Plussa vai ei?

Testaillaan sit suht samoihin aikoihin! Mikä dpo sulla menossa?

Tänään dpo 6 jos ovulaatioarvioni on oikea, en ole käyttänyt luiskoja tms, vaan ihan valkovuodon perusteella tein arvioni :) Eli ensi viikon perjantaina olisi sitten kp 27/27 jolloin ajattelin että ensimmäinen testi voisin tehdä jos oireit ilmestyy, jos ei, niin en tiedä onko tarpeellista. En jaksa kokoajan tuijottaa tikkuja :D mutta ymmärrän että jotkut jotka ovat tätä yrittäneet kauemmin haluavat tietää mahdollisimman pian onko tärpännyt!
 
Tänään dpo 6 jos ovulaatioarvioni on oikea, en ole käyttänyt luiskoja tms, vaan ihan valkovuodon perusteella tein arvioni :) Eli ensi viikon perjantaina olisi sitten kp 27/27 jolloin ajattelin että ensimmäinen testi voisin tehdä jos oireit ilmestyy, jos ei, niin en tiedä onko tarpeellista. En jaksa kokoajan tuijottaa tikkuja :D mutta ymmärrän että jotkut jotka ovat tätä yrittäneet kauemmin haluavat tietää mahdollisimman pian onko tärpännyt!

Ihan sama dpo menossa! Toivotaan et molemmat plussaisi. Mä laitoin jo raskauskeijulle tilausta, saapa nähdä malttaako odottaa viikon päähän testailuja..
 
Ihan sama dpo menossa! Toivotaan et molemmat plussaisi. Mä laitoin jo raskauskeijulle tilausta, saapa nähdä malttaako odottaa viikon päähän testailuja..
Heräsin aamulla närästykseen :angry4 Mies oli heti että oisko pikkunen tulossa nyt sitten? Mä olen sen verran alussa näissä yrityksissä etten ihan usko että mulla voisi niin helposti tärppää! Puolen vuoden päästä istun varmaan miettimässä että onkohan tämäkin oire :D nyt kp 20/27 menossa... jos kierto on normaalipituinen!
 
Spämmään lisää tihrusteltavaa :wink alempi eilinen ihan blanco, tän päiväses ehkä jotain.. Toieses kuvas tän päivänen.. Yllättäen näkyy paremmin omaan silmään ku kuvassa.. Nyt dpo14 (tai13, tiiä enää itekkää) eikä menkoist tietookaa..
 

Liitteet

  • 20180824_103138_HDR-1.jpg
    20180824_103138_HDR-1.jpg
    432 KB · Katsottu: 497
  • 20180824_102415_HDR-1.jpg
    20180824_102415_HDR-1.jpg
    414.7 KB · Katsottu: 482
Spämmään lisää tihrusteltavaa :wink alempi eilinen ihan blanco, tän päiväses ehkä jotain.. Toieses kuvas tän päivänen.. Yllättäen näkyy paremmin omaan silmään ku kuvassa.. Nyt dpo14 (tai13, tiiä enää itekkää) eikä menkoist tietookaa..

Mun silmään ei näy mitään. :sad001 :sad001
 
Mami91 niin itekkin epäilen, se vaan tuli jo testiajalla ja on selkeempi kun aiemmat viivanpaikat mitä toi pc on antanu.. Suomeks en oo tollast viel kertaakaa saanu vaik testei on menny sen miljoona :angelic::facepalm:

Lisäys, mut sentää jotain positiivista et joku muukin näkee siin jotain eikä vaan mun viivan spottaus silmät :woot:
 
Hitsi kun välillä toivoisi että joku kauan yrittänyt saisi selkeän plussan :wink Se toisi niin paljon toivoa ja iloa :)
Ostin eilen Pregcheck testejä, ja mul on yksi clearblue digitaalinen kotona sitten jos on vähän epäselvää noissa liuskoissa. Huomaan kuitenkin että tällä kierrolla ymmärrän vartaloani paremmin, ja etsin selkeitä merkkejä eikä vain näitä "hieman nipisti" :P
 
Spämmään lisää tihrusteltavaa :wink alempi eilinen ihan blanco, tän päiväses ehkä jotain.. Toieses kuvas tän päivänen.. Yllättäen näkyy paremmin omaan silmään ku kuvassa.. Nyt dpo14 (tai13, tiiä enää itekkää) eikä menkoist tietookaa..

Kyllä minusta siellä jotain näkyy! Toivotaan että vahvistuu [emoji813]️[emoji108]
 
Heräsin aamulla närästykseen :angry4 Mies oli heti että oisko pikkunen tulossa nyt sitten? Mä olen sen verran alussa näissä yrityksissä etten ihan usko että mulla voisi niin helposti tärppää! Puolen vuoden päästä istun varmaan miettimässä että onkohan tämäkin oire :D nyt kp 20/27 menossa... jos kierto on normaalipituinen!

Mulla ei oikein mitään oireita oo.. mut bongasin eilen ehkä jotain(???) Punertavaa vuotoa..sopis kiinnittymiseen? Ei kyllä aiemmissa raskauksissa ole ollut semmosta. Kerta se ois ekakin (ja vika) :D mun testiliuskat tulikin jo..eilen tilasin.
 
Spämmään lisää tihrusteltavaa :wink alempi eilinen ihan blanco, tän päiväses ehkä jotain.. Toieses kuvas tän päivänen.. Yllättäen näkyy paremmin omaan silmään ku kuvassa.. Nyt dpo14 (tai13, tiiä enää itekkää) eikä menkoist tietookaa..

Näyttää kyllä uhkaavasti viivanpaikalta mut toivottavasti oon väärässä! :)
 
Tänään dpo16, ei tullu testiin enää mitään ja menkat alko hirveillä kivuilla.. :banghead: Liekö taas ollu kemiallinen niinku viimekierrossakin.. Uuteen kiertoon siis..
 
Mulla dpo 9, tänään tuli erittäin vaalean ruskeaa limaa paperiin. Olen lukenut että muillakin on ollut ihan punaista/ruskeeta limaa kiinnittymisen aikana. 4-8 päivää ovulaation jälkeen se kiinnittyminen taitaa tapahtua, joten olisiko se siitä johtuvaa? Pe ja la oli aivan kaamea närästys jossain vaiheessa, tänään ollut vähemmän. En muista että olisin syönyt mitään mikä aiheuttaisi närästystä, mutta se voi olla ihan ruokaperäistä myös. Vielä se vajaa viikko testeihin!
 
Stellamomille plussatuulia!

Mulla dpo10 tänään. Oireita on ollut joo jonkin verran ja toiveissa eletään. Esikoisesta tuli dpo10 puhdas nega, dpo11 haamu ja dpo12 plussa. Toivottavasti sama toistuu :cat:.

Oon niin himotestaaja ku vaan voi myöntää. Testasin jo dpo8 vaikka tiesin että puhdas nega se on :angelic:.
:depressed:

Tää on sairaus :joyful:.
 
Stellamomille plussatuulia!
Mulla dpo10 tänään. Oireita on ollut joo jonkin verran ja toiveissa eletään. Esikoisesta tuli dpo10 puhdas nega, dpo11 haamu ja dpo12 plussa. Toivottavasti sama toistuu :cat:.

Oon niin himotestaaja ku vaan voi myöntää. Testasin jo dpo8 vaikka tiesin että puhdas nega se on :angelic:.
:depressed:

Tää on sairaus :joyful:.

Joo kyllä tekisi mieli testailla, mutta kun niitä negoja tuli viime kierrossa vielä ku oli kuukautiset 5-6 päivää myöhässä niin tuntuu jotenkin turhalta :) TUli sitten eilen illalla lisää tuota tummanrusehtavaa, sanoin miehellenikin asiasta, ja sehän alkoi leikisti jutella masulleni jo :joyful: Jos tämä jatkuu vuosikausia se ei ehkä tekisi tuollasta, mutta se on innoissaan ja haluaa toisen.

Tänään aamulla ei ole ollut oireita mihinkään suuntaan taas, niin en tiedä pitäisikö sitten rinnat kipeytyä ja pahoinvointi alkaa kohta. KP 23/27 nyt ja dpo 10 about. Voi toki olla dpo 9, kun ovulaatio tapahtui silti siinä jossain kohtaa kahden päivän aikana.:pompus: Odotellaan innoissaan mitä tästä tulee. Meil ois vapaa vkl, eli jos menkat alkaa niin otan vielä viiniä viikonloppuna jos kuukautiset alkaa :D
 
Mä en malttanut ja testasin jo tyylipuhtaan negan herkällä testillä..tänään dpo 10. Et aikasta kyllä mut herkällä testillä tein. Tissit on kipeet, pissattaa, iho on hyvässä kunnossa (,normaalisti iho kukkii jo näillä päivillä..)
 
mamabel, joo tuo testailu ois kyl kiva tehdä jo tässä vaiheessa. Varsinkin kun on muutamia oireita! Mulla iho kukkii tavallista enemmän (hormonitason vaihteluako?) ja vatsa hieman kipeä tänään, sen rusehtavan liman lisäksi. Tekisi toki mieli testailla, mutta uskon että negaa olisi täälläkin!
 
Takaisin
Top