
 
Mun ekat menkat lokakuun km jälkeen oli tosi niukat, kun normaalisti vuodan niin ettei superplus tamponi riitä ku tunti-puoltoista. Nyt pärjäsin ihan perus tuppeloilla kevyesti. Eikä ollu edes kipuja kun niilläkin on siunattu..

No sitten vois siis näinkin päin olla, että niukat voi olla ja tosiaan olen kärsiny myös esikoiseni jälkeen järkyistä menkkakivuista. Ennen esikoisen raskautta oli ihan siedettävät. Nyt tosiaan yllätti myös se ettei mitään kipuja, ei sillä että niitä kaipaan, mutta oli kyllä positiivinen yllätys :) Kiitos Kilpetti, nyt ei sitten tarvii ihan päätään pähkätä, et olis välttämättä mitää outoo näissä menkoissa :)
 
Oonko nyt täysin väärässä jos sanon että kp1 lasketaan ekasta päivästä kun vuotaa kunnolla, tiputtelupäivät olis siis vielä edellistä kiertoa? Näin oon ainakin itse nyt laskenut, kun kierto palautuu imetyksestä. Mutta jokatapauksessa pahoittelut tuhruvuodosta ja tsempit ensi kiertoon!:)

Koska ruskean tuhruvuodon/tiputteluvuodon mukaan mulla olis kierto ollut tällä kertaa vain 26pv sen sijaan että kun tänään alkoi kunnolla vuotamaan niin 29 päivää. Hei jee mulla oli just 130+ kiertoja, sit 127 päivää, sit 43 päivää ja nyt vaan 29 päivää. Whiii kohta vois alkaa tapahtumaan kun nyt näyttäs normalisoituvan kierto :smiley-angelic001

Illemmalla oli alkanu vuoto, nyt jo runsas eli minulla ei onneks oo monta päivää ennen vaan pari tuntia ennen alkaa tuhru ja voimistuu sitte

Joo itsellä nyt kierto pitää suht paikkaansa
 
”Kuukautiskierto lasketaan alkavaksi siitä päivästä, kun vuoto kunnolla alkaa. Pientä tiputteluvuotoa ei vielä lasketa uuden kierron aluksi. Jos vuoto alkaa yöllä tai illalla kello 18 jälkeen, kuukautiskierron ensimmäiseksi päiväksi lasketaan seuraava päivä.”

Itse käytän tätä ohjeena, kun merkkaan kuukautiset. Kopioin Felicitas Mehiläinen sivulta.

Täällä kp3 ja ensimmäinen Letrozol otettu. Pitäisi hommata ovulaatiotestit, mutta taidan tässä kiertossa pihistellä ja ostaa perus tikut. Olen aiemmin käyttänyt kahden hormonin testiä.

Lasken itsekin tuon kp1 kun alkaa vuoto ennen klo 17 ja mulla kunnon vuoto alkoi just sillon niin nyt kp 2 ja outo on vuoto mut vuoto mikä vuoto, menkat ne on ha huomenna clomifen
 
Vielä kysymys!
Eilen siis aamupäivällä tuli tiputtelua. 2 h myöhemmin oli jo tummanruskeaa (?) vuotoa. Tänään on jo paljon tullut tummaa vuotoa, erittäin ihanasti täynnä pieniä niitä klimppejä mutta väri ei ole punainen vielä. Laskisinko siis et tänään olisi kp 1 ja ylihuomenna clomifen vai onko eilinen suht runsahko tumma vuoto sit se eka ku luin näitä viestejä ja menin nyt ajatuksissa sekaisin?
Täällä jopa vaikka menkat niin käsketään tehdä r-testi ennen kuin aloittaa clomit. Nega tulee mut onpa ohjeiden mukaan toimittu sitte.
Olisiko tietoa kokemusta kenelläkään?
 
One step antoi viivanpaikan.. Löysin siis raskaustestejä ison läjän kaapista enkä edes kyseisiä testejä muistanut. Siksi päätin, että voin testata joka päivä jos haluan...
Kukas muu täällä oli se "arvan raaputtaja"
 
Jesbe, mun korvaan tuo kuulostaa, että tänään on kp 2, koska vuotosi alkoi jonkinlaisena kuitenkin eilen hyvissä ajoin. Pääasia, että vuoto on reilusti käynnissä, ennen kuin aloitat lääkityksen ja ihan oikein tarkistaa, ettei ole raskaana.
Lisäksi, olen kuullut clomifenia otettavan kp 2-5 tai 3-7, joten ei se voi olla tunnin päälle mikä on tarkalleen aloituspäivä, kp 2 vai kp 3.
 
Täällä kp18 ja tänään dpo1 oviskivuista laskien ku ovistesteihin sain niin outoja viivoja kun tein kp10-17 ni ensin tummu muutamas päiväs viiva sit taas vaaleni ja sit tummu taas heti ja vaaleni eilen päivällä tosi paljon vaiks aamulla tuli tosi tumma viiva. Ja eile tuli oviskivutkin taas oikeen kunnolla ja sitä ennen paripäivää vihlasuja, joten oletan että eilen oli ovis ja tänään sitten dpo1.
En oo nyt ostanu edes testejä valmiiksi kun viimekierrossa tein niin monta turhaa:eek: et nyt yritä ottaa rennosti ja yritän olla miettimättä koko asiaa. En tiiä kyl onnistuuko:rolleyes:
Olisin pistäny kuvan testeistä mut ku puhelin taas temppuilee:shifty:
 
Täällä kp10/28 ja oudot olot jatkuu, palakurkussa ollu jo 3päivää, mahassa vihloo välillä kovastikkin, on hassu lämmin tunne kokoaika ihanku ois viinasta ottana ja se aiheuttana tallasen kuumotuksen kroppaan ja ei en o koskenu viinaan.. Huimaa ku nousee ylös istumasta tai makaamasta.. Sormia turvottaa..
Kävin koulu terkkarilla mittasi hb joka oli 138 ja mul koskaa o ollu hb yli 122 eli huippis arvo ja verenpaineetkin oli ok et ei selitä huimausta ja ja.. Tultii siihen tulokseen et seuraillaan ja testaillaan viek voiko olla raskaus nega testistä huolimata.
 
Jesbe, mun korvaan tuo kuulostaa, että tänään on kp 2, koska vuotosi alkoi jonkinlaisena kuitenkin eilen hyvissä ajoin. Pääasia, että vuoto on reilusti käynnissä, ennen kuin aloitat lääkityksen ja ihan oikein tarkistaa, ettei ole raskaana.
Lisäksi, olen kuullut clomifenia otettavan kp 2-5 tai 3-7, joten ei se voi olla tunnin päälle mikä on tarkalleen aloituspäivä, kp 2 vai kp 3.

Joo mulla on nyt vuoto reippaan oloista mut oonki sellainen et aina holvaa.. Kiitos vastauksestasi, huomenna aamulla testi ja clomit alkuun. Tosin mulla on vasta 19 päivä kontrolli kun oon lomalla mut se sano se lääkäri ettei se haittaa et mulla muutenkin myöhäinen ovulaatio ollut.
Olen ymmärtänyt että jos lääke vaikuttaa niin sitte 3s kierto tuottaa useimmin tulosta ja nyt on toinen avustettu kierto alkamassa.. Kerron sitte mitä oireita tämä kierto tuo tullessaan jos jotakuta kiinnostaa :happy:
 
Täällä kp18 ja tänään dpo1 oviskivuista laskien ku ovistesteihin sain niin outoja viivoja kun tein kp10-17 ni ensin tummu muutamas päiväs viiva sit taas vaaleni ja sit tummu taas heti ja vaaleni eilen päivällä tosi paljon vaiks aamulla tuli tosi tumma viiva. Ja eile tuli oviskivutkin taas oikeen kunnolla ja sitä ennen paripäivää vihlasuja, joten oletan että eilen oli ovis ja tänään sitten dpo1.
En oo nyt ostanu edes testejä valmiiksi kun viimekierrossa tein niin monta turhaa:eek: et nyt yritä ottaa rennosti ja yritän olla miettimättä koko asiaa. En tiiä kyl onnistuuko:rolleyes:
Olisin pistäny kuvan testeistä mut ku puhelin taas temppuilee:shifty:

Mulla on kans jäänyt ovis testit hyllylle eli tämä tuleva kierto ihan mututuntumalla.. Nautin lomastani täysin rinnoin enkä mieti koko raskautumista, tulee se kun on tullakseen (vaikka kohta varmaan läjä tikkuja kaapissa ja himotestailu päällä ....)
 
Mulla on kans jäänyt ovis testit hyllylle eli tämä tuleva kierto ihan mututuntumalla.. Nautin lomastani täysin rinnoin enkä mieti koko raskautumista, tulee se kun on tullakseen (vaikka kohta varmaan läjä tikkuja kaapissa ja himotestailu päällä ....)

Ovistestejä siis tein mutta raskaustestejä en oo ostanu valmiiksi, etten taas tee liikaa ja liian ajoissa niitä turhia testejä:hilarious:
 
Alempi kakspäivää aihemmin tehty. Oisko mielipiteitä? Ite en nähny enkä nää tos vanhemmassa testissä mitään mut tos nyt tehdys on jotai. BC raskaustesti.
 

Liitteet

  • IMG_20181204_230203.jpg
    IMG_20181204_230203.jpg
    276.8 KB · Katsottu: 349
Muokattu viimeksi:
Samaa negativina!
 

Liitteet

  • Screenshot_20181204-232147.jpg
    Screenshot_20181204-232147.jpg
    447.1 KB · Katsottu: 265
  • IMG_20181204_232111.jpg
    IMG_20181204_232111.jpg
    98.5 KB · Katsottu: 264
Takaisin
Top