Plussa vai ei?

Kai siihen toiset voi. Mä en. Mutta en näköjään moneen muuhunkaan. :oops:

No kun mulla vähän sama. Takana ura himotestaamista ja tuntuu ettei enää oo sellaisia testejä joihin voisi luottaa.
Mulla apteekin ultra on kyllä toiminut silloin kun sitä käyttänyt (nega ollu nega ja plussa plussa) mutta ei nyt hirveästi kyllä luottoa luo. :D
 
Mun eilinen testi näytti omiaan. Tänään tein pctestin ja oli nega. Onneksi selvisi heti. Tietysti harmittaa mutta eipä mitään voi.

Mikä testi tuo oli millä testasit?
Pc ei oo herkin, vaikka osa tuntuu niin sanovan. Siis omalla kohdalla ei ainenkaan ole ollut.
 
Onko kenelläkään kokemusta täällä. Jos testissä on tosi selkeä "viivanpaikka" voiko se helottaa tummanpunaisena valoa vasten?? :D
 
Mikä testi tuo oli millä testasit?
Pc ei oo herkin, vaikka osa tuntuu niin sanovan. Siis omalla kohdalla ei ainenkaan ole ollut.

Testasin ebaysta tilatulla. Näitä mulla ollut ennenkin enkä ole mitään viivoja saanut.
836e29b83421e0d0ca9385718723a15f
 
Tein tänä aamuna rfsu sen uuden 10miun puikkotestin. Jotain viivanpaikkaa tms häivertää mut ei saa kuvaan.. Et eiköhän tää ollu täs tän kierron osalta :sad001 dpo11 (en tikuttanu mut tuntemusten perusteella vois näin kuvitella..)

Lisäys.. Se viivanpaikka tai mikälie onkaan, näkyy käsivarren mitan päästäkin, et jos mihinkää muuhun testiin en saa loppuviikosta mitää ni eipä voi sanoo muutaku aika tylyä viivanpaikkaa antaa.. :sad001
 
Muokattu viimeksi:
be8c9edd942403adfbfb15ec12c7f75b


Näkeekö kukaan tässä mitään? Mä en, korkeintaan viivan paikan :sad001 menkkojen olis eilen pitänyt viimeistään alkaa, mut kai ne tänään sitten suvaitsee näyttäytyä. Tänään siis jo dpo16...
 
be8c9edd942403adfbfb15ec12c7f75b


Näkeekö kukaan tässä mitään? Mä en, korkeintaan viivan paikan :sad001 menkkojen olis eilen pitänyt viimeistään alkaa, mut kai ne tänään sitten suvaitsee näyttäytyä. Tänään siis jo dpo16...

Nyt kun olen ehkä puoli tuntia tätä tiiraillut niin näen ehkä kuitenkin jonkun haamujen esi-isän [emoji1] kaipa se kohta selviää mistä on kyse vai onko mistään.
 
Tos olis tiirailtavaa siit eilisest rfsu 10miun puikosta. :) sama testi, eri valaistus.. luonnossa yllättäen näky se viivanpaikka selvemmin mut mut.. Huomiseen meinasin malttaa ellei menkat ala ennen sitä. Tänään siis dpo12.
 

Liitteet

  • 20180821_090216_HDR-1.jpg
    20180821_090216_HDR-1.jpg
    421.1 KB · Katsottu: 458
  • 20180821_102900_HDR-1.jpg
    20180821_102900_HDR-1.jpg
    496.5 KB · Katsottu: 446
Kyl se viiva tuosta vahvistuu muutaman päivän päästä jos on tullakseen :) Ensi viikon to-pe voisin testailla jos siltä tuntuu! Toivon toki että tulee oireita ennen sitä, että se olisi aika selkeä asia sitten :D mutta ei sitä tiiä... Toivottavasti teille tulee plussat!:Heartred
 
Tos olis tiirailtavaa siit eilisest rfsu 10miun puikosta. :) sama testi, eri valaistus.. luonnossa yllättäen näky se viivanpaikka selvemmin mut mut.. Huomiseen meinasin malttaa ellei menkat ala ennen sitä. Tänään siis dpo12.

Mä en nää tässä mitään :sad001
 
Turkoosi, jotain näkyy! Voi olla viivanpaikkaki mut ei muutaku uutta testiä kehiin lähipäivinä :)

Tos olis tiirailtavaa siit eilisest rfsu 10miun puikosta. :) sama testi, eri valaistus.. luonnossa yllättäen näky se viivanpaikka selvemmin mut mut.. Huomiseen meinasin malttaa ellei menkat ala ennen sitä. Tänään siis dpo12.

Näissä en kyllä valitettavasti näe mitään :sad001
 
Kyl se viiva tuosta vahvistuu muutaman päivän päästä jos on tullakseen :) Ensi viikon to-pe voisin testailla jos siltä tuntuu! Toivon toki että tulee oireita ennen sitä, että se olisi aika selkeä asia sitten :D mutta ei sitä tiiä... Toivottavasti teille tulee plussat!:Heartred

Testaillaan sit suht samoihin aikoihin! Mikä dpo sulla menossa?
 
Takaisin
Top