Plussa vai ei?

Onko ovulaation jälkeen valkovuodon runsaus raskauden/hedelmöittymisen oire? Mun mielestä mulla on kuivunut paikat hyvin nopeasti oviksen jälkeen... Nyt vieläkin jatkuu kolmatta päivää!
 
Onko ovulaation jälkeen valkovuodon runsaus raskauden/hedelmöittymisen oire? Mun mielestä mulla on kuivunut paikat hyvin nopeasti oviksen jälkeen... Nyt vieläkin jatkuu kolmatta päivää!

Mulla jatkuu joka kierrossa valkovuoto tosi runsaana. En ole kumminkaan vielä raskautunut. Se on ollut oikeastaan runsaampaa kun ennen ovista. Kuivuus näköjään iskee vasta päivää tai kahta ennen menkkoja.
 
Mulla jatkuu joka kierrossa valkovuoto tosi runsaana. En ole kumminkaan vielä raskautunut. Se on ollut oikeastaan runsaampaa kun ennen ovista. Kuivuus näköjään iskee vasta päivää tai kahta ennen menkkoja.
Eli tämäkin on yksilöllistä :shifty: Olisi kiva jos olisi vain joku microsiru vartalossa joka kertoisi kaiken mikä tuolla tapahtuu, niin näkisi heti kun hedelmöityminen on onnistunut :grin:wacky:
 
Eli tämäkin on yksilöllistä :shifty: Olisi kiva jos olisi vain joku microsiru vartalossa joka kertoisi kaiken mikä tuolla tapahtuu, niin näkisi heti kun hedelmöityminen on onnistunut :grin:wacky:

Joo aika paljon luinkin asiasta ja aina yhdistin omiin oireisiini että JEE ja aina on into tullu alas ku lehmän häntä. :D
 
Eli tämäkin on yksilöllistä :shifty: Olisi kiva jos olisi vain joku microsiru vartalossa joka kertoisi kaiken mikä tuolla tapahtuu, niin näkisi heti kun hedelmöityminen on onnistunut :grin:wacky:

mä taas haluisin et olis joku röntgenkatse mil näkis mitä tuol masus tapahtuu :):shifty: noh testejä tääl odotan viäkin.
 
Juu rfsu:n ovistestejä, ja tuosta se ei sitten vahvistunut enempää. Mulla ei taida olla kovin korkeita hormoniarvoja missään asiassa :D paitsi kilpirauhashormoneja, joita syön joka aamu :p:grin
Jos testin ja oireiden mukaan ovis oli sitten perjantaina, niin täällä on dpo 3. Perjantaina vihlaisuja ja kipuja oli kuin menkat olisivat alkamassa. Nyt on sitten odottamista, että onkohan tärpännyt.:nailbiting:

Ootko koskaan saanu noilla plussaa? Nimittäin tiedän monta ( itseni mukaanlukien) jotka ei noilla rfsu:n testeillä saa plussaa, kaikilla muilla kylläkin :grin Eli suosittelen ostaan marketista pregcheck testejä tai tilaamaan esim raskauskeijulta, tod näk ei oo sussa vikaa van noissa testeissä :)
 
Tänään testattu pc ja tuli just ja just silminnähtävä viivanpaikka. Eiköhän tää kierto ollu sitte tässä. :sad001 Joko oli viallinen testi se rfsu tai sitten näytti jotain kiinnittymisyritystä pari päivää sitte. En jaksa uskoa, että enää plussaksi muuttuis, tänään kp 28/28 ja dpo 13.

Voi harmi :sad001 Laita ihmeessä rfsu:lle viestiä tosta testist, kun voi olla että oli viallinenkin, he saavat paremmin syyn selville jos noista annetaan palautetta ja eränymero ym :)
 
Hei! Tietääkö kukaan että antaako pregcheckin raskaustestit viivanpaikkoja? Sain testiin tosi haalean viivan enkä ole oikeastaan varma onko siinä edes väriä. Olen tehnyt tuolla merkillä aika paljon testejä eikä koskaan ennen tullut minkäänlaista viivaa.
 
Hei! Tietääkö kukaan että antaako pregcheckin raskaustestit viivanpaikkoja? Sain testiin tosi haalean viivan enkä ole oikeastaan varma onko siinä edes väriä. Olen tehnyt tuolla merkillä aika paljon testejä eikä koskaan ennen tullut minkäänlaista viivaa.
Mun mielestä olen saanut korkeintaan juuri harmaita viivapaikkoja, näkyvät erittäin haaleasti! Ja olen nähnyt ja kuullut että kyllä voi saada. Haalea punertava saattaa olla plussan merkki :)
 
Ootko koskaan saanu noilla plussaa? Nimittäin tiedän monta ( itseni mukaanlukien) jotka ei noilla rfsu:n testeillä saa plussaa, kaikilla muilla kylläkin :grin Eli suosittelen ostaan marketista pregcheck testejä tai tilaamaan esim raskauskeijulta, tod näk ei oo sussa vikaa van noissa testeissä :)
Pregcheckillä on myös ovistestejä? en ole kaupoilla huomannut niitä ainakaan, ja tosiaan erittäin haalean tuloksen sain ja uskoin että se vahvistuisi mutta pe aamuna oli selkeästi ovis kaikkine oireine, ja sitte pe illalla ei ollut enää punertavaa väriä! Katsotaan siis tämä kierros loppuun ja sitten kokeillaan jonkun toisen valmistajan liuskoja jos halutaan :)
 
Tossa vielä kuva testistä sen jälkeen kun oli kuivunut. Kuvassa näkyy tosi huonosti se toinen viiva. Olen nyt saanut niillä rfsu:n testeillä Ainakin 10 haamutestiä ja ihan värillisiä, mutta nekin oli varmaan sitä virheellistä erää.
 

Liitteet

  • C0F22FEE-6195-4EE5-8477-52B1955EA164.jpeg
    C0F22FEE-6195-4EE5-8477-52B1955EA164.jpeg
    634.5 KB · Katsottu: 296
Tossa vielä kuva testistä sen jälkeen kun oli kuivunut. Kuvassa näkyy tosi huonosti se toinen viiva. Olen nyt saanut niillä rfsu:n testeillä Ainakin 10 haamutestiä ja ihan värillisiä, mutta nekin oli varmaan sitä virheellistä erää.

Oon saanu tämmösiä viivanpaikkoja pc:llä. En oikein tiedä onko tuossa väriä.
 
Pregcheckillä on myös ovistestejä? en ole kaupoilla huomannut niitä ainakaan, ja tosiaan erittäin haalean tuloksen sain ja uskoin että se vahvistuisi mutta pe aamuna oli selkeästi ovis kaikkine oireine, ja sitte pe illalla ei ollut enää punertavaa väriä! Katsotaan siis tämä kierros loppuun ja sitten kokeillaan jonkun toisen valmistajan liuskoja jos halutaan :)

Juu on, ne on ollu parhaiten toimivia mulla :) Toivotaan että tärppää eikä tarvii ens kiertoon miettiä ovistikkuja :)
 

Liitteet

  • pregcheck-pregcheck-ovulaatiotestiliuskat-28792369231_1024x1024.jpg
    pregcheck-pregcheck-ovulaatiotestiliuskat-28792369231_1024x1024.jpg
    54.3 KB · Katsottu: 231
Tossa vielä kuva testistä sen jälkeen kun oli kuivunut. Kuvassa näkyy tosi huonosti se toinen viiva. Olen nyt saanut niillä rfsu:n testeillä Ainakin 10 haamutestiä ja ihan värillisiä, mutta nekin oli varmaan sitä virheellistä erää.

Näyttää mun silmään viivanpaikalta :sad001 Mikä kp/dpo sulla on? :)
 
Pregcheckillä tulee niin äkkiä leffaviivat, että itse en laskisi haamua miksikään, vaan testaisin uudestaan seuraavana päivänä. Jos se oli aito haamu, on pregcheckillä seuraavana päivänä jo täysin selvä viiva, eikä edes mikään haamun tapainen. Jos taas se oli pelkkä viivanpaikka, ei seuraavanakaan päivänä näy sen enempää.
 
Takaisin
Top