Plussa vai ei?

RFSU:n testi on siinäkin mielessä ikävä, ettei se edes tummu kunnolla, samat hailurat siinä sittenkin on kun on raskaana. Kun vuosi sitten olin toista kertaa raskaana, oli Oriolalla toimitusvaikeuksia ja kaikkialta oli PregCheckit loppu. Ostin RFSU:n testin ja se oli hailura, ja olin jo varma, etten ole raskaana, koska noilla päivillä PregCheck näyttää jo leffaviivoja... ostin digitestin ja olinkin raskaana. Samat hailurat siis raskaana ja ei-raskaana, mistä niistä tietää.
 
Minulla rfsu:n testit on toiminut hyvin. Eka haalea viiva, joka tummui parina seuraavana päivänä leffaviivoiksi. Apteekin testi antoi vastaavan tuloksen. En ole kyllä ennen nykyistä raskautta tehnyt testejä kuin kierukkatutkimuksessa (en tiedä mitä ne testit oli, monta negaa tuli tehtyä). Eli rfsu toimii oikeasti hyvin kun plussa on plussa. Mutta siitä plussasta ei kyllä oikeasti voi erehtyä, ei ole mikään onneton haamu.
 
Nämä kaksi testiä tein viime vuonna samasta pissasta, RFSU:n tikussa samanlainen hailura kuin teidän "normaalit negat", ja clearbluen digi näytti plussaa.
 

Liitteet

  • 1537449973935.jpg
    1537449973935.jpg
    48.3 KB · Katsottu: 1,851
  • 1537449997247.jpg
    1537449997247.jpg
    58.5 KB · Katsottu: 506
Mulla taas rfsu on aina antanut vielä hailakkaa, kun kaikki muut testit olleet jo selvää plussaa (himotestaaja täällä terve :woot:) ja nyt mun on pakko todeta, että omalla kohdalla nuo ei toimi.
Rfsu antaa noita viivoja ja muut testit negaa. En jaksa edes uskoa että olisi vain ainut testi joka reagoi, koska ei tosiaan ole kovin herkkää laatua. Enkä tämän jälkeen voi näitä suositella.
 
Niitä kakka 25 liuskoja, kokeilin tosiaan heti ja sain tosi selkeen tumman viivanpaikan kp9. Joo että testaa noilla nyt sit. kyl ne sit toimii toki kun menkat jo myöhässä.

Sama mulla!! :mad:
Hirveä räikeä viiva tuli aamulla.
Onko sulla kuvaa siitä sun viivanpaikasta? Jotenkin ihan uskomatonta että on mahdollista edes saada tollasia!
 
Ylempi märkänä ja alempi jo hieman kuivuneena.
Ja testasin samasta pisusta toisella testillä negan.
 

Liitteet

  • IMG_20180920_090738__01__01__01.jpg
    IMG_20180920_090738__01__01__01.jpg
    600.1 KB · Katsottu: 394
  • IMG_20180920_091730__01__01__01.jpg
    IMG_20180920_091730__01__01__01.jpg
    432.6 KB · Katsottu: 396
Tässä kierrossa mulla oli pahoinvointia DPO 7, se sitten katos ja parin päivän päästä tuli + testiin :) oon lukenut, että muillakin on ollut kiinnittymisen liittyen pahoinvointia
Mulla DPO 7 tänään, heräsin 1.30 hirveään närästykseen ja rinnassa poltti hirveesti! :D Aina voi toivoa että oisko nyt :woot:
 
Tällä jännät paikat :) eilen oli dpo8, ja tuli vaaleenrusehtavaa valkkarii illan plus mahaan sattuu ku menkat olis alkamas. Se kuitenki loppu siihen. Oudoin juttu on toi meiän kissa, se on ollu ihan hulluna mun perään ovulaatiosta lähtien. Hirvee hätä iskee jos vaik lähen johonkin, sit ku tuun takas ni "komentaa" mut sängylle et pääsee ihan mahaan kii silitettäväks, ei hakeudu siis muualle ku tiukasti masua vasteen kerälle ja leipoo sit siinä. Eikä oo ennen tätä kiertoo kyl moista tehny tuo neiti :angelic: kieltämättä kyllähän ne toiveet taas heräs :woot: kaikkein hauskin, ei oireen oiretta et olis tärpänny, jos ei lasketa sitä perus et heti ovulaation jälkeen alaselkä taas kipeyty ihan hulluna ja viimesen kolme päivää ollu tosi kuumeinen olo ja pari finniä tullu leukaa :facepalm: jos sunnuntaina sit vaik uskaltautuis testaan ku olis dpo11, vähä aikasta kyl varmaa sekin viel mut nooh, vähä ehkä himotestaajan vikaa :oops:

Muoks. Ja on siis ollu kokoajan sellai olo et täst kierrost ei kyl tuu tärppää ku muuttostressiä ja ajotukset ei menny kyl ihan nappiin ovulaation aikaan... Ilman eilistä varmaa en olis sen kummemmin ees miettiny asiaa muutaku oottanu menkkoja, sen verran kiireisenä toi muutto ja remontti ennen sitä kyl pitäny:dead:
 
Muokattu viimeksi:
Mulla plussakierto erosi muista just sillä että kiinnittymisen jälkeen ei ollu mitään oireita vaan olo oli mitä normaalein ja hyvä :)
Siis tämä noin dpo6-10

Mulla myös molemmista raskauksista näin.
Esikoisen kohdalla ei ollut oireen oiretta.
Ja kakkosen kohdalla ainut oire (niiden lukuisien oireiden sijaan) oli palelu iltaisin ennen plussaa.
 
Mami91, Okei joo!

Lähetän sinne taas takaisin päin viestiä ja kuvia noista testeistä. Äsken pamahti postiluukusta toinen paketti 8 liuskoi ja digi, ilmeisesti vahingossa. :facepalm:
Mä en tuollaisia testejä enää tarvitse, kiitos.
 
Mami91, Okei joo!

Lähetän sinne taas takaisin päin viestiä ja kuvia noista testeistä. Äsken pamahti postiluukusta toinen paketti 8 liuskoi ja digi, ilmeisesti vahingossa. :facepalm:
Mä en tuollaisia testejä enää tarvitse, kiitos.
Hahaa eikä :D Se digi voi olla ihan hyvä ku ei tuu viivoja xD
 
On kyllä tosi härskejä noi teiän rfsu testit, miten voi tulla tollasia viivoja ja ne on negoja :eek:

Ihme tuhrua/tiputtelu vuotoa ollu eilen ja tänään.. testit negaa.. eli onko nyt kp 2 vai mitä ihmettä taas..tiedä yhtään missä mennään :bored:
 
Kävin siellä labrassa. Hcg verestä alle 1.2 eli normaali. Nyt ootan vaan että jotakin tapahtuu. Täytyykin nyt testata noita pskaliuskoja kun tietää et ei oo raskaana. Tietää sit mitä odottaa kun on nega. Tai sit ei. Kuka tietää. Mysteeri rfsu. Muutamana päivänä tullut pyyhittäessä vaaleanpunaista. Tulisko täti vihdoin kylään? T. Kp128
 
Takaisin
Top