Plussa vai ei?

Mietin vaan että pitäiskö dpo 12 kuitenkin näkyä jo enemmän..
Toisilla hcg tuplaantuu enemmän ja nopeammin(ja näin tottakai vaikuttaa viivan vahvuuteen) , sekä alkio saattaa myös kiinnittyä myöhemmin.
Mulla oli dpo 11 leffaviivat pregcheckillä ja viikot varmistui ultrassa. (tyttö syntyi rv 41+6)
Kaverilla oli taas dpo 11 niin haamulainen ettei edes kyllä ollu varma oliko siinä mitään. No oli siinä :)
Pointti oli se, ettei kannata huolestua, koska ovis saattaa tulla vasta 48h ovisplussan jälkeen, ja alkio saattaa kiinnittyä jopa vasta dpo 12 jne :)
 
Selvä plussa Mamabel88! Varovaiset onnittelut :Heartred Mulla oli kans Onestepin 10miu testissä haalea (mutta selkeästi nähtävä) viiva dpo 12 :) Ja nuo "herkät" testit ei ole niin herkkiä kuin luullaan :) Tosin itse sain selvemmän viivan tuolla 10 miu testillä kuin Onestepin 25miu.
 
AA460115-1D89-4EC6-9600-29937A5EC6E9.jpeg
Eilen tehty Plussa? Eilen tehty myös clearbluen digi Joka sanoi ”ei raskaana”
 
176C3672-3A6B-4F43-80AA-6A1723423DE0.jpeg
Tänään aamulla tuli tällanen haamujen haamu.. todella hämmentävää. Ehkä raskaus on niin alussa tai sitten en ole raskaana :O
 
View attachment 72084 Tänään aamulla tuli tällanen haamujen haamu.. todella hämmentävää. Ehkä raskaus on niin alussa tai sitten en ole raskaana :O
Digit ei oo niin herkkiä, mitä esim liuskat on.
Tuo rfsun liuska on herkkyydeltään 50 mIU.
Pregcheckin liuskat on 25 mIU joten kannattaa niillä testata nyt, pitäis olla tummemmat viivat mitä rfsu jos oot raskaana.
 
Takaisin
Top