Plussa vai ei?

Kertokaas mielipiteenne tästä.. Dpo 9 ja RFSUn herkkä testi. Tiedän testien huonon maineen, luonnossa näen tuon viivan punertavana, kuvassa tietty näyttää lähinnä harmaalta.. Auttaaks tässä nyt muuta kuin odottelu :/
Mun mielestä vaikuttaa kyllä lupaavalta! Ja näen kyllä hennosti väriä kuvassakin. Kokeile jollain toisella testillä?!
 
Mulla vielä hennompi haamu/viivanpaikka kuin eilen, ei sitä tuossa kuvassa nää oikein itsekään, livenä näkyy selkeämmin. Enpä ois uskonu että apteekin testit antaa viivanpaikkoja. :sad001 Mutta tää tais olla tässä.
Tosin oon testailemassa liian aikaisin joten seuraava testi vasta kun menkkojen pitäis alkaa
 

Liitteet

  • 20181017_072422.jpg
    20181017_072422.jpg
    807.6 KB · Katsottu: 250
Mulla vielä hennompi haamu/viivanpaikka kuin eilen, ei sitä tuossa kuvassa nää oikein itsekään, livenä näkyy selkeämmin. Enpä ois uskonu että apteekin testit antaa viivanpaikkoja. :sad001 Mutta tää tais olla tässä.
Tosin oon testailemassa liian aikaisin joten seuraava testi vasta kun menkkojen pitäis alkaa

Tai sitten hipaissut vaan eikä ole kiinnittynyt kunnolla. Toivotaan parasta että vielä vahvistuis.
 
Herukka, vaikuttaa lupaavalta! :)

En malttanut olla testaamatta tänäänkään... Mielestäni nyt näkyy haamu selkeämmin kuin eilen. Mut ei täs tosiaan tiedä mikä homma tää on, ku kierto sekaisin eikä oo tietoa milloin ollut ovulaatio.. Ollaan jännän äärellä :D
 

Liitteet

  • IMG_20181017_075041.jpg
    IMG_20181017_075041.jpg
    550.9 KB · Katsottu: 287
Herukka, vaikuttaa lupaavalta! :)

En malttanut olla testaamatta tänäänkään... Mielestäni nyt näkyy haamu selkeämmin kuin eilen. Mut ei täs tosiaan tiedä mikä homma tää on, ku kierto sekaisin eikä oo tietoa milloin ollut ovulaatio.. Ollaan jännän äärellä :D

Joo, sulla on kyllä vahvistunut! :Heartred
 
Punertaako tuo livenä? Kannattaa tosiaan tilata esim netistä erilaisia testejä jos et pääse hakemaan apteeksita tms. muita. Olisi kiva nähdä esim onko PCssä samanlainen haamu!
Herukka, vaikuttaa lupaavalta! :)

En malttanut olla testaamatta tänäänkään... Mielestäni nyt näkyy haamu selkeämmin kuin eilen. Mut ei täs tosiaan tiedä mikä homma tää on, ku kierto sekaisin eikä oo tietoa milloin ollut ovulaatio.. Ollaan jännän äärellä :D
Kyllä siellä jotain pilkistää :) Toivottavasti vahvistuu, odotappa pari pvä ja testaa uudestaan!
 
Herukka, vaikuttaa lupaavalta! :)

En malttanut olla testaamatta tänäänkään... Mielestäni nyt näkyy haamu selkeämmin kuin eilen. Mut ei täs tosiaan tiedä mikä homma tää on, ku kierto sekaisin eikä oo tietoa milloin ollut ovulaatio.. Ollaan jännän äärellä :D

Hyvin näkyy ja rohkenisin jo sanoa ettei ihan haamukaan enää :thumright mikäs kp tai dpo?
 
Takaisin
Top