Plussa vai ei?

Mulla jatkuu joka kierrossa valkovuoto tosi runsaana. En ole kumminkaan vielä raskautunut. Se on ollut oikeastaan runsaampaa kun ennen ovista. Kuivuus näköjään iskee vasta päivää tai kahta ennen menkkoja.

Ällötysvaroitus!!!!

Tsekatkaa mimmosta tavaraa se valkovuoto on. Oviksen aikaan sen pitäisi olla kirkasta ja erittäin venyvää (eggwhite). Oviksen jälkeen sen pitäisi muuttua takaisin ei-hedelmälliseksi eli esim cremy eli samea ja voidemainen. Tätä kyseistä laatua voi tulla hyvinkin paljon mutta se on siis eri asia kuin oviksen kanssa tuleva eggwhite.
Ällöä mutta totta :D
 
Ällötysvaroitus!!!!

Tsekatkaa mimmosta tavaraa se valkovuoto on. Oviksen aikaan sen pitäisi olla kirkasta ja erittäin venyvää (eggwhite). Oviksen jälkeen sen pitäisi muuttua takaisin ei-hedelmälliseksi eli esim cremy eli samea ja voidemainen. Tätä kyseistä laatua voi tulla hyvinkin paljon mutta se on siis eri asia kuin oviksen kanssa tuleva eggwhite.
Ällöä mutta totta :D

Juu tämä on kyllä ollut tiedossa. Eikai tässä kysytty sitä ovislimaa vaan nimenomaa sen jälkeisistä.
 
Täällä yleensä kuiva kausi alkaa pari päivää oviksen jälkeen viimeistään. dpo 4 ja mun mielestä koostumus ehkä muuttui mutta valkovuoto jatkuu vielä. EN toki poissulje mitään bakteereja tai hiivaa vielä, mutta oireita ei ole ollut. Eikä ole vieläkään mikään fiilis, että NYT SE TAPAHTUI! joten ei se varmaan olekaan tapahtunut. Loppuviikosta pitäisi kai sitten kiinnittyminen tapahtua jos on tapahtuakseen! HUOKAUS!**:meh::shifty::eek:
 
e56e3909dd3d4372885bb49adc7c0e0d
Tässä onkin mun kaikki kuulumiset. Yk4 alkakoon.
 
Täällä yleensä kuiva kausi alkaa pari päivää oviksen jälkeen viimeistään. dpo 4 ja mun mielestä koostumus ehkä muuttui mutta valkovuoto jatkuu vielä. EN toki poissulje mitään bakteereja tai hiivaa vielä, mutta oireita ei ole ollut. Eikä ole vieläkään mikään fiilis, että NYT SE TAPAHTUI! joten ei se varmaan olekaan tapahtunut. Loppuviikosta pitäisi kai sitten kiinnittyminen tapahtua jos on tapahtuakseen! HUOKAUS!**:meh::shifty::eek:
Muista että kiinnittyminen voi tapahtua vasta dpo12 :)
 
Mä oon huolissani että jos mun kiinnittyminen tapahtuisi vasta dpo sitten kun sen aika on niin enhän mä koskaan tule raskaaksi. Koska dpo12 viimeistään alkaa kuukautiset. :eek:
 
Tossa vielä kuva testistä sen jälkeen kun oli kuivunut. Kuvassa näkyy tosi huonosti se toinen viiva. Olen nyt saanut niillä rfsu:n testeillä Ainakin 10 haamutestiä ja ihan värillisiä, mutta nekin oli varmaan sitä virheellistä erää.

Sain samanlaisen ja oli viivanpaikka ikävä kyllä. :sad001
Enpä tiennyt että pc antaa myös noin härskiä viivaa... Ootko testannut nyt uudestaan?
 
Sain samanlaisen ja oli viivanpaikka ikävä kyllä. :sad001
Enpä tiennyt että pc antaa myös noin härskiä viivaa... Ootko testannut nyt uudestaan?

Siis pc on jo jonkun aikaa ollu niin että saattaa antaa ihan törkeitä viivanpaikkoja, ennen se ois enteilly plussaa sillä testillä mut nykyään ei välttämättä :sad001
 
Sain samanlaisen ja oli viivanpaikka ikävä kyllä. :sad001
Enpä tiennyt että pc antaa myös noin härskiä viivaa... Ootko testannut nyt uudestaan?

Testasin vielä rfsu:n testillä ja sain taas haamun ja ovistesti plussaa, mutta tänään sitten alkoi menkat. Ehkä niihin haamuihin ei kannata luottaa ollenkaan, eikä ovisplussiin raskaustestinä. Ehdin jo vähän innostua ku 1,5 vuotta yritetty ja nyt ensimmäistä kertaa saanu haamuja, sitä ennen aina puhtaita negoja.
 
Testasin vielä rfsu:n testillä ja sain taas haamun ja ovistesti plussaa, mutta tänään sitten alkoi menkat. Ehkä niihin haamuihin ei kannata luottaa ollenkaan, eikä ovisplussiin raskaustestinä. Ehdin jo vähän innostua ku 1,5 vuotta yritetty ja nyt ensimmäistä kertaa saanu haamuja, sitä ennen aina puhtaita negoja.

Ei sulla ois kuvia noista testeistä? Tosiaan ovistestiin ei kannata luottaa tossa yhtään, harmi kun nosti toiveet :sad001 Jospa ensi kierrossa sitten!
 
Se on tosi inhottavaa miten selkeitä viivanpaikkoja nykyään tulee, ei mun mielestä ennen oo tullu..

Itellä joku viivanpaikka taas..mutta en mä ees tiedä oonko ovuloinu vai missä mennään..
 

Liitteet

  • IMG_20180918_151813.jpg
    IMG_20180918_151813.jpg
    345 KB · Katsottu: 279
Täällä alko tänään menkat, joten eiköhän se rfsu ollu viallinen. Pistää kyllä vihaksi, että niin selkeetä ja punertavaa viivaa voi näyttää, vaikkei oo raskaana. :banghead: Täytyy pistää palautetta valmistajalle.

Tilasin tulevaisuutta varten digitestejä, niin ei tarvi noita viivoja jatkossa yrittääkään tulkita. Ja jos oikeesti yrittäisi alottaa sen testaamisen vasta kun menkat on myöhässä :grin

Ja noista ovistesteistä täytyy sanoa, että itekki suosittelen pregcheckiä, niillä tulee aina selkeä positiivinen tulos. Rfsu:lla en oo koskaan saanu positiivista vaikka olis kuinka selkeet ovisoireet.
 
Ei sulla ois kuvia noista testeistä? Tosiaan ovistestiin ei kannata luottaa tossa yhtään, harmi kun nosti toiveet :sad001 Jospa ensi kierrossa sitten!

Rfsu anto kuvan mukasia testejä tosi monta ja sit kuvan ovistesti tältä aamulta. Toivon vaan että tärppäis ennen hoitoja, olis niin hienoo saada vauva ihan luomuna.
 

Liitteet

  • 4C4794B3-85BB-4787-BE13-300D14F69DE2.jpeg
    4C4794B3-85BB-4787-BE13-300D14F69DE2.jpeg
    691.6 KB · Katsottu: 340
  • C56DFF49-A512-410E-932D-0AC54BA12643.jpeg
    C56DFF49-A512-410E-932D-0AC54BA12643.jpeg
    623.3 KB · Katsottu: 297
Rfsu anto kuvan mukasia testejä tosi monta ja sit kuvan ovistesti tältä aamulta. Toivon vaan että tärppäis ennen hoitoja, olis niin hienoo saada vauva ihan luomuna.

On kyllä selkeet viivat. Sanoisin että joko menkat ja oot silti raskaana tai sitten km :sad001 Et pääsis testauttaan verestä hormonia?
 
Takaisin
Top